Aparthotel Diufain ***

Aparthotel Diufain ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Diufain*** bij :

1 review over Aparthotel Diufain in het Nederlands

Belinda Bovers, 26-10-2006

Complex ziet er goed verzorgd uit. Prachtig gebouw met schitterende tuin met mooi zwembad en kinderbadje. In de folder spreekt men over zout water maar ze gebruiken gewoon een ander produkt om het zwembad schoon te maken. Wij hadden met 1 kind (3jr) een appartementje geboekt. Dit was ruim, met ruime, nette badkamer en beperkte keuken(nml achter harmonica-deuren). Er werd elke dag schoongemaakt!Maar we vonden het (met buggy en tassen ed)toch wel ver lopen naar strand en centrum/dichtstbijzijnde winkeltje...Achteraf had ik voor dezelfde prijs liever een hotel incl halfpension aan het strand geboekt. Wij waren er in september en vonden het hotelpersoneel weinig enthousiast over onze komst. Drinken en/of eten bestellen in het hotel werd ook niet echt aangemoedigd.
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Diufain in Conil de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Diufain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Diufain scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.