Beoordelingen Bed and Breakfast Casa Clavi****

Casa Clavi****
151 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Casa Clavi****
Rambla Claví 3, 04825, Chirivel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Clavi**** in Chirivel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Clavi**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Casa Clavi scoort een 9,6 uit 10, op basis van 151 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Clavi**** in Chirivel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Clavi****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Casa Clavi**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 111 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Casa Clavi**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Vergelijk Bed and Breakfast Casa Clavi**** met andere accommodaties in Chirivel.
Even geduld a.u.b.

8,9
9,5
9,2
9,6
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, 2014
"Geweldig"vertalen
Gorremans frieda
10,0

31-08-2014 Echt de moeite, een gezellige b&b ...waar voor je geld!!!

met oudere kinderen, 2014
"Perfecte B&B"vertalen
Danny Ann en Pepijn
10,0

31-08-2014 Normaal gezien keren wij nooit terug naar dezelfde plek. Volgend jaar maken wij hier een uitzondering op omdat dit de perfecte B&B is.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fantastische plek- pure verwenning"vertalen
Sandra Herssens
8,0
10,0

31-08-2014 De kamers zijn modern uitgerust en alles is ter beschikking : shampoo, zeep, toiletpapier. Elke dag worden ze proper gemaakt. Je kan er van de grond eten.
Het uitzicht is prachtig, je zit midden in de robuuste natuur van de sierra Nevada. Het eten is er helemaal in orde en de sfeer is er goed.
Je krijgt veel goede tips van de eigenaar ivm uitstappen en eetgelegenheden in de buurt. De gasten zijn overwegend Belgen wat de communicatie makkelijk maakt, ook voor de kinderen.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Aanrader !"vertalen
Frank Vannerom
10,0

20-09-2014 Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Casa Clavi,we werden warm ontvangen door Luc,Yvette en de hondjes Chico en Max,die al snel de dikke vriendjes werden van de kinderen.Het eerste wat opviel toen we binnenkwamen was de lekkere geur in de gang,de kamers werden elke dag gepoetst en waren heel mooi en ruim genoeg.Het eten was uitmuntend,elke dag was er wel iets nieuws terug te vinden aan de ontbijttafel,we werden verwend op onze huwelijksverjaardag en kregen leuke tips over de bezienswaardigheden in Andalousië.Ook aan het zwembad en petanquebaan hebben we leuke tijden beleefd.Ik zou deze B&B aan iedereen aanbevelen,zowel aan een gezin met of zonder kinderen.Zijn we nog iets vergeten...?;-) Heel erg bedankt Luc & Yvette,tot de volgende keer ! Frank,Gwen,Phaedra,Raf en Femke.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijk verblijf"vertalen
VBWL
10,0

30-07-2014 Wij hebben in Casi Clavi 5 relaxte dagen doorgebracht. Het ontbijt was elke dag uitgebreid en lekker. De zeer ruime kamers werden elke dag kraaknet gehouden en waren steeds aangenaam koel. Wij hebben verschillende keren 's avonds ter plaatse gegeten en steeds genoten. Heerlijk... Voor vragen en info mbt uitstappen konden we steeds bij Luc terecht. Hij weet werkelijk alles wat er in de omgeving te zien en te doen is. Zeker to do met kinderen; de geocaching. De kinderen hebben zich enorm geamuseerd (en veel gewandeld)... Luc en Yvette hebben ons hartelijk ontvangen en waren steeds aanwezig indien we vragen ed hadden.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer zeker een aanrader!"vertalen
Martine Schepers
10,0

01-09-2014 Heel vriendelijke gastvrouw en gastheer. Zeer lekkere maaltijden! Alles altijd tip top in orde en zeer netjes! Ze staan altijd klaar om je tips te geven als je een uitstap wil doen. Voorzien ook zelf allerlei mogelijke activiteiten die je kan doen!!

met partner, Juni 2014
"Super b&b , een aanrader !!!."vertalen
Jan en Sandra
9,0

01-09-2014 Deze B&B is een aanrader voor wie houdt van rust ...
Luc en Yvette doen er alles aan om het de gasten aangenaam te maken. Lekker eten, mooie,omgeving, .....voor de sportievelingen is een mountainbike tochtje een must. Je kan fietsen huren bij Luc, samen met een fiets gps...
Wij komen zeker nog terug!

met vrienden, Mei 2014
"Schitterend, lekker en kraaknet"vertalen
Marielle Goossens
10,0

10-06-2014 Casa Clavi is een schitterend vakantieadres. Ivette en Luc zijn fantastisch lieve mensen die ons weer hebben verwend. Ivette verdient een * voor haar kookkunst en Luc een * voor de beste gids ever.

Marielle en Peter

met partner, Mei 2014
"Enorm aangenaam"vertalen
Henk de Lange
8,0

09-06-2014 De inrichting en gastvrijheid zijn van een bijzonder hoge kwaliteit. Echt een aanrader.

met partner, Mei 2014
"Een prachtig gelegen rustig verblijf!"vertalen
ronan van rijsberge...
10,0

09-06-2014 deze accommodatie is uiterst geschikt voor mensen die rust zoeken en weg willen van het massa toerisme.
het verblijf is op enkele km van de autostrade zodat je snel iets kan gaan bezoeken.
de omgeving is uiterst geschikt om te wandelen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?