Appartement Cortijo Fontanilla ***

Cortijo Fontanilla

10 reviews over Appartement Cortijo Fontanilla in het Nederlands

Mooie kleinschalige locatie dicht bij strand

Pascal, 17-8-2017

Kleinschalig opgezet, dicht bij strand en centrum conil de la Frontera. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Ruim appartement. Zwembad is niet groot maar lekker om even af te koelen. Het strand is tenslotte 100 meter verderop.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer Apartementos Cortijo Fontanilla

Alterenn, 26-8-2016

Na een 2de klacht over alles wat mis was in het huisje (en nog steeds is = er wordt geen onderhoud gepleegd) zoals

pkapote douche, bijna geen water in de badkamer, airco deed het niet, stank naar tabak en muffe in alle kamers, kapotte koetlkast.... hebben ze na nacht 3 ons matras toch vervangen, helaas mogen de kinderen nog voor de rest van de vakantie op verslete matrassen en dat voelt als een echte spiraal... voor de rest hebben ze niet veel voor ons kunnen betekenen...

al 12 jaar komen we met veel plezier in Conil maar deze zomer was Cortijo Fontanilla echt een gat.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

gedateerd authentiek

Hetty Krul, 1-1-2013

In juni 2012 hier 3 weken verbleven op een bovengelegen appartement. In de middag konden wij niet op het balkon zitten, veel te warm. De tuin is geweldig om een eigen prive plekje te creeren. Af en toe last van muggen (afhankelijk van wind?? ) Ligging is prima, je bent zo aan het strand en het dorpje is ook binnen 10 minuten lopen te bereiken. Leuke restaurantjes en prima prijs. Bezoek aan Cadiz, Sevilla en andere leuke stadjes in de buurt . Vanuit Cadiz gaat trein naar Sevilla.

Ons appartement rook muffig... en 2 keer een kakkerlak gesignaleerd in de badkamer . We raken daar niet gelijk van in paniek, maar heb ik wel zelf actie ondernomen om alles nog eens schoon te maken. De schoonmaaksters zie je niet, je moet ook zelf vragen om handdoeken. Bedden werden 1 a 2 keer per week verschoond. Bedden zijn voorzien van plastic hoes, wat niet prettig aanvoelt, maar wel hygienisch is (voorkomen van bedwant (luis). We komen hier zeker weer, maar dan beneden appartement.

Gereisd met partner in juni 2012

Leuk en heerlijk rustig

M. de Roo, 10-11-2011

Cortijo Fontanilla is een leuk vakantieparkje. De appartementen zijn in verschillende gebouwtjes gevestigd. Het parkje is leuk aangelegd met slingerende paadjes en veel begroeiing. Wij kregen het appartement Bandolero op de begane grond met een groot terras. Heel ruim voor ons tweetjes! We hadden nog een slaapkamer over. Het geheel was schoon en netjes en in aparte, wat ouderwetse stijl ingericht maar van alle gemakken voorzien. Wij vonden het geheel wel sfeervol.

Enige minpuntje waren de matrassen, maar ja dat hebben we vaker in hotels. En de mugjes!!! Muggenmiddel is vereist!

Het was heerlijk rustig in het park, totaal geen last van anderen of van de bovenburen gehad. Het zwembadje leek wel voor ons alleen. Het brede strand lag op 5 min. lopen en het centrum en winkels waren ook goed aan te lopen. Geen Nederlanders daar gehoord. Meest Spanjaarden zelf en ook wel Duitsers en wat Fransen. Prima plek om naar Sevilla, Gibraltar (bijna 2 uur), Cadiz e.d. te gaan.

Gereisd met partner in september 2011

Ligging in mooie tuin met veel privacy

Elly, 30-9-2008

Van 3-17 Sept. hier geweest.Benedenappartement in prachtige tuin,supergroot terras.Veel privacy, zwembad leek wel ons privezwembad.Prima keuken met oven (voor afbakbroodjes)en inductiekookplaten voor als je zou willen koken.Na 5 dagen zijn wij om schone handdoeken gaan vragen.Daarna nog 3x gekregen.Schoonmaak stelde niets voor.Wel jammer dat huis muf en stoffig was en te vol stond en hing met soms kapotte spullen.Hele slechte matrassen.Wel heerlijke vakantie gehad.Het echte Spanje gezien.Uitstapjes naarSevilla,Cadiz,Gibraltar, Vejer enz.
Gereisd met vrienden in september 2008

Yvonne de Grood-van Drielen, 19-1-2008

Juli 2007. Ons appartement lag aan de zijkant van het complex. Aan de straatzijde en via de ingang bereikbaar. De inrichting was zeer opmerkzaam. Hele oude meubels, glas in lood ramen en antieke deuren. Het strand was prima bereikbaar. Ook het dorp zelf en aan de overkant van het complex restaurantjes. Naast het complex wel veel bouwaktiviteiten. Veel privecy. Heerlijk rustig.
Gereisd met partner in januari 2008

Joke, 2-11-2007

Huis "la Casa" gehuurd. Rook muffig of het al een tijd niet bewoond was. Huis gedateerd, zowel lbinnen als buiten. Badkamer niet schoon. Centrale ligging t.o. v. mooi strand en winkels. Steden als Sevilla en Cadiz zijn makkelijk te bereiken. Naast het complex is men aan het bouwen, wat voor overlast zorgt.
Gereisd met vrienden in oktober 2006

Yvonne, 22-7-2007

mooi complex, mooi aangelegde tuin. Via kinderwagenvriendelijk pad is de zee snel bereikbaar ondanks dat het iets op een hoogte ligt. Eigenaren waren wel behulpzaam maar toen we na de vakantie de gids nog eens nalazen zagen we dat het inderdaad de bedoeling was geweest dat ze zouden schoonmaken: ze hebben wel 2 x de handdoeken gewisseld maar in 2 weken tijd niet 1 x tussentijds schoongemaakt. Ook dicht bij het dorpje etc. Jammer dat er pas na 9.30 uur bood te koop was maar dat ligt aan de streek, niet aan het appartement.
Gereisd familie in juli 2007

j. van den top, 29-10-2006

Leuke bestemming in prachtig aangelegde tuin.allemaal verschillende huizen. Voor mensen, die rust zoeken prima. Weinig te doen voor kinderen. Huurders voornamelijk Duitse echtparen.
Gereisd met partner in oktober 2006

AJ.W., 27-9-2006

Rustig complex, bestaande uit tuin vol fruit-/palmbomen, struiken, paadjes (gras alleen bij enkele huisjes en rondom zwembad), en 18 appt./huisjes. Zwembad + ligweide/-bedden. In 5 slagen aan "overkant". Geen apart kinderbad. Huisjes verspreid over terrein (meer privacy); appartementen in cluster in hoek van terrein (minder privacy/niet vrijstaand).

Voor ons 'n fijn complex, vooral vanwege tuin die beschutting biedt tegen vaak harde wind/felle zon. Ons huisje was comfortabel met voldoende bestek, etc. Geen muggen, maar wel wat mieren in keuken. Vanwege dichtbegroeide tuin en vanwege rustiger type mens dat dit complex bezoekt, soms het gevoel dat bijna niemand in het complex aanwezig was. Voor rustzoekers, en voor diegenen die vaak met de auto weggaan. Let wel: in zomer 2006 zagen wij naast complex 'n bouwrijp gemaakt terrein dus in toekomst vindt wellicht bouwactiviteit plaats.

Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cortijo Fontanilla bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cortijo Fontanilla in Conil de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cortijo Fontanilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cortijo Fontanilla scoort een 7 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: