Appartement Casa Abuela

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Casa Abuela bij :

1 review over Appartement Casa Abuela in het Nederlands

Nooit meer

J. van Dongen, 4-8-2015

De accommodatie was erg klein daar hebben we ons echt in vergist. Zuiver was het ook niet, we hebben het schoner achter gelaten dan dat we het aantroffen en je zit echt opgesloten, Er is een zeer kleine patio die uitkijkt op een waterput, douche/wasruimte, een blinde muur en de keuken, Je zit dus tussen 4 muren opgesloten. We werden er behoorlijk ongelukkig van, Wel hebben we getracht bij de verhuurder om naar een andere accommodatie te kunnen. Deze was niet erg meewerkend en meedenkend. We hebben toen besloten na een paar dagen weg te gaan, Via via konden we in El Borge in een andere appartement terecht en hebben onze vakantie toch prettig af kunnen sluiten. El Borge Ja, Casa Abuela NEE!!!!
    Gereisd met partner in juni 2015
    Rob van der Eng,
    Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, maar u wist vooraf hoe groot het huisje was. Ook wist u dat in het patio geen zon schijnt. U hebt mij voor uw vakantie meer dan 10 e-mails gestuurd met veel vragen, die heb ik alle beantwoord. U hebt voor iets meer dan 400 euro in juni voor 2 weken een huisje gehuurd. U had ook kunnen kiezen op onze site voor een huis van 500 euro voor 2 weken met dakterras in de zon. Het is een kwestie van prijs-kwaliteit verhouding. Zie ook een beoordeling op zoover over één van onze huizen nl. Casa El Caracol. Met vriendelijke groet, Rob

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Abuela in El Borge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Abuela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Abuela scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.