Appartement Mi Capricho ****

Mi Capricho

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mi Capricho bij:

1 review over Appartement Mi Capricho in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Michelle, 10-2-2013

Zoals de titel al zegt, wij hebben het hier heerlijk gehad. Samen met onze dochters van 8 en 9. Mooi complex en prachtig zwembad. Met leuk barretje met snacks, ijs, en ook lekkere Sangria. In de eerste week werd er een BBQ georganiseerd wat best leuk was. Het complex ligt aan het strand, wat heerlijk is voor de sfeer. Maar we hebben hier maar 1x gelegen. Het is smal en ietwat moeilijk om het water in te komen door de vele kiezels. Wij zijn vooral te vinden geweest op het strand van Cabopino. Met de superleuke strandtent Andy's bar. Dit strand ligt op ongeveer 10 min met de auto. Met de bus is het overigens ook te doen, maar wij waren uiteindelijk erg blij met onze huurauto. Calahonda zelf heeft niet echt veel uitstraling. Een aantal leuke restaurants maar niet veel sfeer. Wij zijn een aantal keer naar Marbella geweest en vooral het oude centrum daar is erg leuk en sfeervol. Voorderest prachtig weer natuurlijk en zeker aan te raden!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mi Capricho in Calahonda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mi Capricho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mi Capricho scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: