1 review over Vakantiehuis Casa rural, Mirador Del Puerto in het Nederlands

Fantastisch ontspannen

ErikLambik, 8-10-2014

Wij hebben dit huisje bezocht en waren zeer gelukkig met de privacy en het uitzicht. Het is heerlijk vertoeven aan het zwembad in de zon, zonder het idee dat iemand mee kan kijken. Het uitzicht op de omringende heuvels is prachtig. De inrichting van het, niet al te grote, huisje is vrij basic. De woonkamer en open keuken zijn vrij krap en het meubilair, het servies en het keukengerei is van magere kwaliteit. Maar binnen zitten was toch niet ons plan. Het zwembad van 8x4 is ruim genoeg en heerlijk schoon. Het uitzicht vanaf het terras en vanuit het zwembad is geweldig. De eigenaren zijn vriendelijk en wonen iets lager naast het huisje. Maar ze respecteren de privacy. we kregen vers geoogste druiven en mangos en zelfs wat luchtbedjes voor in het bad. Verder hebben we ze gesproken bij aankomst en vertrek. Ze spreken alleen Spaans. Hun zoon sprak gelukkig ook goed Engels.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa rural, Mirador Del Puerto in El Borge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa rural, Mirador Del Puerto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa rural, Mirador Del Puerto scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.