Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo

Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo
Chipibeach Chez Flo
9,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo bij:

31 reviews over Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo in het Nederlands

Vakantiegenot

Frans en Nelleke, 14-7-2017

Heerlijke dagen gehad bij Jan en Miriam. Fijne gastheer/vrouw. Vraag hen gerust om tips. Zeker tips van restaurants/tapaz locatie hebben we opgevolgd en zijn prima bevallen. Centrum van het stadje ligt op 8 minuten lopen. Ontbijt super verzorgd, heerlijk en gezellig zitten in de patio. Hygiene prima. Fijn dat we stoelen en parasol mee konden nemen naar het strandje dat aan het einde van de straat ligt (400 m). Met dank voor de sherry die heerlijk was.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Cobus, 13-7-2017

Op onze rondreis door Spanje hier 5 dagen verbleven.

Wat een heerlijke plek. Midden in een woonwijk een prachtige B&B.

Ontzettend gastvrij, oprecht, open en betrokken.

Kamers erg comfortabel, heerlijk inloopdouche, prima bedden en alles brandschoon. Ontbijt gewoon top, met verse jus en vers fruit.

Naar het grote strand 25 minuten lopen, in het weekend enorm druk.

Dorp is gezellig en leuk. Meer dan genoeg restaurants en barretjes.

Enige nadeel is het gebrek aan een zwembad, dan zou het echt een 10 zijn.

Gereisd met partner in juli 2017

Echte aanrader!

Petra, 21-8-2016

Geweldige B&B, super gastvrij, kamer brandschoon en zeer smaakvol ingericht. Goede uitvalsplek voor bezoek aan Jerez en Cadiz.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zalig genieten !

Sien Dezwarte, 15-4-2016

Jan en Myriam hebben hier een parel van een B&B. We hadden een familiekamer die meer dan voldoende ruimte heeft om met 4 te logeren. Het ontbijt was altijd lekker en elke morgen een extra verrassing. Het zonneterras is rustig en het is er aangenaam vertoeven in de zon. Alles is zeer netjes. Jan en Myriam staan steeds paraat met leuke tips om te doen. Zo hebben we de boottocht naar Cadiz gedaan, flamingo's in het wild gespot, mooie wandelingen langs de kustlijn gedaan, ... Een plek om nooit te vergeten en het was een zalige vakantie voor ons !!! Volop genoten en het was jammer dat we terug naar België moesten. Dikke merci !!!
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Super!

Henk & Esther, 15-11-2015

Voor de 2e keer 11 dagen vakantie gevierd bij Jan & Miriam.

We hebben er weer van genoten.

Jan & Miriam nogmaals hartelijk dank voor de gastvrijheid en tot de volgende keer!

Gereisd met partner in september 2015

Voor herhaling vatbaar!

Marion, 1-11-2015

Ontzettend gastvrij ontvangst van Mirjam en Jan, niets is teveel. Kamers zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Familiekamer is zelfs appartement met keukentje en televisie. Ontbijt is grandioos, elke dag weer anders en heerlijk eten. Locatie is zeer fijne uitvalbasis naar mooie steden, maar ook vlakbij het strand. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Fantastische B.&B.

R. de Valk, 14-7-2015

In de B.&B. Chipibeach Chez Flo hadden we een ruim en smaak-vol appartement, met een complete inrichting. De kamers en

appartement lagen rondom een patio met planten, waar 's-mor-

gens door Jan een gezond, lekker en zeer uitgebreid ontbijt aan

tafel werd geserveerd. Boven de B.& B. lag een mooi ruim dakterras met ligbedden, barbeque en een lange tafel met eet-

stoelen. Chipibeach ligt in een rustige straat, op loop-afstand van

een prachtige, lange boulevard, strand en winkels.

Maar wat het meest opviel was de geweldige service, aandacht en

adviezen van de B.& B. eigenaren Miriam en Jan. Wij hebben dit

in andere gelegenheden nog nooit zo meegemaakt!

Gereisd met partner in juni 2015

Prachtig Bed en Breakfast

LidaenJan, 6-7-2015

We hebben een rondreis Andalucië gedaan en 2 overnachtingen in Chipiona.

Mooie kamers,, heel mooi dakterras, en een super goed ontbijt, we werden verwend door Miriam en Jan.

Het strand en het centrum op loopafstand.

Het is er rustig.

We hebben Cadiz bezocht met de boot, was erg leuk.

Het was een fijn verblijf.

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldige plek

Goffin, 4-6-2015

In mei 2015 verbleven we gedurende 8 dagen in Chipibeach chez Flo.

Het begrip vakantie wordt daar perfect ingevuld.

De ligging is rustig, aan de buitenkant van Chipiona , het centrum en strand zijn makkelijk te bereiken .

Miriam en Jan weten het begrip “ Bed and Breakfast” perfect in te vullen .

De kamers zijn bijzonder mooi , ruim en goed verzorgd .Een gezellige living en kleine patio nodigen uit tot verpozen.

Op het dakterras is het zalig toeven voor de zonneklopper dan wel om een boek te lezen en van een drankje te nippen .

De geplande uitbreidingen maken het geheel ongetwijfeld nog aantrekkelijker.

Het ontbijt is goed verzorgd met iedere dag een speciaal extra gerechtje .

De honesty bar is goed voorzien tegen redelijke prijzen

Goede uitvalsbasis voor bezoeken aan Cadiz, Jerez , Tarifa , Sevilla etc.

Wij kijken alvast uit naar ons volgende verblijf in Chipibeach

Gereisd met partner in mei 2015

Fantastische plek!

Serge Zwirs, 28-2-2015

Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo in Chipiona is geweldig!
Gereisd zakelijk in februari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo in Chipiona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo scoort een 9.8 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: