Beoordelingen Bed and Breakfast Casa Clavi****

Casa Clavi****
155 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Casa Clavi****
Rambla Claví 3, 04825, Chirivel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Clavi**** in Chirivel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Clavi**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Casa Clavi scoort een 9,6 uit 10, op basis van 155 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Clavi**** in Chirivel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Clavi****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Casa Clavi**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 111 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Casa Clavi**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Vergelijk Bed and Breakfast Casa Clavi**** met andere accommodaties in Chirivel.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

146 beoordelingen over Casa Clavi****

155 beoordelingen
8,9
9,2
9,5
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Sept. 2014
"Schitterend !"vertalen
Bjorn Bonte
9,0

06-11-2014 Wij verbleven er een 5-tal nachten met 4 vrienden. Mooie kamer en verzorgde badkamer. Alle comfort aanwezig. Ideale ligging als uitvalsbasis voor bezoeken. Blijf er zeker eens eten want is een echte aanrader.

Met vrienden, Sept. 2014
"Ideale plek om te onthaasten!"vertalen
Cis Lenaerts
9,0

08-11-2014 Casa Clavi ligt een beetje afgezonderd in het midden van een uitgestrekte boomgaard van amandelnotenbomen met schitterende uitzichten vanuit elk plekje in verzorgde tuin of zelfs vanop je luie zetel aan het prachtige zwembad. Deze B&B kan de uitvalbasis zijn voor mooie wandelingen, mountain bike tochten of culturele uitstappen. Bovendien kan je genieten avn een uitstekende dienstverlening van de uitbaters, die afstand houden wanneer dit nodig is, maar die je evenzeer persoonlijk begeleiden of anders de juiste tips geven bij de activiteiten die je onderneemt. Zij zorgen ook voor een lekker ontbijt en avondmaal dat je buiten op het gezellige terras kan nuttigen, pure verwennerij. De kamers en sanitair zijn comfortabel, iets wat strak ingericht en worden dagelijks schoongemaakt. Hygiëne is hier duidelijk een prioriteit !
Een aanrader voor zowel gezinnen, koppels of een groep vrienden die de dagdagelijkse sleur even willen ontvluchten. En dit alles voor een correcte prijs.

Met partner, Sept. 2014
"Zeker doen"vertalen
jozef
10,0

08-11-2014 Een vakantie om nooit te vergeten, zelfs voor de vierde keer niet.
Ongeduldig wachtend naar de vijfde maal voor een bezoek aan de
gieren, wandelingen, mooie natuur , de rust en natuurlijk Luc & Yvette
en de hondjes en het prachtige casa.
Hasta la pròxima año
Pepe & Conny

Met vrienden, 2014
"Geweldig"vertalen
Gorremans frieda
10,0

31-08-2014 Echt de moeite, een gezellige b&b ...waar voor je geld!!!

Met oudere kinderen, 2014
"Perfecte B&B"vertalen
Danny Ann en Pepijn
10,0

31-08-2014 Normaal gezien keren wij nooit terug naar dezelfde plek. Volgend jaar maken wij hier een uitzondering op omdat dit de perfecte B&B is.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fantastische plek- pure verwenning"vertalen
Sandra Herssens
8,0
10,0

31-08-2014 De kamers zijn modern uitgerust en alles is ter beschikking : shampoo, zeep, toiletpapier. Elke dag worden ze proper gemaakt. Je kan er van de grond eten.
Het uitzicht is prachtig, je zit midden in de robuuste natuur van de sierra Nevada. Het eten is er helemaal in orde en de sfeer is er goed.
Je krijgt veel goede tips van de eigenaar ivm uitstappen en eetgelegenheden in de buurt. De gasten zijn overwegend Belgen wat de communicatie makkelijk maakt, ook voor de kinderen.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Aanrader !"vertalen
Frank Vannerom
10,0

20-09-2014 Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Casa Clavi,we werden warm ontvangen door Luc,Yvette en de hondjes Chico en Max,die al snel de dikke vriendjes werden van de kinderen.Het eerste wat opviel toen we binnenkwamen was de lekkere geur in de gang,de kamers werden elke dag gepoetst en waren heel mooi en ruim genoeg.Het eten was uitmuntend,elke dag was er wel iets nieuws terug te vinden aan de ontbijttafel,we werden verwend op onze huwelijksverjaardag en kregen leuke tips over de bezienswaardigheden in Andalousië.Ook aan het zwembad en petanquebaan hebben we leuke tijden beleefd.Ik zou deze B&B aan iedereen aanbevelen,zowel aan een gezin met of zonder kinderen.Zijn we nog iets vergeten...?;-) Heel erg bedankt Luc & Yvette,tot de volgende keer ! Frank,Gwen,Phaedra,Raf en Femke.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk verblijf"vertalen
VBWL
10,0

30-07-2014 Wij hebben in Casi Clavi 5 relaxte dagen doorgebracht. Het ontbijt was elke dag uitgebreid en lekker. De zeer ruime kamers werden elke dag kraaknet gehouden en waren steeds aangenaam koel. Wij hebben verschillende keren 's avonds ter plaatse gegeten en steeds genoten. Heerlijk... Voor vragen en info mbt uitstappen konden we steeds bij Luc terecht. Hij weet werkelijk alles wat er in de omgeving te zien en te doen is. Zeker to do met kinderen; de geocaching. De kinderen hebben zich enorm geamuseerd (en veel gewandeld)... Luc en Yvette hebben ons hartelijk ontvangen en waren steeds aanwezig indien we vragen ed hadden.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer zeker een aanrader!"vertalen
Martine Schepers
10,0

01-09-2014 Heel vriendelijke gastvrouw en gastheer. Zeer lekkere maaltijden! Alles altijd tip top in orde en zeer netjes! Ze staan altijd klaar om je tips te geven als je een uitstap wil doen. Voorzien ook zelf allerlei mogelijke activiteiten die je kan doen!!

Met partner, Juni 2014
"Super b&b , een aanrader !!!."vertalen
Jan en Sandra
9,0

01-09-2014 Deze B&B is een aanrader voor wie houdt van rust ...
Luc en Yvette doen er alles aan om het de gasten aangenaam te maken. Lekker eten, mooie,omgeving, .....voor de sportievelingen is een mountainbike tochtje een must. Je kan fietsen huren bij Luc, samen met een fiets gps...
Wij komen zeker nog terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?