Villa Casa Paule

Casa Paule

1 review over Villa Casa Paule in het Nederlands

Ruimte, privacy en kindvriendelijk

Alex, 29-4-2013

Een heel fijne gehad. Ruime woning. Met 2 slaapkamers en 2 badkamers konden we vrienden vragen een lang weekend langs te komen. Je kunt onder de overkapping lekker buiten zitten als het warm is. Ook 's avonds zit je daar lekker de grote tafel en met de goede buitenverlichting. De keuken is ook ruim en compleet (vaatwasser, magnetron etc.). Ook de aanwezigheid van wasmachine was handig.

De Spaanse eigenaar van het huis kwam fruit van de boomgaard brengen die hij net geplukt had. Erg aardig. Het hele terrein is omheind zodat onze dochter niet zomaar weg kan lopen als we even niet opletten. Ook het zwembad is omheind, dat is ook een geruststelling met een dochter die nog niet kan zwemmen.

Als je vragen hebt kun je met Nederlandse beheerders in de buurt bellen. Dat was erg praktisch. Ze hebben ons ook goed geholpen met tips en routebeschrijvingen.

Toch nog 1 minpuntje. De internetverbinding was traag. La Casita gaat er nog naar kijken. Normaal zou 1MBit daar mogelijk moeten zijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Paule in Coín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Paule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casa Paule scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: