Vakantiehuis Casa Carbonera

Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Casa Carbonera in het Nederlands

wat een vakantiehuis !

yves en anja, 15-7-2011

Aangekomen in Conil moesten we Mr Manolo bellen die ons naar de casa zou brengen. Al snel werd duidelijk dat we hier in een stuk Spanje terecht gekomen waren waar de buitenlandse toeristen nog niet aan de macht zijn, perfect dus !! Spaans spreken is niet echt ons ding maar met veel gestotter kon Mr. Manolo ons vinden aan het plaatselijke benzinestation. Aangekomen bij de casa waren we in de wolken. Een volledig ingericht vakantiehuis : 3 slaapkamers, grote living, eethoek en keuken met vaatwasser. Propere badkamer alsook wasmachine was aanwezig. Buiten lag een mooie tuin en een zwembad dat volledig omheind was zodat onze 2 kids ( 4 en 6 jaar ) niet zonder onze hulp in het zwembad konden. Buiten, naast het zwembad, was een apart bijgebouw met toilet en douche. De zee ligt op ong. 3 km rijden en heeft prachtige baaitjes. Van hieruit Cadiz, Jerez, Sevilla, Tarifa,... bezocht en na de bezoeken was het steeds een aangenaam wederkeren naar Casa Carbonera
Gereisd familie in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Carbonera in Conil de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Carbonera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Carbonera scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.