Hotel Valentin Sancti Petri ****

8,6

28 reviews over Hotel Valentin Sancti Petri in het Nederlands

Uitstekende service!

Armand Keysers, 12-10-2014

Prachtig gelegen aan het Barrosa fijnzandstrand. Grote en mooi onderhouden tuin met 2 enorme zwembaden met voldoende ligbedden ( hier geen handdoekrace) en ook betalende bedjes aan het strand. De kamers zijn ruim en worden elke dag netjes onderhouden. Zeer goed ontbijt en ook bij het dinner is de keuze uitgebreid , elke avond was er een ander thema ( Japans , Italiaans , Mexicaans , Spaans...) Wat ons het meest opviel is de motivatie en vooral vriendelijkheid van alle personeel , bovendien spreken de meesten Duits en Engels !
Gereisd met partner in september 2014

formidabel

handiman-ryckewaert, 13-5-2013

enorme keuze en varieteit aan gerechten zowel ontbijt als avondmaal; heel vriendelijk personeel en kraaknet onderhouden; zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen; nooit geziene keuze!
Gereisd met partner in april 2013

Fantastische week doorgebracht in Hotel Valentin

Nadine Leon, 28-4-2013

Prachtig hotel, aan het brede zandstrand van Novo Sancti Petri. Ruime propere kamers met groot terras. Het personeel is er uiterst behulpzaam en vriendelijk. Eten is altijd vers en van zeer goede kwaliteit. Ideaal hotel voor wie van rust houdt. Alles in dit hotel is kraaknet. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Toch een minpunt zijn de uitstappen, die zijn vrij prijzig.
Gereisd met partner in april 2013

Mooi hotel . fijn strand . lekker eten

devrieskout, 30-10-2011

Wij kwamen hier door een overboeking. Normaal gesproken kiezen wij niet voor een groot hotel. Maar ik heb de mensen niet gezien.

Mooie kamer. Heerlijk eten buffetvorm ontbijt en diner top er was van alles meer dan genoeg.

2 mooie zwembaden GEEN handdoekje leggen bedden gratis .

Strand was super mooi lekker vlak stevig zand . Prettig op te wandelen , zelf ben ik niet zo goed ter been. Maar heb heerlijk gewandeld .

Alles was oke

Een auto is wel prettig , navigatie mee nemen. Tip vraag bij je reisburo als je de auto afleveren bij het hotel wat de kosten zijn . Wij kregen en rekening van 50€ gepresenteerd

Je ziet ons er nog een keer terug komen en dan langer dan 8 dagen was tekort . Dit i.v.m bezoeken van steden en de omgeving.

Gereisd met partner in september 2011

Fantastisch hotel

Uit Zoetermeer, 27-9-2011

Wij hebben genoten van zowel de service als het eten van dit hotel. Voor de kamer en netheid ervan niets anders dan lof. De keuze van het buffet is groot. Amusement krijgt ook onze waardering. Je hebt wel een auto nodig om van de omgeving te genieten. Er is ook openbaar vervoer.
Gereisd met partner in september 2011

BEDWANTSEN OFTEWEL BEDLUIS !!!!!!!!

bouwman, 7-2-2011

Als je s`nachts lag te slapen werd je zo gestoken dat je van de jeuk niet kon slapen,

na een paar nachten zaten we zo onder de bulten dat ik naar de plaatselijke arts (140 euro) ben geweest die zei dat ik een virus had opgelopen en dat ik een week niet in de zon mocht.Hij schreef een Prednison zalf voor (20 euro)

Mijn vakantie was bedorven ook al omdat ik een kamer had gereserveerd met zeezicht en die niet kreeg.

Thuis gekomen ben ik naar de huisarts gegaan en werd mij verteld dat wat mij had gestoken Bedwantsen /wandluis waren en werd mij aangeraden alle kleren heet te wassen, maar het leed was al geschied je neemt zonder dat je het weet luizen mee in je kleren/koffer.

Het moraal van dit verhaal : Ik heb de GG&GD mijn huis moeten laten ontsmetten en heb een nieuw bed moeten kopen.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Uitstekend hotel

Martin Bruchner, 20-9-2010

Prima hotel voor een aangenaam verblijf. Wij verbleven hier de 1e 2 weken van september. Doordat de Spaanse scholen pas op 13 september weer van start gingen, waren er in de 1e week veel Spanjaarden en dus veel herrie. Maar dat hoor bij Spanje en daar moet je tegen kunnen.

Kamers ruim van opzet en werden perfect schoongemaakt. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Onbijt- en dinerbuffet zeer uitgebreid. Wel werden sommige gerechten niet goed warm gehouden, maar de keuze was enorm.

Hotel ligt direct aan het strand maar heeft 2 prachtige zwembaden met meer dan genoeg ligbedden beschikbaar.

Zoals al in eerdere reacties aangegeven, een auto heb je echt nodig!

Dit hotel (en de omgeving) is een absolute aanrader voor een ieder die Spanje eens op een andere manier wil leren kennen ipv alle nachtclubs, bars en wat dies meer zij aan de andere costa's! Niets voor niets gaan de Spanjaarden zelf naar deze streek met vakantie!

Gereisd met partner in september 2010

uitstekend strandhotel

elha, 11-9-2010

Hotel is goed en de kamers zijn niet gehorig. Het hotel is geschikt voor een strandvakantie want de stranden zijn prachtig. De bufetten zijn zeer uitgebreid en goed. In de omgeving is niets te beleven en zonder auto kom je niet verwant het is allemaal erg uitgestrekt.
Gereisd met vrienden in september 2010

AANRADER

Ineke, 7-7-2010

Prachtig hotel en zeer vriendelijk personeel. Iedere avond entertainment voor jong en oud. Mooie tuin en 2 verschillende zwembaden.Via loopbrug naar het schitterend strand.Gasten zijn overwegend Duitsers en Spanjaarden.Eten iedere dag geweldig.

Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

Super!

CW2, 15-5-2010

Echt een goed hotel, heb veel hotels gezien in Andalusie maar dit hotel is gewoon echt top! Service..uitstekend, personeel zeer vriendelijk. Rustige liggen, voor jongeren niet veel te doen in omgeving..wel een leuke bar bij het dichtsbijzijnde winkelcentrum genaamd Soho.Hotel wel direct aan het strand! Wij hadden een iets grotere kamer a/d zwembadzijde die niet gehorig was, ook werden die elke dag goed schoongemaakt. Auto is een aanrader! Dit hotel is je geld waard!
Gereisd met vrienden in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Valentin Sancti Petri bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valentin Sancti Petri in Chiclana/Novo Sancti Petri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valentin Sancti Petri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valentin Sancti Petri scoort een 8.55 uit 10 op basis van 30 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: