Hotel Vincci Resort Costa Golf ****

7,7

24 reviews over Hotel Vincci Resort Costa Golf in het Nederlands

dit nooit meer

Govaerts, 23-8-2014

eten was iedere koud .zwembad vuil schimmel op trappen in zwembad.trappen naar verblijf vuil (spinnenwebben)leuningen vuil .kamer ruim maar vuil werd niet gepoetst .bar was precies kinderopvang ,konden niet rustig iets drinken ,bepaalde cocktails konden ze niet maken omdat de nodige drank ontbrak .ZEKER GEEN 4 STERREN WAARD .
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

mooie omgeving, viendelijke mensen

harry, 9-12-2012

prachtig zweervol hotel, alleen eten en ontbijten doen we buiten de deur daar waar de plaatselijke bevolking ook naar toe gaat, ontbijten op loopafstand van het hotel en dan langs het strand weer terug.

een goed restaurant schuin tegen over het hotel

de omgeving is prachtig leuke witte dorpjes en steden waar je heerlijk kunt eten en op een terrasje kunt zitten.

we gaan meestal de eerste week van januari en dan is het er vaak rond de 20 graden.

veelal is er de eerste week van januari redelijk wat te doen, zijn er veel sportteams voetbal atlethic

Gereisd met partner in januari 2012

Mooi hotel, ongeinterresseerd personeel

Yvonne, 7-10-2012

Wij verbleven hier 5 nachten. Mooi hotel met fijne ruime kamers. Het onderhoud is minder want ondanks dat de meubels er nog vrij modern uitzagen, waren aan alle kanten al tekenen van verval, ben benieuwd hoe het er over een jaar uit ziet. Heerlijk zwembad waar je pas vanaf 11.00 uur in mag, dus heerlijk rustg wakker worden zonder herrie rond het zwembad. Eten vonden wij niet zo goed en bovendien erg duur. Maar op 15 minuten lopen zitten genoeg leuke restaurantjes met heerlijke gerechten om te ontbijten, lunchen en dineren. Het personeel was ronduit onbeschoft. Toen wij kwamen uitchecken en betalen kon er nog geen vriendelijk woord vanaf, zelfs geen gedag. Tegen de 65+ gasten, waar het daar allemaal om draait, waren ze wel enorm vriendelijk. Op de zeer onvriendelijke uitcheck na, hebben wij hier een heerlijk verblijf gehad.
Gereisd met partner in oktober 2012

Fijne kamers

claudiacl, 7-10-2011

De kamers zijn erg fijn met de aparte slaapkamer. Ook op de bedden geen commentaar.

Zwembad is goed met diverse aflopende trappen. Ook is er continu een badmeester die erg goed oplet. Ook worden er geen ligbedden "gereserveerd". Dat is dus ideaal als je 's middags pas gaat zwemmen. Dan is er altijd plaats.

Bij de receptie spraken ze tegen alle verwachtingen in goed engels.

Het ontbijt was goed, maar het diner vonden wij wat minder. De saladebar is erg uitgebreid, maar het warme eten was wat minder. Wel was het eten wat bij de grillplaat werd klaar gemaakt veel beter en lekker.

Hoewel het diner iets minder was, raden wij toch aan om halfpension te nemen aangezien er weinig restaurants in de buurt zijn.

Ook raden wij aan om een auto te huren, want er is zoveel te zien in de omgeving en dat moet toch echt met de auto. Reserveer dan ook een plaats in de garage onder het hotel, want alle parkeerplaatsen in de omgeving zijn vol.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Comfortabel resort

D.C. van Westering, 28-6-2011

Het hotel is zeer comfortabel. Een aanrader. Erg mooie kamers en mooi zwembad. Het ontbijt was uitstekend. Mooi strand op loopafstand. Het personeel is aardig maar spreekt nauwelijks engels. Het hotel is vooral gericht op de wat meer vermogende spaanse gasten. Met een autootje is het makkelijk om er s'avonds op uit te gaan of om een dagje Cadiz of Sevilla te doen.
Gereisd met partner in januari 2011

Leuk goed, groot domein en sfeervol

Erika Lambrechts, 17-6-2010

Wij zijn net terug van een weekverblijf, wat veel te kort was! Eten was zeer gevarieerd en wie daar zijn keuze niet vindt vindt ze nergens. Een mondje Spaans spreken helpt maar is niet nodig. Bus nemen was geen probleem alleen hadden er toch een paar winkeltjes meer in de directe buurt mogen zijn. Maar de laagbouw maakt alles daar wel mooi en sfeervol.
Gereisd met partner in juni 2010

Een aanrader!

lieqje, 30-5-2009

Vincci costa golf is een uitstekend hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel, gevarieerde, uitgebreide buffetten en mooie ruime kamers. Ook de overige faciliteiten zijn dik in orde. Het is er bovendien heerlijk rustig en je bent zo op het strand. De kamers mogen wel wat beter worden schoongemaakt en in het weekend is toch er sprake van een parkeerprobleem, tenzij je extra betaalt voor het gebruik van de eigen parkeergarage.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Voor de 11e keer!

Fam. Ibeek, 24-12-2008

We komen al jaren in Vincci Costa Golf en ieder jaar weer ervaren we het als een warme deken en genieten we opnieuw. Ruime mooi ingerichte zitkamer, goede slaapkamer,goede badkamer,heerlijk ruim terras en gevarieerd eten. De prijsprestatieverhouding is heel goed.

En ook nog prachtige golfbanen zowel in Novo Sancti Petri als omgeving. En niet te vergeten het mooie brede strand. Kortom, wij krijgen er niet genoeg van!

Gereisd met partner in december 2008

Dit is vakantie!!!

Bob en Stefanie, 23-12-2008

heerlijke plek... mooie ruime kamers met alle faciliteiten. Prima zwembad, goed restauranten zeer vriendelijk personeel. Ook de ligging is prima. 20 minuten rijden van Bahia sur, het grote winkelcentrum, 30 minuten van Cadiz en 3 minuten lopen van het strand. Een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2008

SUPER!

Elke, 13-8-2008

Superhotel: mooie grote kamers, mooie gemeenschappelijke ruimtes, uitgebreide en afwisselende buffetten, aangenaam kader, kinderspeeltuin fonkelnieuw en in zachte materialen, rustige ligging, dat van de fluitende vogeltjes is waar! Enig minpuntje is dat men er bijna uitsluitend Spaans spreekt (hoewel men er wel supervriendelijk is!) en dat het 10 minuutjes wandelen is naar het commerciële centrum.
Gereisd familie in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vincci Resort Costa Golf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vincci Resort Costa Golf in Chiclana/Novo Sancti Petri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vincci Resort Costa Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vincci Resort Costa Golf scoort een 7.66 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: