Hotel Fuerte Conil ****

Hotel Fuerte Conil ****
8,8

Uitstekend

59 reviews over Hotel Fuerte Conil in het Nederlands

Luxe resort waar het aan niets ontbreekt!

Familie Gerrits, 4-5-2017

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Er worden iedere dag verschillende activiteiten georganiseerd van sportief tot cultureel. Tijdens ons verblijf hebben we verschillende Duitse senioren gesproken die jaarlijks terugkeren naar het resort. Sommigen al voor het zestiende jaar. Zelf gaan we nooit twee keer naar dezelfde plek, maar het zegt wel iets. Door Nederlanders is dit resort nog nauwelijks ontdekt. We hebben zelf via Duitsland geboekt, net zoals de andere Nederlanders die er verbleven met hun gezinnen. Onze kinderen van 17 en 19 jaar oud hebben het prima naar hun zin gehad, ondanks het feit dat er weinig leeftijdsgenoten waren. We hebben verschillende steden bezocht, zoals Gibraltar, Jerez en Cádiz met de huurauto die bij onze boeking was inbegrepen. Een huurauto is trouwens wel een aanrader als je iets van de ongeving wilt zien. Wat eettentjes betreft zit er van alles op loopafstand van het resort: aan het strand zitten bijvoorbeeld La Ola en Fiduchy, beide goed qua prijs/kwaliteit. Via het strand loop je in tien minuten naar Conil, en daar is ook volop keuze.
Gereisd familie in mei 2017

Perfect!

BJ, 12-10-2016

Heel fijn hotel met geweldig personeel. Lekker eten en gelegen op een toplocatie aan het strand!
Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastisch hotel met heel vriendelijk personeel.

Siemerink, 15-9-2016

Het hotel is schoon en de kamers groot genoeg. Het personeel is heel vriendelijk. De ligging van het hotel is rustig maar ook niet ver van het centrum. Uitzicht op zee is geweldig. Dit jaar voor het eerst heel druk en veel Duitsers, maar dat kon de pret niet drukken. Het publiek blijft gemengd.
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fuerte Conil**** bij :

Voldeed niet aan de verwachtingen

MyriamC, 20-6-2016

Massa hotel dat voornamelijk bezocht wordt door Duitse package toeristen die in half pension verblijven. Wij hebben ons 1x laten verleiden tot het diner (altijd buffet) en zijn blij dat we kamer + ontbijt geboekt hebben. In de plaatselijke restaurantjes eet je veel lekkerder voor veel minder geld. Ontbijt was standaard.

Kamer was ruim, badkamer ook. Airco voldeed helaas niet en kamer was niet te verduisteren. Gelukkig was ze wel rustig gelegen zoals ik had gevraagd. Kluisje moet je apart betalen. Minibar met een paar drankjes die niet werden aangevuld. Geen koffie/thee op de kamer. Snacks en drankjes in de bar schandelijk duur.

Strandhanddoeken slechts vanaf 11u te verkrijgen. Hoewel het een strandhotel is moet je ligbedjes aan het strand betalen. 15 euro voor twee!!! Half zeven moet je je ligbedje alweer inleveren.

Personeel is vriendelijk maar overal word je in het Duits aangesproken.

Grote garage onder het hotel @ 5,50 euro per dag. Dit is zijn geld wel waard want weinig plaats op straat.

Al met al blij dat ik voor dit verblijf niet al te veel betaald heb.

Gereisd met partner in juni 2016

Comfortabel hotel maar geen rust 's avonds

Liliane, 11-6-2016

Comfortabel hotel, mooie en propere kamer. Wij hadden een rustige kamer gevraagd en bijbetaald voor zijdelings zeezicht. We kregen een kamer op de derde verdieping vlak bij het restaurant met terras, niet echt een rustige plek. Bijna elke avond tussen 21u en 23u of 23.30u was er life muziek buiten aan de bar. Verschillende genres kwamen er aan bod, allen werden als geluidsoverlast ervaren, zeker als je 's avonds op je terras met zeezicht graag rustig een boek leest.

Het ontbij was zeker in orde, het avondbuffet een aanrader als je van de plaatselijke keuken houdt. Het grillbuffet vonden wij minder in orde, lange wachtrijen en het vlees werd er slordig gebakken.

Het personeel was vriendelijk en attent.

De zandstranden zijn heerlijk voor lange wandelingen en alleen tijdens de weekends druk. Conil is een gezellig stadje maar ook te mijden tijdens de weekends.

Gereisd met partner in juni 2016

Toffe bestemming

benzke, 26-9-2015

Deze vakantiebestemming gaf ons volledige voldoening
Gereisd familie in september 2015

Zeer goed hotel

M.Stratmann, 4-8-2015

Goed hotel goede ligging aan een fantastisch wit zandstrand, en op loop afstand van conil.

Zeer vriendelijk personeel altijd bereid met problemen te helpen. Mooie groote schone kamers. als je een zeezicht kamer mee heb je s'avonds een schitterende zons ondergang.

Geen klachten over dit hotel, en Conil is een bruisend spaans plaatsje een aanrader dus.

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig hotel, zeker een aanrader!

Van den Bogaardt, 27-5-2014

Een heel mooi hotel! Schoon, ligging is goed, voldoende ligbedden, prima service, mooie kamers en vooral zeer vriendelijk personeel, niets was teveel. Het ontbijt- en dinerbuffet was zeer goed. Bij binnenkomst werd je elke keer direct begeleid naar een tafel en werd je snel bediend van drankjes. D.m.v. een borg kun je gebruik maken van strandlakens. Het dorpje zelf ligt op loopafstand met een klein gezellig centrum. Zeer de moeite waard om naar toe te gaan, zeker ook vanwege de tripmogelijkheden naar bijvoorbeeld Sevilla, witte dorpjes, Cadiz, etc.. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2014

ideale plek om tot rust te komen

siemerink, 18-8-2013

Een hotel met buitengewoon aardig, vriendelijk en competent personeel. Het is er heel schoon, het eten is lekker en gezond en er zijn genoeg ligbedden bij de pool aanwezig. Het publiek is gemengd met een groot aandeel Spanjaarden. In tegenstelling tot het ernaast liggende hotel werden deze in dit hotel niet 'beter gehandeld' dan Nederlandse of Duitse gasten. Er was niets wat ons tegenviel of niet aan onze verwachting kon voldoen.
Gereisd met partner in juli 2013

Fantastisch hotel en omgeving!!!

Wilma Zwarts, 30-6-2013

Erg schone en mooie hotelkamer met uitzicht op zwembad, zee en de tuin a la paradijs (zeezicht betaal je extra voor maar is zeker de moeite waard)! Elke dag wordt je hotelkamer grondig schoongemaakt. Las bij andere beoordelingen dat er douchegordijnen waren, maar wij hadden een glazen afscheiding. Badkamer erg prettig. Was mijn vergrootspiegel vergeten en tot mijn verbazing hing er eentje in de badkamer!! Ontbijt/diner buffet, we wisten niet wat we mee maakten. Wat een keuze!! En alles echt heel erg lekker en vers. Personeel: erg vriendelijk en behulpzaam. Prachtige omgeving (natuur). Voor kinderen onder de 4 jaar prima geschikt, maar ik kan me voorstellen dat kids het hier saai vinden. Maar wij vonden het juist heerlijk rustig. Wij hadden huurautootje inclusief. Dat is heerlijk, kan je lekker zelf de omgeving verkennen. Wij zijn naar Sevilla geweest, ben in heel wat steden geweest tijdens mijn vakantie, maar vond Sevilla wel een van de mooiste steden!! Wij vonden het FANTASTISCH!!!!
Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fuerte Conil**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fuerte Conil in Conil de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fuerte Conil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fuerte Conil scoort een 8.76 uit 10 op basis van 61 reviews.