Hotel RIU Chiclana ****

8,4

262 reviews over Hotel RIU Chiclana in het Nederlands

goed voor 1 keer

martine, 11-9-2017

ik heb al verschillende riu hotels gehad maar deze is wel de minste verouderd hotel voor families met kinderen ideaal de kamers zyn goed het eten is elke dag hetzelfde na een paar dagen be je het beu 3 plaatsen om te eten maar overal hetzelfde buiten het hotel is er niets je moet de bus nemen om een winkel tegen te komen je kan wel mooie uitstappen maken Sevilla cadiz ronda en Jerez echt de moeite om te doen wel duur
Gereisd alleenreizend in juni 2017

geweldig verblijf, neem wel waterfilter mee

Sandra, 15-7-2017

Geweldig verblijf gehad met gezin. € 3200,- voor 2 weken, 2 volw., 1 kleuter, all inclusive. Begin juni (30-33 C).

Ontbijt:westers (brood dus, met veel keuze aan voornamelijk koud beleg). Ik miste wel een warme maaltijd, zeker gezien het 's ochtends vaak fris was.

Lunch & diner: uitstekend. Voldoende keuze voor iemand die vegetarisch en graag warm eet. Er was altijd wel 1 of 2 warme groenteschotel(s).

's Ochtends en 's avonds kon het fris zijn. (Bij aflandige wind.)

Leuk: we zaten tussen Duitsers, Engelsen, Spanjaarden, en wat andere Nederlanders.

Verder: schone zee & schoon strand.

Wat me vooral opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Ondanks dat ik geen woord Spaans sprak en zij vaak gebrekkig Engels.

Theewater was vreselijk vies want ik proefde de chloor er nog doorheen, dus geen thee meer gedronken helaas. In de koffie met melk moest ik suiker in doen om het wat genietbaar te maken. Dus vlg keer nemen we absoluut een waterfilter mee!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Goed hotel.

Mieke van Oosten, 10-5-2017

Het eten vinden wij erg goed. Heel smakelijk. Meestal ben ik het na 4 dagen al zat maar nu blijf ik het elke dag heel erg lekker vinden. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker eten voor ieder wat wils. De shows in de avond zijn erg goed. Op de Miss verkiezing na hebben wij ons goed vermaakt. Hoog niveau.

Wat minder is zijn de gedateerde kamers. Douchen in het ligbad met een plastic gordijn is niet meer van deze tijd. Ook is er maar 1 stopcontact in de kamer en 1 in de douche. Advies is stekkerdoos meenemen als je veel dingen wil opladen. In mei is het nog betrekkelijk rustig. Niet alles is open. Restaurant Andalusie heeft totaal geen meerwaarde. Wij eten altijd in het hoofd restautant. De rest is nog dicht. Evenals de poolbar. Ligbedden meer dag genoeg en reserveren wordt dan ook niet gedaan.

Gereisd met partner in mei 2017

enorm goed!!

pc, 17-4-2017

dikke proficiat aan alle medewerkers van dit resort,als men het daar niet top vind dan is men waarschijnlijk nergens tevreden!!
        Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prachtig groot hotel !

Goyvaerts Leo, 19-8-2016

Een groot hotel , maar hebben wij geen last van gehad. Ruimte en plaats genoeg, ook voldoende ligbedden. Vele bars en restaurants met zeer lekker eten.

Wij waren voor de 45 ste maal in een Riu hotel en het 28 ste verschillende was dit.

Naar onze menig één van de beste in Europa.Met onze Diamond Card kregen wij een zeer kamer met zicht op de zee en zwembad.

Zo wel onze zoon en zijn vrouw als ook onze klein kinderen van 17 en 14 jaar hebben goed geamuseerd.

U moet wel goed de been zijn voor naar de zee te gaan, want daar zijn vele trappen te betreden.

De zee ligt kort bij met mooie stranden , maar aan de voorkant van het hotel is NIKS te zien.

Wij maakten lange strand wandelingen om naar de omliggende dorpen te gaan.

Zeker aan te bevelen.

Familie Goyvaerts uit Hallaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne vakantie!

Christel, 25-6-2016

Riu Chiclana is een druk resort. Ondanks de drukte loop je elkaar wel niet constant voor de voeten omdat het zo groot is. Er verbleven veel jonge gezinnen dus veel kinderen. Het hotel is wel heel kindvriendelijk. Ligbedden worden ondanks het verbod op voorhand gereserveerd maar toch vonden we telkens nog plaats genoeg (de beste plaatsen zijn wel bezet natuurlijk). Als je bij de eersten ben om naar het restaurant te gaan is er ook plaats genoeg maar ga je iets later dan is het druk en moet je soms wachten aan de ingang tot er een tafeltje vrij is. Wij hadden een kamer op het gelijkvloers dicht bij receptie, restaurant en zwembad wat we wel tof vonden maar na de shows 's avonds passeert er wel heel wat volk die nogal luidruchtig zijn. De kamer is van alles voorzien maar wel aan wat vernieuwing toe. Verder hing er ook een muffe geur. Het eten is meestal wel lekker maar mag wat gevarieerder vooral 's middags. Prachtig strand met enkele trappen te bereiken. Toch een leuk verblijf gehad.
        Gereisd met partner in juni 2016

Goed voor 1 keer !

Chris, 24-6-2016

Als Riu klant boeken wij telkens een ander Riu hotel, zo ook nu Riu Chiclana omdat er aan de Costa de la Luz nu eenmaal maar één is. We wisten op voorhand dat er veel kinderen zouden zijn en dat er in de weekends ook Spanjaarden langs komen.

Maar dat heeft ons verlof absoluut niet vergald. Wij hebben ons ding gedaan en ons super goed geamuseerd met o.a. wandelen op het km-lange strand en spelletjes spelen met het animatieteam. Een heel dikke pluim trouwens voor Alex en zijn medewerkers ! Hun avondshows waren echt om van te genieten.

We deden ook excursies naar Jerez de la Frontera en Cadiz en reden met het toeristentreintje naar Chiclana en Novi Sancti Petri.

Wat het eten betreft, er is meer dan genoeg keuze. Probeer zeker het Grill restaurant met lekkere entrecôte, ribbetjes en speenvarken.

Toch 1 minpuntje dat we willen vermelden : 's avonds stak er een frisse wind op van over de Atl. Oceaan. Extra pull is dan wel nodig !

Overdag super mooi weer gehad tot meer dan 30°.

Mooie vakantie gehad maar zoals gezegd proberen we volgende keer elders weer een andere Riu.

Gereisd met partner in juni 2016

liever niet

Tops, 15-6-2016

mooie accommodatie, goed eten, goeie service

te weinig plaats aan het zwembad en geen rustig plekje

te druk en teveel kinderen ondanks begin juni

zwembaden zouden beter verdeeld moeten worden

1 voor animatie en kinderen

1 voor rustig te zwemmen

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtige kust lijn, perfect hotel, erg schoon,

Cor en Jannie, 22-5-2016

Hotel was erg schoon, eten was perfect ,goed warm en voldoende keus. Keuze uit Gril- Andalusies en Buffet restaurant.Personeel zeer vriendelijk. Zwembaden perfect en ruim voldoende licht bedden. Goede en goedkope busverbinding naar verschillende plaatsen in de directe omgeving. Hotel op mooie locatie aan diengebied en strand, kust lijn van 9 km waar je goed kunt lopen aan kust lijn diverse strandrestaurants.
        Gereisd met partner in mei 2016

Super hotel! Voor herhaling vatbaar!

Sanne, 10-5-2016

Wij hebben enorm genoten in dit super mooie resort! Alles is even schoon en ziet er prachtig uit! Al meerdere 5* hotels gehad maar dit was ook echt super! Snap die RIU hell verhalen echt niet. Ja de kamers zijn wat gehorig en eenvoudig maar goed wij slapen en douchen er alleen. en ja mijn eigen bed slaapt thuis ook lekkerder! In het weekend idd veel locals, maar we zijn ook gewoon in een mooi stukje Spanje en niet in Benidorn. Er waren zat ligbedjes bij de prachtige zwembaden! En het eten was ook goed! Een kok kookt voor duizenden mensen, dus soms wat neutraal. Want wat voor de één te flauw is, is voor de ander te pittig! Het enige wat ik miste was een klein gezellig dorpje of winkelstraatje op loopafstand! Verder gewoon genoten! Gaan zeker nog eens terug!
        Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor RIU Chiclana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Chiclana in Chiclana/Novo Sancti Petri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Chiclana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Chiclana scoort een 8.37 uit 10 op basis van 267 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: