Bed and Breakfast Logeerboerderij El Campesino

Logeerboerderij El Campesino

4 reviews over Bed and Breakfast Logeerboerderij El Campesino in het Nederlands

een superplek

ivonne kraan, 7-5-2010

voor herhaling vatbaar!!! en een geweldige gastheer...........
Gereisd met partner in april 2010

Lekker knus en heel gezellig

Chantal, 11-3-2010

Ik heb hier heerlijk geslapen en leuke avonden gehad met de gastheer. Montes de Malaga biedt vele wandelingen en ik heb hier geweldige tochten gemaakt.
Gereisd alleenreizend in maart 2010

Een thuis in centraal Andalusië

Marilyn, 1-3-2010

Wat een toplocatie om van hieruit Andalusië te ontdekken. Geen overbodige luxe, maar gewoon een goed bed, heerlijk ontbijt, lekkere douche.

Een echte thuishaven.

Gereisd met vrienden in maart 2010

Rust, natuur een ideaal adres voor excursies

Angela en Jan, 13-2-2010

We hebben echt gelogeerd bij de eigenaar. Zoals B&B bedoeld is. Geen overdreven luxe, dit adres is nog een echte B&B.

Je bent en voelt je echt thuis bij de eigenaar, die tevens onze gids en chauffeur was.

Een gezellige man, die tevens een goede gastheer was tijens on verblijf.

Dit adres is een aanrader voor iedereen die "back to basic" wil.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Logeerboerderij El Campesino in Colmenar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Logeerboerderij El Campesino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Logeerboerderij El Campesino scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.