Hotel Fuerte Conil ****

Fuerte Conil
8,7

6 tips over Fuerte Conil

J.Spil, 29-6-2013
Bezoek Gibraltar, Cadiz & Sevilla. Prachtige steden met veel te zien.
Robert Huizer, 25-7-2012

Ik zou nog eens achter mn oor krabbellen, voordat ik hier weer naar toe zou gaan. (Lo siento, Sr Basalotte la verdad es duro)

Mijn tip: zoek een andere lokatie !

bluebonnet, 16-7-2012
uitstapjes naar bijv. Vejez de la Frontera via Barbata, kustroute. Tarifa, vanwaar boottochten ri. Marokko om dolfijnen en potvissen etc. te zien, Gibraltar, auto parkeren voor grens, na grens openbaar vervoer naar centrum en van daaruit busjes naar de top! Cadiz is ook een aanrader, leuke havenstad met smalle steegjes, leuke pleinen en enorme zandstranden en haventje met veel kleine vissersbootjes.

mluijten1976, 16-6-2012
Een of meerdere dagen een auto huren is een aanrader, streek is nogal uitgestrekt. Cádiz is een bezoek meer dan waard (aan te raden via excursie of met openbaar vervoer, is een drukke stad met weinig parkeergelegenheid).
erik schootemeijer, 31-5-2012

Ga met het openbaar vervoer naar omliggende plaatsen.

Bij de receptie hebben ze alle informatie.

RenS, 27-10-2011

Tip: met een huurauto ontdek je de prachtige groene Costa de la Luz. Steden als Jerez, Arcos, Cadiz, Medina Sidonia, Tarifa en Gibraltar zijn de moeite waard.

In het centrum van Conil, ongeveer 15 min. lopen ligt tevens een busstation met goede verbindingen door de hele streek.

Onze bezoekers bekeken ook: