Hotel Parador de Ceuta-La Muralla ****

Parador de Ceuta-La Muralla

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parador de Ceuta-La Muralla bij:

1 review over Hotel Parador de Ceuta-La Muralla in het Nederlands

verschrikkelijk armoedig

Loli, 4-9-2011

Wij waren naar Ceuta voor een grote spaanse bruiloft, zelf wonen we in Spanje.

De ligging van het hotel is top. Maar het hotel....wat een drama.

Zulke armoedige kamers in mijn leven nog niet gezien, een vloer uit het tijdperk,kamers nul, schreeuwende marokanen overal, paffende spanjaarden. De badkamers waren echt ellendig, duurde een eeuwigheid eer je warm water had, overal schimmel. Vieze wollen oude dekens, armoedig meubilair en de deur naar het balkon ging van ouderdom niet eens dicht.

Wij konden de buren verstaan als ze aan het praten waren.

Het personeel achter de balie was echt onbeschoft, als je aan de beurt was en er kwamen mensen tussen door hielpen ze gewoon andere mensen. We hebben een paar keer moeten roepen en ze doen gewoon alsof ze niks horen.

NOOOIT meer, meest beroerde hotel van Spanje. Wij hebben het vrij goed en willen niet snel klagen over de prijs maar 90 euro om in zo'n krot te slapen is echt te veel.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador de Ceuta-La Muralla in Ceuta (autonome stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador de Ceuta-La Muralla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parador de Ceuta-La Muralla scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.