2 reviews over BedAndBreakfast Casa La Sevillana in het Nederlands

Gezellige bed & breakfast

Mirjam, 22-8-2009

Bubion is een leuk dorpje in de Alpuijarras, met de kenmerkende witte huisjes met platte daken. Casa La Sevillana ligt in het centrum van Bubion, waar ook een paar leuke restaurantjes zijn (bijv. Teide).

Onze kamers op de beganegrond waren redelijk klein, maar met een goed bed, prima badkamertje en zelfs een prive balkonnetje. De kamers op de eerste verdieping zijn groter. De bed & breakfast heeft een mooi, groot terras voor de gasten waar je heerlijk kan zitten en ontbijten.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Leuke bed & breakfast

Mirjam, 28-2-2009

Casa Sevillana is een kleine gezellige B&B. Onze kamers hadden een 2-persoonsbed, kleine badkamer en klein balkonnetje. Bij de B&B hoort een tuin, waar je 's ochtend van je ontbijt kan genieten.

De Engelse eigenares kwam iedere dag even vragen of alles naar wens was. En doordat wij de enige gasten waren mochten wij gebruik maken van de keuken, erg handig!

Maar ook in het naast gelegen restaurant kan je heerlijk (en voor niet teveel geld) eten.

Bubion ligt midden in de Alpujarras en is daar door een zeer geschikte uitvalsbasis voor wandeltochten.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa La Sevillana in Bubión, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa La Sevillana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa La Sevillana scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.