Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos *****

8,8

49 reviews over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in het Nederlands

Heerlijke locatie!

Sophie, 12-4-2017

Ontzettend welkom ontvangen door Saskia en Pieter. Daarnaast ook leuke tips gekregen tijdens ons verblijf. De omgeving is mooi, leuke dorpjes. Locatie is prima, zowel de binnen als buitenfaciliteiten. Het ontbrak ons dan ook aan niks. Erg genoten van dit plekje in het mooie Spaanse landschap.
Gereisd met partner in april 2017

sober - maar dik oké

nancy, 11-2-2017

Ben meer dan hartelijk ontvangen door Saskia en Pieter. Zij zijn zeer behulpzaam en staan u bij met informatie en goede raad. Ik had pech met het weer waardoor de kamer koud was en bleef zelfs met behulp van 2 extra radiators.
Gereisd alleenreizend in februari 2017

Een fantastisch aan niets ontbrekend verblijf .

Jan en Betty van kasteren, 9-2-2017

Een fantastische mooie locatie voor mensen die van wandelen en rust houden.

Een goede gastheer en vrouw die als je ze nodig hebt er voor je zijn en alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Omdat ons vervoermiddel ( campertje) zich niet zo leende voor rijden in de bergen stelde ze zelfs hun eigen auto ter beschikking om uitstapjes te maken. Super.

Gereisd met partner in januari 2017

Héél rustgevend en prachtige natuur

JP Vander Stichele, 24-12-2016

De omgeving is prachtig, het huisje is gelegen tegen de bergflank en het dal is fantastisch. Hier kan je zitten luisteren naar de natuur want het enige wat je hoort zijn de vogels en in de verte misschien een blaffende hond die er na enkele seconden mee ophoudt. Het huisje is voorzien van alle comfort wat een mens nodig heeft zoals dishwasher, microgolfoven, gasfornuis, tv met satelliet, dvd-speler. Het was heel proper en voorzien van bad- zowel als keukenhanddoeken. Je kan er zelf al de was doen en drogen als je dit wilt of de was buiten hangen in de zon. De toegangsweg is niet gemakkelijk en speciaal voor ons bij aankomst, in het donker en gietende regen was het niet zo vanzelfsprekend. Zijn er vier weken verbleven en voor herhaling vatbaar. Heel fijne eigenaars en super vriendelijk. Een klein uurtje rijden naar de kust en voor Sevilla, Granada en Cordoba toch een kleine 200km, ietsje minder dan Gibraltar maar allemaal te doen hoor !!! Bedankt Saskia & Pieter+++
Gereisd met partner in december 2016

Vakantiehuisje op rustige plek

Willeke Peeters, 17-9-2016

Casa los eucaliptos is rustig gelegen in een vallei met allerlei dieren in de buurt (paard, honden, geiten en kippen) Ontzettend aardige gastheer en gastvrouw die allerlei voorzieningen voor kinderen gratis ter beschikking stellen (zwembadje, emmertjes en schepjes, speelgoed, etc).
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Perfect verzorgd!

Ellen, 6-9-2016

Er ontbrak werkelijk niets aan dit huisje.

Bij aankomst drinken in de koelkast, vaatwasser, spelletjes, zelfs hocky sticks voor de kinderen, je kan gebruik maken van de wasmachine en zelfs handdoeken voor het strand waren aanwezig, kortom, echt aan alles was gedacht.

Mooie veranda en een heerlijk zwembad!

Omgeving ook prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Tophuisje

Lennie, 10-7-2016

Prima verblijf gehad. Vanwege de warmte vaak naar strand Nerja geweest. Ristorante dal Toscano 😋.aanrijroute niet bizonder lastig. Wasmachines erg handig idem barbecue. Ook mooi gelegen tov airport malaga. Cordoba was wel 2 uur rijden. Af en toe wat veel vliegen 🐝
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke tot rust gekomen op Casa Los Eucaliptos

Rick Vlaming, 3-7-2016

Wij kijken met een warm gevoel terug naar ons verblijf bij Casa Los Eucaliptos. Heerlijk genieten van de rust in het apart staande vakantiehuisje Olivo Comares. Mooi ruim terras voor jezelf en het huisje van alle gemakken voorzien (vaatwasser, combi magnetron, gasfornuis). Ook vonden wij het zeer prettig dat er om de dag een nieuw handdoeken pakket werd bezorgd en dat je indien gewenst gratis gebruik kon maken van de wasmachines. Ook bij aankomst een gevulde koelkast.

Peter en Saskia zijn zeer vriendelijk en staan altijd klaar voor een praatje en het geven van tips. In onderstaande reviews lees ik ook dat ze heerlijk kunnen koken, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. We zitten al te denken aan de volgende keer dus dan zeker een keer doen.

Dit adresje is een prima uitvalbasis om veel van Andalusie te zien. Wij zijn naar Cordoba, Sevilla en Ronda geweest en hebben gewandeld in de Sierra Nevada, El Torcal en El Chorro. Niet allemaal dichtbij maar met auto te doen. Daarnaast ben je in een half uur aan de kust bij het mooie strand van Torre del Mar.

We vonden het ook heel prettig dat er op loopafstand (ongeveer 25 minuten wandelen) een restaurantje zit zodat we na de maaltijd niet meer in de auto hoefden te stappen.

Helaas hebben de Al Hambras in Granada niet kunnen bezoeken, dat was reeds volgeboekt. De toegangskaarten moet je thuis al reserveren via de ticketmaster waarbij het verstandig is om dit ruim 3 maanden van te voren te doen.

In onderstaande reviews lees ik commentaar m.b.t. het paard naast het vakantiehuisje. Wij vonden dit niet erg, het was zelfs leuk dat hij ons ’s morgens kwam begroeten met z’n kop door de tralies van het hek van ons grote prive-terras. Natuurlijk om een appeltje te scoren :)

De stal werd dagelijks schoon gemaakt door de buurman hetgeen wij voldoende vonden. In de loop van de ochtend staat het paard in een wei iets verderop.

Gereisd met partner in mei 2016

We hebben het prima naar ons zin gehad.

Veldhuizen, 25-6-2016

Verblijf is prima, ontbijt heerlijk Saskia en Pieter zijn zeer behulpzaam. Wij vinden het persoonlijk te ver van allerlei voorzieningen, bijvoorbeeld restaurants. Dichtstbijzijnde dorp is twintig minuten rijden. Het was heel erg warm toen wij er waren en dan mis je de airco wel in je kamer. We hebben begrepen dat daar aan gewerkt wordt. De toegangsweg is een uitdaging. Maar gelukkig oefen je in de week dus het gaat wel steeds gemakkelijker.
Gereisd met partner in juni 2016

Wat een rust

Birgit koning, 20-6-2016

Terug van een geweldige week. Wij verbleven in het busje casa comares. Heerlijke rustige plek waar wij super hebben genoten van de rust en stilte van de omgeving. Waar vind je dat nog! Huisje zeer fijn en alles aanwezig. Goede service en zeer vriendelijke eigenaren. Omgeving mooi. Spannende tocht naar het huisje. Strand 45 min. Malaga 50 min. Prijs zeer gunstig! Wij willen zeker nog wel een keer terug.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos scoort een 8.76 uit 10 op basis van 50 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: