Hostel Santa Ana

Santa Ana

4 reviews over Hostel Santa Ana in het Nederlands

Goed hostal in hartje Córdoba

Anja, 22-6-2008

Keurig, modern ingericht hostal in hartje Córdoba, 5 minuten lopen van de Mezquita. Veel gezellige terrasjes in de buurt. Vriendelijke service, gratis PC met internet beschikbaar. Kamer en sanitair keurig, maar kamer wel klein voor een 3-persoons, en met onvoldoende plaats om kleren, handdoeken e.d. kwijt te kunnen. Ontbijt redelijk, er is veel keus, maar brood, koffie en sap vonden wij lekkerder bij een bakkertje.

Bereikbaar per auto, al lijkt dat niet zo; je komt een paal tegen die naar beneden gaat als je in de bijbehorende microfoon spreekt. Eigen parkeerplaats vlakbij.

Gereisd met vrienden in juni 2008

wilfried De Paepe, 3-6-2008

Echt gezellig pension goed gelegen in het historische centrum van de stad. Prima service, mooie kamer. Zeer goeie prijs/kwaliteitverhouding. Garage beschikbaar. 't Was een perfect verblijf. De enige kritiek : hotel was zeer moeilijk met de auto te bereiken (ik heb mij driemaal verloren gereden in het oude centrum voordat ik er uiteindelijk na een uur geraakt ben na degelijke uitleg van een politieagent). Ik vermoed dat werken aan een straat in de onmiddellijke omgeving mee oorzaak waren : mijn GPS stuurde mij telkens naar een onderbroken straat.
Gereisd met vrienden in juni 2008

Ans, 14-5-2008

Een perfect liggende Hostel midden in Cordoba. Prima en schone kamers. Zeker aan te raden.
Gereisd familie in mei 2008

Didi, 11-4-2007

zeer goede prijs/kwaliteit, eenvoudige, moderne hotelkamer maar proper, aan de Mezquita, overal dubbel glas, achterkant uiteraard rustiger dan straatkant ! heel vriendelijk en behulpzaam...en een receptioniste die behoorlijk engels sprak !
Gereisd met partner in maart 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Santa Ana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Santa Ana in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Santa Ana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Santa Ana scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: