Hotel Posada San Fernando ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Posada San Fernando bij:

2 reviews over Hotel Posada San Fernando in het Nederlands

Uitstekend hotelletje middenin Spaans Stadje

dianverburg, 11-7-2011

Midden in het stadje Carmona, in de zomer, ontwaak je aan het einde van de middag uit je siësta. Je ziet op het plein langzaam een Spaans tafereel ontstaan van ontmoetingen op het plein, druk praten en lachen, samen eten en drinken bij de Tapas barretjes. Carmona zelf is heel charmant, mooi en binnen een half uur ben je in Sevilla. Als je in Sevilla niet in de Barrio Santa Cruz kan overnachten, dan is dit het enige leuke alternatief, maar ik zou als extra'tje toevoegen en genieten! Ga je verder, rij dan door de zonnebloemvelden 'binnendoor' richting Osuna. Mooi.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Sfeervol aan pleintje

Joke, 12-4-2011

Dit hotel heeft mooie kamers en ligt aan een heel gezellig pleintje.Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping, met hemelbed en ruime badkamer.Alles was in oosterse sfeer, heel smaakvol.

Het was er heerlijk rustig. Ontbijten kan bij een van de tentjes in de buurt.

Carmona is een erg leuk stadje, alles is op loopafstand en er waren alleen Spaanse toeristen. We hadden ook nog een dakterrasje. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ook voor bezoek aan Sevilla is dit een goede keuze.

Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada San Fernando in Carmona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada San Fernando zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posada San Fernando scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: