Appartement El Manchon del Cortijuelo

Appartement El Manchon del Cortijuelo
El Manchon del Cortijuelo

1 review over Appartement El Manchon del Cortijuelo in het Nederlands

Mooie ruime, koele, schone woning

Marieke, 28-9-2011

Wij hebben een heerlijk rustige week gehad. Wij waren de enige bewoners, andere 4 appartementen waren leeg. Veel ruimte, alles schoon. Aardige spaanse eigenaresse. Complete keuken. Zwembad iets aan de koude kant. Accomodatie ligt wel afgelegen, maar met auto goed te doen. Dorpje op 5 minuten met auto. Mooie omgeving, stuwmeer, olijfplantages. Mooi fijn terras bij elk appartement. Wij waren de 1e nederlanders, verder meestal spaanse mensen. Een aanrader als je van rust houd en het echte Spanje wil ontdekken met de auto. Goed te doen met kinderen, ons dochtertje van 2 heeft een geweldige week gehad.
Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Manchon del Cortijuelo in Benalúa de las Villas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Manchon del Cortijuelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement El Manchon del Cortijuelo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.