Bed and Breakfast La Triguera

Bed and Breakfast La Triguera
La Triguera

1 review over Bed and Breakfast La Triguera in het Nederlands

Een bijzondere plek om tot rust te komen.

Pieter, 13-6-2010

Gerardine is een heel sympathieke engelse vrouw die een prachtig huisje in de bergen van Carzola heeft. We deden deze plek aan als onderdeel van onze rondreis door Andalusië en hebben er 2 nachten gelogeerd. Het is wat lastig te vinden maar als je eenmaal Plaza de Sancta Maria hebt gevonden ben je in de buurt. Houd er wel rekening mee dat je je bagage even zo'n 100 meter de berg op moet dragen maar het loont de moeite! Een gastvrij onthaal en van alle gemakken voorzien. Wij hadden de kamer met het grote terras. Dat is echt genieten met het geluid van het langsstromende riviertje op de achtergrond. Gerardine weet heel veel van de omgeving en als je aankomt (maar ook zo maar omdat ze het leuk vindt) zet ze een lekker koud biertje (of anderszins) klaar met een fikse bak chips.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Triguera in Cazorla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Triguera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Triguera scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.