Hotel Hacienda San Ignacio ****

4 reviews over Hotel Hacienda San Ignacio in het Nederlands

Niet aan te raden!

Anne, 17-5-2009

2 nachten in mei 2009.

Het enige positieve: er stopt een lijnbus aan de overkant van het hotel, die je in 10 min. naar Sevilla brengt.

Voor de rest klopt niet veel van de hotelbeschrijving.

Op dag van aankomst was een communiefeest in het restaurant en op de patio gaande en wij dachten, dat we er om die reden niets konden eten. Maar ook de volgende dag was het restaurant niet open en in het barretje konden wij niet eens iets te drinken krijgen, laat staan een snack.

Alleen het (magere) ontbijt werd in het barretje geserveerd. Je moest er wel genoegen mee nemen, dat je dan tussen het rokende hotelpersoneel zat.

Het zwembad bleek niet meer te bestaan (dichtgestort met beton) en de badkamer was niet goed schoongemaakt.

We hadden juist dit hotel gekozen, in de hoop, dat het wat rustiger zou zijn, dan midden in Sevilla, maar dat was een lelijke vergissing.

Geen echte aanrader dus!

Gereisd met partner in mei 2009

Niet aan te raden!

Anne, 17-5-2009

Verblijf van 2 nachten in mei 2009.

Het enige positieve was het feit, dat er regelmatig een lijnbus aan de overkant van het hotel stopte, die je in 10 min. naar Sevilla brengt.

Voor de rest bleek er van de hotelbeschrijving niet veel te kloppen.

Op de dag van aankomst was er een communiefeest in het restaurant en op de patio gaande en wij dachten, dat we er om die reden niets konden eten. Maar ook de volgende dag was het restaurant niet open en in het barretje konden wij niet eens iets te drinken krijgen, laat staan een snack.

Geen echte aanrader dus!

Gereisd met vrienden in mei 2009

tessa lauwaert, 16-6-2008

Verblijf van 12 tem 15 juni 2008. Hotel blijkt van eigenaar te zijn veranderd. Norse nieuwe eigenaar. Behalve 1 receptioniste spreekt niemand verstaanbaar engels. Zwembad leeg, tuin ontoegankelijk, patio verwaarloosd, restaurant gesloten (hadden half pension geboekt, blikvoer te eten gekregen). Ontbijt: zie voorgaande beschrijving. Onze (tweede) kamer was oubollig maar proper. Minibar leeg. Bar gesloten. Kers op de taart: tijdens onze laatste verblijfsdag was er een huwelijks feest aan de gang op het domein. Wij werden verboden ons op de patio te begeven, moesten in de gesloten bar eten (wat wij hebben geweigerd). De ganse nacht luide feestmuziek in de resto-ruimte gelegen onder de kamers. Op de vraag of het iets stiller kon werden verzocht 's anderendaags klacht in te dienen (???). Een staaltje van kwaliteit van de service. Het hotel ligt aan een vrij drukke straat, maar inderdaad, er stopt om het kwartier een lijnbus die je in 10 min naar Sevilla brengt.

Om nooit meer te verblijven

Gereisd met partner in juni 2008

Wil en Kees, 27-5-2008

Hebben in mei 2008 3 nachten doorgebracht in de Hacienda, de kamer was niet schoon, heel stoffig, er is een poot onder het bed afgebroken, in het portaal was het licht kapot zodat je op de tast je kamerdeur moest zoeken, het ontbijt was zeer karig, 2 plakken brood, 1 pakje boter en 1 kuipje jam en keuze uit koffie of thee. Het zwembad was nog niet schoongemaakt. Het enige pluspunt is dat de bus voor het hotel stopt naar Sevilla.
Gereisd met vrienden in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda San Ignacio in Castilleja de la Cuesta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda San Ignacio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda San Ignacio scoort een 3.25 uit 10 op basis van 4 reviews.