Camping La Rosaleda *****

La Rosaleda
8,2

12 reviews over Camping La Rosaleda in het Nederlands

leuke camping, veel te duur

Theo, 15-8-2017

camping met veel faciliteiten en vriendelijk personeel. Leuk zwembad en redelijke ligging ten opzichte van het strand. Enkel Spanjaarden.

Veel te duur, ik moest bijna €70 per nacht betalen voor een plekje van 50 m2. Ik werd ook nog aangeslagen voor een tentje van de kids, die nb op dezelfde plek stond. Belachelijk veel geld voor deze camping. Voor mij nooit meer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Smoel, 5-8-2017

Heuvelachtig terrein, vrij steil naar boven lopen maar de huisjes zijn het meer dan waard. Heel compact, maar alles is aanwezig EN Wat een uitzicht.
Gereisd met partner in februari 2016

Geweldige overwinteringsplek

Yvonne en René van der Borden, 28-3-2017

Mooie plek om te overwinteren. Wel een steile weg omhoog op de fiets. Mooi sanitair en leuek fitnessruimte. Jammer dat deze maar open is van ma/vr 09:00 tot 10:00. Veel organisatie vanuit het restaurant en er worden leuek excursies georganiseerd. Esther en het overige receptiepersoneel zijn heel aardig en je kan er met Nederlands goed terecht.
Gereisd met partner in februari 2017

Fijne camping

hanny, 6-11-2015

Ruime camping met veel keuze in plaatsen. Er zijn ruime toiletgebouwen. Bij elk gebouw staat een wasmachine. Het is wel een terrassencamping, maar als je onderaan staat heb je daar geen last van. De campingwinkel is redelijk groot en heeft voldoende te bieden. Op loop afstand vindt je een Dia supermarkt en een Mercadona.
Gereisd met partner in september 2015

Fantastisch!

Hans en Lies Slot, 18-10-2015

La Rosaleda is een mooie camping met veel faciliteiten. Er zijn veel standplaatsen met schaduw. Fantastisch klimaat. Vriendelijk en behulpzaam personeel, waarvan enkelen ook Nederlands spreken. Goede camping voor naseizoen en overwinteren. Schitterende omgeving.

Op enkele kilometers hele fraaie baaien. In de omgeving is veel te doen.

Gereisd met partner in september 2015

goede camping, de moeite waard

Pim, 10-9-2013

Grote camping. Goed geleden vlak bij Conils. Ruime plaatsen. Schoon. Goede wasvoorzieningen. Groot zwembad en ligweide en bedjes. ook andere goede voorzieningen. Campingwinkel, niet te groot, maar voldoende voor gewone boodschappen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Voor herhaling vatbaar

ester, 24-6-2012

We zijn hier geweest in juni met 2 kinderen van 8 en 11 jaar in een bungalow. We werden vriendelijk ontvangen in de receptie( tot verbazing werken er daar 2 die NL praten) en vertelden ons veel dingen wat er te doen is daar in de buurt. Daarna naar de Bungalow, zien er mooi uit en waren schoon. bedden sliepen lekker. Conil ligt in een heel mooi gedeelte van Andalucie veel groen en hele brede ZANDstranden.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Jammer te duur geworden

cor, 1-8-2011

Camping la Rosaleda is een goede camping ik heb er 10 keer onze vakantie

door gebracht altijd eengoedetijd gehad tot voorig jaar toen zijn ze met

polsbandjes gaan werken deze kan niet af doen zo dat iedereen het dorp kan zien waar je verblijft (dit geef mij geen goed gevoel)

En is de camping toch wat aan de dure kant (2010 4 pers. 55 euro p/dag

2011 4 pers. 65 euro p/dag)

Daarom zijn we op zoek gegaan naar een andere camping.

en zijn terecht gekomen bij camping Roche .

en goed alternatief en een mooie prijs. 4pers 42,65 euro p/dag

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prima camping tussen de Spanjaarden

Roelof_en_Elke, 30-8-2010

Zonder reservering van 22 tot 28 augustus verbleven wij op deze camping. Desondanks hadden we ruime keuze uit een aantal grote staanplaatsen (weinig tot veel schaduw). Dit uiteraard vanwege het feit dat hier vrijwel alleen maar Spanjaarden komen en voor hen liep de vakantieperiode veelal ten einde. Bij de receptie wordt ook Engels gesproken maar de rest van het personeel spreekt eigenlijk alleen maar Spaans. Wij hebben voor een grote, schaduwrijke plek gekozen en dat is maar goed ook want de temperatuur liep tegen de 40 graden. Het afval werd 2x per dag opgehaald, het sanitair was schoon en het zwembad met ligweide heerlijk. Zowel voor jonge kinderen als volwassenen was er animatie, zij het wel in het Spaans. Verder is er genoeg te doen in de omgeving; Conil heeft een prima strand met heldere, blauwe zee en een aardig centrum en verder zijn Sevilla, Cadiz en Jerez de la Frontera op rij-afstand. Al met al een verrassend positief begin van onze vakantie. Foto's volgen evt. later..
Gereisd met partner in augustus 2010

zeer goede camping

bisschop janssens, 4-6-2010

mooie verzorgde camping met zeer goed zwembad,gratis wifi met goede ontvangst aan staanplaats
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rosaleda in Conil de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rosaleda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Rosaleda scoort een 8.2 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: