Hotel Al Mihrab

Al Mihrab

4 reviews over Hotel Al Mihrab in het Nederlands

Johan en Elly, 5-11-2006

helaas was dit hotel erg ver van de stad gelegen, moeilijk te vinden. Dankzij de hulp van een pomphouder zijn we er gekomen. Het is wel mooi gelegen, mooie kamers en goed ontbijt. Het receptiepersoneel was vriendelijk, we kregen na vragen een magazine waarin een plattegrond van de stad en wat informatie van de stad.
Gereisd anders in november 2006

Paula, 29-6-2006

Hotel is overgenomen door nieuwe eigenaar en wordt compleet vernieuwd. Toen wij er in juni 06 waren was 1 gedeelte helemaal klaar; andere gebouw waren ze nog druk bezig met renoveren. Wij hadden vouchers en bij aankomst bleek dat dit hotel niet meer was aangesloten. De zeer behulpzame receptionist belde en zorgde er voor dat wij toch konden overnachten. Net buiten de stad gelegen met zwembad met bubbelbad- prachtige entourage. Keurige kamers met airco waren helaas erg gehorig!
Gereisd anders in juni 2006

Arjen, 13-9-2005

Redelijk hotel. Ligging is niet perfect wanneer je in het centrum wil zitten. Doordat het buiten de stad ligt heeft het wel een zwembad. Bij ons zag het er niet heel vervallen uit. Het tweepersoonsbed dat als 'big bed' werd genoemd was klein (twijfelaar). Ontbijt redelijk.
Gereisd anders in september 2005

Nicole, 7-6-2005

Het hotel ligt op circa 5 km buiten het centrum van Cordoba. Het ligt erg rustig boven op een heuvel en zou prachtig kunnen zijn als het niet zo verwaarloosd was. Wij betaalden 70 euro voor een nacht inclusief ontbijt, wat wij veel geld vonden gezien de ligging en de staat waarin het hotel verkeerde. De douchekop kon niet blijven hangen en de rolluiken voor de ramen gingen niet meer open of dicht. Het is naar mijn mening geen drie sterren.
Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Mihrab in Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Mihrab zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Mihrab scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: