Appartement Flamencos ***

Flamencos

5 reviews over Appartement Flamencos in het Nederlands

dit nooit meer

f.hofmann, 24-8-2008

Wat een afgang boek je hier een appartement zeer van te voren wordt je overboekt wordt hier vaker gedaan 2 weken van te voren wordt hier alles ingedeeld zijn er te veel boekingen wordt je er zo uit geplukt er in een ander appartement gestopt ver weg van alles maar dit is hier de normaalste gang van zaken. je kan beter op de gok hier natoe rijden er zijn altijd genoeg appartementen te krijgen die kosten dan zeker 40% GOEDKOPER er keus zat.Alles wat je uitspaard kan je lekker uitgeven aan iets anders!
        Gereisd familie in augustus 2007

Gil, 8-5-2008

Leuk, gezellig en super lekkere vakantie. Alles beetje bij de deur, maar na een paar keer Los Flamencos

heb ik het wel weer gezien.

Gereisd anders in mei 2008

Robberto, 18-1-2007

het is een mooi complex en ik kom er al heel mijn leven. het is een grote gezellige familie. het ligt op een perfecte plek mooi strand voor de deur en een goed onderhouden zwembad in de tuin ! voor jongere zijn er leuke plekken om heen te gaan. kortom GEZELLIG GEZELLIG GEZELLIG !!
          Gereisd anders in januari 2007

tappie, 8-11-2006

Leuk complex. Bestaat al sinds 1988. De Nederlandse eigenaren verkopen steeds vaker aan Spanjaarden. Wordt regelmatig onderhouden, maar gaat toch langzaam achteruit. Het grasveld wordt ieder jaar slechter en de huismeester sjagerijniger. Prijzen rond de eur 700 in het hoogseizoen. Via internet vaak honderden euro's duurder.
            Gereisd anders in november 2006

De Duivel, 28-10-2006

Goed gelegen app; direct aan zee met mooie tuin en zwembad, app van div; eigenaren. Een grootte familie moeilijk tussen te komen, of het lig aan ons?allemaal zeezicht.bar-restaurant voor de deur.mooie boulevaar.waar je heerlijk kunt wandelen naar de markt 1m,perw;
              Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Flamencos in Calahonda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Flamencos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Flamencos scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: