Beoordelingen Bed and Breakfast Casa Clavi****

Casa Clavi****
150 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Casa Clavi****
Rambla Claví 3, 04825, Chirivel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Clavi**** in Chirivel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Clavi**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Casa Clavi scoort een 9,5 uit 10, op basis van 150 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Clavi**** in Chirivel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Clavi****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Casa Clavi**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 104 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Casa Clavi**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Vergelijk Bed and Breakfast Casa Clavi**** met andere accommodaties in Chirivel.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

139 beoordelingen over Casa Clavi****

150 beoordelingen
8,9
9,2
9,6
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, 2014
"Geweldig"vertalen
Gorremans frieda
10,0

31-08-2014 Echt de moeite, een gezellige b&b ...waar voor je geld!!!

met oudere kinderen, 2014
"Perfecte B&B"vertalen
Danny Ann en Pepijn
10,0

31-08-2014 Normaal gezien keren wij nooit terug naar dezelfde plek. Volgend jaar maken wij hier een uitzondering op omdat dit de perfecte B&B is.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fantastische plek- pure verwenning"vertalen
Sandra Herssens
10,0

31-08-2014 De kamers zijn modern uitgerust en alles is ter beschikking : shampoo, zeep, toiletpapier. Elke dag worden ze proper gemaakt. Je kan er van de grond eten.
Het uitzicht is prachtig, je zit midden in de robuuste natuur van de sierra Nevada. Het eten is er helemaal in orde en de sfeer is er goed.
Je krijgt veel goede tips van de eigenaar ivm uitstappen en eetgelegenheden in de buurt. De gasten zijn overwegend Belgen wat de communicatie makkelijk maakt, ook voor de kinderen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk verblijf"vertalen
VBWL
10,0

30-07-2014 Wij hebben in Casi Clavi 5 relaxte dagen doorgebracht. Het ontbijt was elke dag uitgebreid en lekker. De zeer ruime kamers werden elke dag kraaknet gehouden en waren steeds aangenaam koel. Wij hebben verschillende keren 's avonds ter plaatse gegeten en steeds genoten. Heerlijk... Voor vragen en info mbt uitstappen konden we steeds bij Luc terecht. Hij weet werkelijk alles wat er in de omgeving te zien en te doen is. Zeker to do met kinderen; de geocaching. De kinderen hebben zich enorm geamuseerd (en veel gewandeld)... Luc en Yvette hebben ons hartelijk ontvangen en waren steeds aanwezig indien we vragen ed hadden.

met vrienden, Mei 2014
"Schitterend, lekker en kraaknet"vertalen
Marielle Goossens
10,0

10-06-2014 Casa Clavi is een schitterend vakantieadres. Ivette en Luc zijn fantastisch lieve mensen die ons weer hebben verwend. Ivette verdient een * voor haar kookkunst en Luc een * voor de beste gids ever.

Marielle en Peter

"Enorm aangenaam"vertalen
Henk de Lange
8,0

09-06-2014 De inrichting en gastvrijheid zijn van een bijzonder hoge kwaliteit. Echt een aanrader.

met partner, Mei 2014
"Een prachtig gelegen rustig verblijf!"vertalen
ronan van rijsberge...
10,0

09-06-2014 deze accommodatie is uiterst geschikt voor mensen die rust zoeken en weg willen van het massa toerisme.
het verblijf is op enkele km van de autostrade zodat je snel iets kan gaan bezoeken.
de omgeving is uiterst geschikt om te wandelen.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Heerlijk vertoeven !"vertalen
Sarah
9,0

08-06-2014 Mooie B&B rustig gelegen in de spaanse "heuvels"

Heerlijk verwend ! Lekker gegeten, veel gelachen, goed uitgerust.

Prachtige villa, met magnifieke uitzichten. Heel erg rustig gelegen, met een paar mooie dorpjes, geen massatoerisme, het mooie Spanje !

Ideaal vertoeven in de studio, met onze zoon (1 jaar), alles voorzien van bad, kinderstoel tot verschoningskussen.

Luc & Yvette, bedankt voor de goede zorgen, we zeggen het voort !

x

"Zeer gastvrije B@B"vertalen
Rosseneu

06-06-2014 Luc en Ivette zijn zeer gezellige mensen
We hebben daar zeer mooi wandelingen gedaan dankzij Luc die een hele reeks uitgestippelde routes op gps klaar liggen heeft.
Luc is ook een heel goede leermeester voor degene die zich eens aan geocaching wil wagen.
Mooie ruime kamers die tip top onderhouden zijn.
Rond het zwembad is het gezellig vertoeven
Elk avondmaal die Ivette ons voorschotelde was héél lekker

Verlof was "Perfecto"

met partner, Mei 2014
"Uniqe locatie op het echte Spaanse platte land"vertalen
Herman
9,0

06-06-2014 Deze B&B is bijzonder gelegen en bij uitstek een echte aanrader voor wie het Spaanse plattelands leven wil leren kennen. De natuur is afwisselend, de dorpjes zijn nog echt authentiek. Het is echt leuk, te ervaren dat niet in alle kroegjes/restaurants Engels, Duits of Frans gesproken wordt. Gewoon weer eens met "handen en voeten" werk. Natuurlijk als je Spaans spreekt ben je de man.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?