Hotel Triton ****

7,8

574 reviews over Hotel Triton in het Nederlands

Prima hotel

Mayonne, 7-10-2017

Hotel: prima hotel, wel zie je gebouw achteruit gaan, pluspunt glazen liften

Ligging: perfect, bushalte voor de deur en de haven op loopafstand, aan zee (via trapje en boulevard)

Kamers: grote bedden, met bad of inloopdouche, uitzicht niet altijd mooi

Schoonmaak: kan hier en daar wel beter, wel vriendelijk

Receptie: Klantvriendelijke uitstraling vaak ver te zoeken, helaas geen terugkoppelingen van je klachten.

Zwembad: 4 zwembaden, badmeester, genoeg bedden, parasols aan vervanging toe en miss ook meer langs zwembad, uitzicht op de zee schitterend

Bar: prima, werken keihard

Animatie: avond programma mag verrasender.

Restaurant: variatie is redelijk, wekelijkse thema's, kwaliteit is erg achteruit gegaan, producten zijn nu vaak koud, te rauw of slechte kwaliteit. 50% van de borden zijn vies, 99% van de glazen zijn vies (niks met klacht gedaan).

Opeens verse spiegeleitjes en crepes laten bakken in de morgen niet mogelijk.

Wel leuk: extra show-kok voor warme aardbeien, shoarma, vlees snijden etc.

Gereisd met vrienden in september 2017

Super goed hotel met mooie omgeving

Fam van muylders, 27-9-2017

Hotel Triton is goed gelegen vlakbij het strand en de boulevard met vele winkeltjes . Ligt vlakbij het gezellige haventje waar je ook gezellig iets kan eten , drinken of shoppen het is daar heerlijk vertoeven. Het eten in het hotel is goed , regelmatig afwisseling want er is iedere dag een ander thema.De kamers waren mooi en verzorgd,vriendelijk poetspersoneel.Het personeel in de bar en het restaurant vond ik persoonlijk minder vriendelijk.De tuin met de zwembaden waren ook zeer mooi en goed onderhouden, enkel vonden we dat voor de kindjes geen schaduw voorzien is en dat zou wel mogen dat er parasollen staan aan het kinderzwembad. Ook was er veel te veel chloor in het kinderzwembadje( ons zoontje had hierdoor uitslag aan zijn beentjes die zagen rood en zo droog en hij had hierdoor veel last)

zeer aangenaam en mooi hotel wij hebben hier een zeer goede vakantie gehad ! Zeer mooie omgeving en zeer goed gelegen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 10-10-2017

Geachte Fam. Van Muylders,

Allereerst wil ik u bedanken voor uw opinie over uw verblijf in ons hotel Best Triton, in deze sociale netwerken. Het is een genoegen om te weten dat U een goede vakantie hebt gehad, daarom streven we ernaar in het samenwerken om iedereen dit te kunnen aanbieden. Ook wil u graag op de hoogte stellen dat het gehalte aan chloor in het kinderbad, evenals alle zwembaden, het bedrag is vereist ¡ door de Spaanse en Europese gemeenschap regels. Deze parameters worden minimaal tweemaal per dag gecontroleerd en nogmaals gecontroleerd.

Wij hopen van harte dat dit punt uw terugkeer niet negatief beïnvloedt.

Wij verwelkomen u graag opnieuw.

Het Hotel management

Helemaal TOP

Annelies, 19-9-2017

Goed hotel, ligging perfect direkt aan de wandelboulevard. Je loopt zo naar de haven met de barretjes en restaurantjes!

Op dit moment zijn we hier nog, hebben een kamer op de achtste verdieping met een geweldig uitzicht. De kamer is groot, de bedden perfect en alles is schoon.

We hebben logies en ontbijt, dus over het diner kan ik niets zeggen. Het ontbijt is super goed!

Aan het zwembad zijn genoeg bedjes dus handdoekje leggen is niet nodig!

In de omgeving is genoeg te doen, dus gewoon boeken!!! Krijg je geen spijt van!

Gereisd met partner in september 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 26-9-2017

Beste Annelies,

Bedankt voor het achterlaten van uw opinie over ons Best Triton hotel op deze sociale netwerken. We zijn erg blij om te weten dat u van uw vakantie bij ons genoten hebt en dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Wij hopen van harte u weer te zien bij uw volgende vakantie:

Een echte aanrader!

André, 14-9-2017

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Zeer ruime kamers, netjes gepoetst. Ook rondom het hotel iedere dag onderhoud aan tuin en zwembaden. Nette eetzaal met goed eten. Iedere dag een ander thema qua eten, waardoor veel variatie ontstaat. Naast standaard buffet elke dag showcooking in thema van de dag. Personeel eetzaal qua kleding aangepast aan thema. Bijzonder leuk! Hotel ligt zeer centraal. Lekker wandelen aan aangrezende boulevard. Bushalte direct voor deur, dus reizen naar aangrenzende dorpen/steden eenvoudig mogelijk! Voldoende winkels en terrasjes in directe nabijheid van hotel. Desondanks geen overlast door drukte. Wij waren zéér tevreden en vonden het jammer dat onze vakantie er op zat. Gaan zéker nog eens terug! Kortom een èchte aanrader!!
Gereisd met partner in augustus 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 19-9-2017

Beste André,

allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen en de tijd te hebben genjomen om uw mening met ons te delen en als wel met mogelijke toekomstige klanten. Al onze activiteiten en ons werk zijn gericht op de tevredenheid van onze klanten en hun welzijn. De maximale tevredenheid van onze bezoekers te bereiken is ons hoofddoel. Bedankt om het ons te laten weten en ook voor het aanbevelen van ons Best Triton hotel!

Wij verwelkomen u graag bij een volgend bezoek!

Het Management team

geweldig hotel en prachtige omgeving

jeffrey, 19-8-2017

onze vakantie was kort samengevat perfect! Het hotel met vriendelijk personeel was zeer goed vooral het restaurant. In het restaurant is er elke dag tijdens het diner een ander thema waardoor er voor ieder wat wils is. De zwembaden worden goed onderhouden en brachten ons een heerlijke verkoeling tijdens het prachtige weer. De omgeving is fantastisch, mooie boulevard, mooi strand vlakbij een haven waar van alles is te doen. Dit hotel is echt een aanrader. Een klein puntje van kritiek is de animatie ( ze doen erg hun best) welke alleen Spaans talig is en het gebrekkige Engels is niet te verstaan. Kortom een fijne vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 28-8-2017

Geachte Jeffrey,

Eerst en vooral bedankt voor uw opinie bij zoover, Het is een echt TOP berichtje dat je achterlaat voor andere toekomstige reizigers. Wat betreft animatie begrijpen we best wat je bedoeld en zullen we er ons beste beentje voor steken om dit te verbeteren. Nogmaals bedankt en tot een volgende maal.

Met beleefde groetjes vanuit de Costa del sol

Best Triton 4****

Goed Hotel

kristof, 18-8-2017

Wij gaan steeds in april naar triton in Benalmadena,dit jaar hebben we voor gekozen om ook in augustus te gaan.Ook nu hebben we een fantastische vakantie gehad in dit hotel,aangezien het toch wat drukker was.

+punten:-eten is lekker,steeds variatie

-kamers zijn net en worden elke dag gekuist

-Wanneer men handdoeken legt op de ligstoelen aan het zwembad dan

word het tijdstip genoteerd,wanneer je na een uur niet op je stoel gelegen

hebt dan worden deze weggenomen door opzichters waardoor deze

stoelen beschikbaar worden voor andere hotelgasten.

-Topligging!

-punten:-Wij hebben 2 maal geen water gehad voor ons te wassen('s avonds)

echter na een half uurtje hadden we opnieuw water.Het probleem zou met

de waterinstallatie te maken gehad hebben(te veel water verbruik)

-Soft animatie en zeker 's avonds,mag meer gericht zijn aan volwassenen

Middernacht sluit de bar in het hotel maar rondom het hotel is er genoeg te

doen

Wij komen Zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 22-8-2017

Beste Kristof,

We zijn verheugd om te weten dat de maand april voorbehouden is voor ons hotel en bovenal u dit jaar in augustus een uitzondering hebt gemaakt om weer te keren. Zoals u hebt opgemerkt, proberen we ervoor te zorgen dat al onze klanten zich thuis voelen en van onze faciliteiten en diensten optimaal kunnen genieten. We zijn blij dat u een goede vakantie hebt gehad en dat u zowel het hotel als de omgeving heeft gewaardeerd. Hartelijk dank voor het delen van uw mening met Zoover lezers en we kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen in Best Triton Hotel!

geweldig hotel,zwembaden,vriendelijk

anja blankenspoor-martens, 5-8-2017

geweldige ligging heerlijk wandelen over de boulevar
Gereisd met partner in september 2015
Hotel Direktie, Hotel Management, 28-8-2017

Beste Anja,

Van Harte bedankt voor uw korte en bondige aanbeveling. Ik versta hieruit dat u een geweldige vakantie hebt gehad en dit doet ons steeds plezier om te lezen.

Groetjes vanuit de Costa Del Sol

Best Triton 4****

Nooit meer

Niet heen gaan als je rust en comfort zoekt, 5-7-2017

Erg groot hotel met in de periode dat wij er waren (half juni) veel bejaarden, voornamelijk Engelsen en onbehouwen Hollanders die denken de eigenaar van het zwembad en de bedden te zijn. Kamer was ruim, maar wel in het bijgebouw. Dat stuk van het hotel is vanaf de receptie en de centrale ruimten alleen bereikbaar via trappen. Het hotel is sowieso geen aanrader voor mensen met een slechte mobiliteit vanwege de vele hoogteverschillen en trappen. Het zwembad was prima, maar helaas werden er vanaf 's ochtends half 8 al bedden bezet gehouden door handdoek-leggers. Dit terwijl het hotel dit niet toestaat (maar er ook niet tegen optreedt). Meubilair op balkon was krakkemikkig, WC veel te krap, douchen in bad met water dat niet standaard warm was maar koud/heet/lauw etc. Ontbijtruimte logistiek niet handig ingedeeld, waardoor je elkaar steeds in de weg loopt. Kwaliteit van het ontbijt en eten bij de zwembadbar wel goed. Entertainment zeer aanwezig, met erg veel lawaai en 's avonds tot half 12 nog hoorbaar in de hotelkamers aan zwembadzijde. Wat ik niet meer vind kunnen in deze tijden: het animatiepersoneel liep met een (nep)geweer rond om een schietwedstrijd te promoten. Ligging wel mooi centraal aan de boulevard waar ook leuke terrasjes en wat winkeltjes zitten. Haven (touristtrap!!) op 5 minuten loopafstand. Het personeel spreekt slecht Engels , ook bij de receptie.
Gereisd met partner in juni 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 10-7-2017

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Het spijt ons heel erg niet aan uw verwachtingen te hebben voldaan tijdens uw verblijf. We werken hard voor onze klanten omdat ze zouden genieten van een aangename vakantie, maar soms - zoals in uw geval - is het ons niet gelukt endaarvoor, onze excuses. Wij zouden ook willen zeggen dat de adviezen en kritiek van onze gasten ons helpen om ons werk en onze faciliteiten te verbeteren, aangezien het hotel voortdurend wordt verbeterd. Nogmaals dank, voor de tijd om uw mening op Zoover te plaatsen.

Het Management Team

Best Triton

Teleurstelling

Ton Hopmans, 21-6-2017

We boeken altijd een vier sterren hotel omdat we er vanuit gaat dat dat goed is. Bij Triton deden we een andere ervaring op. We hadden geboekt een kamer met zeezicht. Toen we 's avonds om 10 uur aankwamen werden gestuurd naar kamer 168. Na lang zoeken bleek dat we in een oud bijgebouw moesten zijn dat alleen maar met trappen te bereiken was. We schrokken ons rot toen we de kamerdeur openden. Tralies voor de ramen en uitkijk op een muur en een oud-gebouw. De wc-bril bleek kapot. Ik ben direct naar de receptie gegaan en mijn boosheid niet onder stoelen en banken gestoken. Ik kreeg toen de toezegging dat we 2 dagen later konden verhuizen naar kamer 1003, met uitkijk op zwembad en zee. Dat gebeurde ook, We moesten om 11.00 uur van de kamer en om 14.00 uur konden we naar kamer 1003. Het was daar bloedheet binnen. Enkele dagen later bleek dat de airco was afgesteld op 30 graden. Die werd teruggezet op 21 graden, wat nog steeds te warm was. De kamer was goed, het eten was prima en wij waren weer een ervaring rijker.
Gereisd met partner in juni 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 26-6-2017

Geachte Ton Hopmans,

Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt, maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om het hotel te verbeteren. Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen begroeten en u zelf de verbeteringen kan waarnemen

Met Beleefde Groet

Perfecte ligging

Liz Franken, 9-6-2017

Bestek. Borden . Kopjes niet goed schoon met regelmaat staan er vieze borden en kopjes tussen ,met echt nog etensresten tussen de borden in .messen lepels met etensresten erop.

Harde bedden

Heren achter de receptie niet erg vriendelijk

Het bijgebouw is te ver van zwembad , van de eetzaal en vol met trappen voor iemand die slecht ter been is dat geen doen

Als je ff weg wilt moet je het hele hotel door om via de hoofd ingang in en uit te gaan

Misschien een optie om het poortje bij het bijgebouw open te stellen als je weg wilt dat scheelt een hoop km minder

Je slaapt aan de staatzijde zodat je geen oog dicht doet van het kabaal

Geen uitzicht alleen op staat en overkant

Eten is wel goed wordt regelmatig aangevuld

Wel variatie in vlees en ( warme) groente

Veel koude gerechten

Animatie is slecht

Prijs-kwaliteitverhouding is niet juist wij sorry best hotels dit is een veel minder hotel dan jullie doen beloven in de broche

Gereisd met partner in mei 2017
Het Management, Hotel Management, 14-6-2017
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor ons gasten te zorgen en waarderen uw feedback!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Triton bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triton in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Triton scoort een 7.83 uit 10 op basis van 580 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: