Bed and Breakfast La Madrugada *****

La Madrugada
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast La Madrugada bij:

101 reviews over Bed and Breakfast La Madrugada in het Nederlands

Geweldig

Mirjam, 12-9-2017

Super gastvrij, heel persoonlijk
Gereisd met partner in september 2017

Prachtige accomodatie, schoon en alles geregeld.

Dorine, 12-7-2017

Mooie schone kamers, prima ontbijt, heerlijk zwembad, gastvrije eigenaren welke in overleg alles voor je kunnen regelen m.b.t. wandelroutes maar ook motor of auto routes.

Ook is er een algemene verblijfsruimte met de nodige snacks en gekoelde dranken.

Het dorp competa is gezellig met winkeltjes en een plein vol terrassen.

Gereisd met partner in juni 2017

Geheel verzorgd genieten van wandelen.

Frank, 9-7-2017

Geweldige plaats om te wandelen, lekker te eten, genieten van het geweldige uitzicht en alles geregeld voor je. Alles is geregeld in dit wandelarrangement: je wordt gehaald en gebracht naar het vliegveld, ze zetten je af bij de start van de wandeling en ze komen je weer halen. De wandelingen zijn prachtig en koken kunnen ze. Al met al een week om je te laten verwennen, wandelen en niets te hoeven regelen. Een aanrader, wacht niet te lang. En er kan een frisse duik worden genomen na afloop. Heerlijk.
Gereisd met partner in april 2017

Mooie uitzichten op Siërra Tejeda, zeer rustig.

Gerry en Jan, 31-5-2017

Het wandelarangement was perfect verzorgd. Harry en Renate zijn erg klantvriendelijk en gastvrij. Regelen alles tot in de puntjes. Wij hebben mooie wandelingen gemaakt in de prachtige omgeving (Siërra Tejeda).

Ontbijt, lunchpakketten en zeker de avondmaaltijden zijn prima.

Fijne kamer met heerlijke terrassen en zwembad. De tuin ligt er mooi bij.

Dorp, Competa met goede voorzieningen op zo'n 3 km afstand. Net te ver om na een avondje in het dorp, terug te lopen (berg op).

Pauline van den Brandhof, 27-5-2017

B&B La Madrugada is helemaal top. Renate en Harrie die het runnen, zijn zeer gastvrij, koken voortreffelijk en de omgeving is schitterend! Het wandelarrangement zit qua opbouw, plekken waar je loopt en de duur van de wandelingen zeer goed in elkaar. De dag begint met een heerlijk Spaans ontbijt. Daarna wandelen, variërend van 2,5 tot 6 uur per dag. Renate of Harrie brengt je naar het beginpunt. Aan het einde van de dag komen ze je weer ophalen en plons je lekker in hun prachtige zwembad. Daarna lekker eten op de Plaza de Madrugada (is bij hen) of in het dorpje Cómpeta. Alle transfers zitten in het wandelarrangement. Iedereen die van wandelen, zon, lekker Spaans eten, bergen en vakantie houdt, raad ik dit aan te doen!!! Absoluut een dikke tien voor deze accommodatie en de wandelarrangementen die ze aanbieden.
    Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch, moet je gezien en beleefd hebben!

Guusje, 17-5-2017

Ik ben alleen gegaan...je moet een beetje lef hebben om alleen de bergweg naar La Madrugada te rijden (bergweg 0.30 minuten). Maar als je dit op je gemakkie doet dan is het prima te doen. Verder een place to be, een aanrader.
    Gereisd alleenreizend in mei 2017

Heerlijk ontspannen op prachtige locatie

Tineke & Leo, 16-5-2017

Het is een prachtig (traditioneel) huis, rustig gelegen bovenop een heuvel, met fantastisch uitzicht op de omgeving (natuurpark en Middellandse Zee).

De kamers zijn ruim en netjes ingericht, er zijn heerlijke terrassen rondom, een prachtige tuin en een mooi zwembadje. Daarnaast is er een geriefelijke huiskamer (voor 's avonds of de wat mindere dagen) met allerlei voorzieningen (bibliotheek, discotheek, filmotheek en ruimschoots informatie over de omgeving incl. voorstellen voor wandel- en fietstochten). De (NL) eigenaren zijn uitermate vriendelijk en zeer service gericht. M.a.w. een echte aanrader voor wie op zoek zijn naar rust en natuur in Andalusië op acceptabele afstand van de bezienswaardigheden en de kust.

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig rustpunt in schitterend gebied

Flip Heus, 12-4-2017

We hebben bij La Madruga een heerlijk rustpunt gevonden in onze actieve vakantie. Renate en Harry zijn super aardig en geven advies op maat over wandelingen, fietstochten of andere activiteiten. We hebben ons super welkom gevoeld en het fantastische avondeten na het beklimmen van de plaatselijke berg was daar het ultieme voorbeeld van. Wij, vier vrienden van rond de veertig, kunnen een verblijf bij la madrugada dan ook iedereen aanraden
    Gereisd met vrienden in april 2017

prachtige plek vlakbij kust en de bergen, super!

José en John, 8-4-2017

Wat betreft locatie zijn wij erg enthousiast, een prachtig huis, mooie kamers en buitenterrassen en heerlijk ontbijt. We houden van stad en cultuur maar vinden een de afwisseling met buiten zijn in de natuur heerlijk. In dit geval was Malaga stad ( zeker de moeite waard) een goeie start van onze vakantie, na 3 dagen stad een autootje gehuurd en naar Competa gereden, het dorpje zelf is gezellig en heeft veel mogelijkheden om lekker te eten. La Madrugada kun je van daaruit niet te voet bereiken, met auto prima via kleine weggetjes. Wij maakten 3 fantastische wandelingen, een dichtbij in de bergen de ander aan de kust bij de stad Nerja. Voor beide wandelingen kregen we tips en gingen op weg met een uitstekende routebeschrijving van het B&B. Kortom een aanrader, zeker ook in het voorjaar vanwege de prachtige ontluikende natuur.
    Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Aanrader!

Gerard, 18-3-2017

B&B la madrugada is een uitstekende plek om te verblijven. Renate en Harrie doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. Ze zijn goed op de hoogte van de mogelijkheden die de omgeving biedt. Daarnaast heeft Renate ook de omgeving goed verkend als het gaat om de wandelingen. Ze heeft zelf routebeschrijvingen gemaakt die regelmatig gecontroleerd worden. Het ontbijt is uitstekend verzorgd en de kamers zijn prima in orde.

Kortom een fantastische plek om te verblijven in een schitterende omgeving met een uitstekende verzorging. Wij zijn er intussen al 2x geweest.

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Madrugada in Competa (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Madrugada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Madrugada scoort een 9.29 uit 10 op basis van 101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: