Aparthotel Vincci Selección Aleysa *****

Aparthotel Vincci Selección Aleysa
Vincci Selección Aleysa
9,6

9 reviews over Aparthotel Vincci Selección Aleysa in het Nederlands

heerlijke vakantie,relaxen lekker eten en drinken

Jacobs- Valee, 28-6-2016

Positief: Het is een rustig en proper hotel waar je overheerlijk kan dineren!

Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.Als je van rust houdt zit je hier goed er zijn ook maar 35 kamers.Het ontbijt was in orde.In de omgeving waren vele leuke plaatsen om te lunchen.

Negatief :Er worden bruiloften georganiseerd en dat staat nergens vermeld .Wij waren van 28mei tot en met 4 juni daar en op 6 dagen was er 2x bruiloft waardoor het restaurant 1x overvol en het erg luidruchtig was en 1x werden we buiten op het terras gezet bij toch wel frisse avondtemperatuur.Dit vonden wij eigenlijk niet ect klantvriendelijk!

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig vrij nieuw hotel, genieten! Aanrader.

eline, 16-3-2016

Hotel heeft slechts 35 kamers, maar de kamers zijn erg mooi en groot.Wij hadden een kamer met aan zwembadzijde ligstoelen op balkon en aan voorkant van hotel onze badkamer met leuk raam. Voorkant grenst aan drukke weg maar daar hoor je in kamer niets van. Alles is superschoon. Ontbijt geweldig. Direct aan strand/boulevard. Personeel is niets te veel. Krantje bij ontbijt.De omgeving is verouderd maar de heuvel op richting park loop je vervolgens richting centrum Benalmadena. Leuke plaats met tapasrestaurantjes. Via boulevard kun je naar Torremolinos lopen. Ook daar centrum leuker dan verouderde hoogbouw aan kust. Vele terrasjes en winkeltjes.Fuengirola en Malaga makkelijk bereikbaar. Wij zijn zeer kritisch maar dit hotel heeft het!
Gereisd met partner in maart 2016

Prachtig hotel !

Carine , 12-6-2012

Pas volledig vernieuwd - alle kamers met zeezicht - afwerking en inrichting van hoogste kwaliteit. Zwembad voldoende groot, en zeer mooi.

Ontbijt : kwalitatief O.K. - maar graag wat meer variatie.

Avond-eten : kwalitatief hoogstaand, maar menu-keuze is niet variabel genoeg om Half pension te nemen.

Personeel super vriendelijk. Zeker doen !!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Tophotel

naam naam, 9-5-2012

Met afstand het beste hotel in de omgeving van Malaga. Kleinschalig,modern , pas gerenoveerd en een goede service.
Gereisd met partner in januari 2012

Pieterse, 5-5-2012

Super hotel wij hebben in oktober 2011 er gelogeerd en het is ons goed bevallen.

De ligging de uitstraling het personeel en niet te vergeten de kamers.Het hotel was toen nog maar 3 maanden oud.

Nu gaan wij met het hele gezin volgende week terug naar dit fantastische hotel.

Gereisd met partner in oktober 2011

In Jan een nacht in mooie hotel

Marie louise, 10-1-2012

Wij hebben 1 nacht doorgebracht in de jun suite uitzicht op zee. De plaats zelf vinden wij niet aantrekkelijk maar dit hotel, net gerenoveerd is een pareltje. De badkamer zeer ruim opgezet en de kamer idem met een heerlijk terras uitzicht op zee. Wij hebben alleen het ontbijt genoten. Zeer uitgebreid. Goede bediening.
        Gereisd met partner in januari 2012

Een klein paradijs

Jan en Hermien, 14-11-2011

Voorheen Apart hotel Aleysa Playa , is verbouwd tot een 5 sterren tophotel met de nieuwe naam Hotel Vincci Sellection Aleysa.

De ligging is prachtig, boven de wandelboulevard direct aan zee, die met een lift te bereiken is.

Moderne grote kamers met balkon en uitzicht op zee, airco/verwarming, groot televisie beeld met veel zenders, badkamer met bad en aparte douche en apart toilet.

Een uitgebreid ontbijtbuffet met een extra menukaart voor warme hapjes, vaak op het zonnige terras.

Uitermate spontaan vriendelijk personeel.

Buiten een zwembad met bubbelbad en binnen heeft het hotel een uitgebreide spa.

Voor ons beiden (83 en 85 jaar) een veilig hotel.

Het restaurant is erg “culinair” en er wordt laat gegeten, voor ouderen niet zo prettig, maar hiervan kan afgeweken worden en bij vooropgave kan zelfs een ander menu samengesteld worden. Aan iedere wens wordt voldaan.

Een paradijselijk hotel met maar 35 kamers !

Wij wensen de charmante Directora Sara Gonzalez heel veel succes.

Gereisd met partner in oktober 2011

Super de luxe hotel..

Ant & Nico, 29-9-2011

Een geweldig hotel super luxe. Prachtige kamers schitterend uitzicht van uit alle kamers. Ga ik zeker nog een keer naar terug..
        Gereisd met partner in september 2011

marlies, 8-5-2005

super aparthotel. Erg aardig personeel. Erg mooie,luxe appartementen met 2 tv's en dvd speler. Super schoon. Iets minder is de ontbijtzaal, die is in een soort kelder. Het ontbijt is wel heerlijk. Het is ongeveer 8 minuten lopen via de boulevard naar de haven, met veel uitgaangsgelegenheden, restaurantjes en winkels. Het strand is practisch voor het hotel. Leuk hotel voor een weekje of weekendje weg.
        Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vincci Selección Aleysa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vincci Selección Aleysa in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vincci Selección Aleysa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vincci Selección Aleysa scoort een 9.6 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: