Hotel Triton ****

7,8

568 reviews over Hotel Triton in het Nederlands

geweldig hotel,zwembaden,vriendelijk

anja blankenspoor-martens, 5-8-2017

geweldige ligging heerlijk wandelen over de boulevar
Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer

Niet heen gaan als je rust en comfort zoekt, 5-7-2017

Erg groot hotel met in de periode dat wij er waren (half juni) veel bejaarden, voornamelijk Engelsen en onbehouwen Hollanders die denken de eigenaar van het zwembad en de bedden te zijn. Kamer was ruim, maar wel in het bijgebouw. Dat stuk van het hotel is vanaf de receptie en de centrale ruimten alleen bereikbaar via trappen. Het hotel is sowieso geen aanrader voor mensen met een slechte mobiliteit vanwege de vele hoogteverschillen en trappen. Het zwembad was prima, maar helaas werden er vanaf 's ochtends half 8 al bedden bezet gehouden door handdoek-leggers. Dit terwijl het hotel dit niet toestaat (maar er ook niet tegen optreedt). Meubilair op balkon was krakkemikkig, WC veel te krap, douchen in bad met water dat niet standaard warm was maar koud/heet/lauw etc. Ontbijtruimte logistiek niet handig ingedeeld, waardoor je elkaar steeds in de weg loopt. Kwaliteit van het ontbijt en eten bij de zwembadbar wel goed. Entertainment zeer aanwezig, met erg veel lawaai en 's avonds tot half 12 nog hoorbaar in de hotelkamers aan zwembadzijde. Wat ik niet meer vind kunnen in deze tijden: het animatiepersoneel liep met een (nep)geweer rond om een schietwedstrijd te promoten. Ligging wel mooi centraal aan de boulevard waar ook leuke terrasjes en wat winkeltjes zitten. Haven (touristtrap!!) op 5 minuten loopafstand. Het personeel spreekt slecht Engels , ook bij de receptie.
Gereisd met partner in juni 2017

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Het spijt ons heel erg niet aan uw verwachtingen te hebben voldaan tijdens uw verblijf. We werken hard voor onze klanten omdat ze zouden genieten van een aangename vakantie, maar soms - zoals in uw geval - is het ons niet gelukt endaarvoor, onze excuses. Wij zouden ook willen zeggen dat de adviezen en kritiek van onze gasten ons helpen om ons werk en onze faciliteiten te verbeteren, aangezien het hotel voortdurend wordt verbeterd. Nogmaals dank, voor de tijd om uw mening op Zoover te plaatsen.

Het Management Team

Best Triton

Teleurstelling

Ton Hopmans, 21-6-2017

We boeken altijd een vier sterren hotel omdat we er vanuit gaat dat dat goed is. Bij Triton deden we een andere ervaring op. We hadden geboekt een kamer met zeezicht. Toen we 's avonds om 10 uur aankwamen werden gestuurd naar kamer 168. Na lang zoeken bleek dat we in een oud bijgebouw moesten zijn dat alleen maar met trappen te bereiken was. We schrokken ons rot toen we de kamerdeur openden. Tralies voor de ramen en uitkijk op een muur en een oud-gebouw. De wc-bril bleek kapot. Ik ben direct naar de receptie gegaan en mijn boosheid niet onder stoelen en banken gestoken. Ik kreeg toen de toezegging dat we 2 dagen later konden verhuizen naar kamer 1003, met uitkijk op zwembad en zee. Dat gebeurde ook, We moesten om 11.00 uur van de kamer en om 14.00 uur konden we naar kamer 1003. Het was daar bloedheet binnen. Enkele dagen later bleek dat de airco was afgesteld op 30 graden. Die werd teruggezet op 21 graden, wat nog steeds te warm was. De kamer was goed, het eten was prima en wij waren weer een ervaring rijker.
Gereisd met partner in juni 2017

Geachte Ton Hopmans,

Eerst en vooral bedankt om uw opinie achter te laten bij Zoover alhoewel deze niet echt in ons voordeel spreekt, maar ik kan je verzekeren dat we er de nodige conclusies uit zullen trekken om het hotel te verbeteren. Hopelijk krijgen we kans om u en uw familie nogmaals in ons hotel te mogen begroeten en u zelf de verbeteringen kan waarnemen

Met Beleefde Groet

Het management team

Perfecte ligging

Liz Franken, 9-6-2017

Bestek. Borden . Kopjes niet goed schoon met regelmaat staan er vieze borden en kopjes tussen ,met echt nog etensresten tussen de borden in .messen lepels met etensresten erop.

Harde bedden

Heren achter de receptie niet erg vriendelijk

Het bijgebouw is te ver van zwembad , van de eetzaal en vol met trappen voor iemand die slecht ter been is dat geen doen

Als je ff weg wilt moet je het hele hotel door om via de hoofd ingang in en uit te gaan

Misschien een optie om het poortje bij het bijgebouw open te stellen als je weg wilt dat scheelt een hoop km minder

Je slaapt aan de staatzijde zodat je geen oog dicht doet van het kabaal

Geen uitzicht alleen op staat en overkant

Eten is wel goed wordt regelmatig aangevuld

Wel variatie in vlees en ( warme) groente

Veel koude gerechten

Animatie is slecht

Prijs-kwaliteitverhouding is niet juist wij sorry best hotels dit is een veel minder hotel dan jullie doen beloven in de broche

Werner Francis,
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor ons gasten te zorgen en waarderen uw feedback!

Twijfel geval

Marlies, 26-5-2017

Via touroperator een voordeel kamer in dit hotel geboekt.

Wij kregen kamer nummer 157 in het bijgebouw

We keken op een oud gebouw en de tuin was niet onderhouden.

Voor de deur naar balkon was een traliehekwerk.

Als je naar het restaurant ging moest je vele trappen oplopen want een lift is er niet.

zwembad is erg mooi.

ontbijt en het diner is goed verzorgd.

Een extra toilet bij het zwembad zou geen overbodige luxe zijn.

Geachte gast

Bedankt voor deze zeer positieve omschrijving van uw vakantie in Best Triton. Namens al ons personeel bedankt voor uw vriendelijke woorden.

Wij hopen u in een nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Mooi rustig hotel

eric_rochtus, 16-5-2017

Het is de eerste keer dat we ooit terugkeerde naar hetzelfde hotel, omdat het een mooie tuin heeft, superlekker eten met heel veel afwisseling en vriendelijk personeel.sowieso een aanrader dus.

1 groot probleem waar ik de mensen toch wil voor waarschuwen is dat de airco pas wordt opgezet vanaf 1 juni en dat vind ik echt niet kunnen ( slapeloze nachten van de hitte) . Dus , ga je voor juni , vraag dan zeker een kamer met de minste zoninval.

Jammer want de kamer was mooi, proper, groot en voor het ongemak ivm de temperatuur hebben we een fles cava en fruitkorf op de kamer gekregen. Maar als je de slechte punten van de kamer bekijkt is het enkel door de verschrikkelijke warmte.

Komen we nog terug ......jazeker maar niet voor juni.

Bedankt aan het Triton personeel

Geachte Eric,

We zijn U zeer dankbaar voor de tijd en genomen moeite om dit commentaar over uw verblijf in ons hotel Best Triton te delen met andere reizigers. Naar onze mening is de visie van onze klanten de sleutel tot het verbeteren van de klant tevredenheid en zijn we ons ervan bewust dat dit de beste manier is om de superioriteit en excellentie in onze diensten te bereiken. We nemen de opmerking over de Airco graag mede om dit te veranderen.

Met vriendelijke Groet

Gonzalo Adame

Manager hotel

geweldig hotel

geert van peer, 7-5-2017

eten ,buffetten zwembad strand ligging mooie tuin vriendelijk personeel

liften werkten wel eens niet goed vanwege de drukte

Gereisd met partner in juni 2016

Beste Gert,

Dank u voor het versturen van uw opinie via Zoover!

We zijn erg blij dat u ons hotel naar uw wens vond en staan we ook klaar om u in een niet al te verre toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Gonzalo Adame

Manager

Top hotel

Richie, 30-4-2017

Goed verzorgt hotel, zeer goed eten, mooi zwembad, perfecte ligging, vroendelijk personeel
Gereisd met vrienden in april 2017

Geachte Richie,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site.

Wij hopen u snel weer te zien hier bij ons in hotel Best Triton!

Vriendelijke groeten

Het Hotel Management

Mooie ligging goede service!

Mieke Van den Brink, 20-4-2017

Aangekomen bij de receptie kregen wij te horen dat wij nog moesten betalen. Wij hadden reeds betaald via touroperator. Dit was door toedoen van touroperator niet op een juiste manier doorgezet naar het hotel. Gevolg dat wij dus niet konden inchecken! Super balen maar het hotel wilde ons uiteraard niet geloven op onze blauwe ogen. Na gebeld te hebben naar touroperator, die niks voor ons konden betekenen direct, nam de receptioniste contact op met de manager. Gelukkig konden wij toen inchecken en kregen wij een upgrade van een kamer om het leed te verzachten! Het was immers een slechte start van de vakantie. Triton zou het verder regelen met touroperator. Zeer fijne oplossing door Triton voor een probleem dat niet door hen was veroorzaakt! Verder is de prijs kwaliteit erg goed. Fijne ruime schone kamer. Goed zwembad en direct aan het strand en boulevard en haven. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in april 2017

Geachte Mieke Van den Brink,

We zijn U zeer dankbaar voor de genomen tijd om uw ervaring in het Best Triton hoptel te delen met de lezers van Zoover. ook zijn we blij om te vernemen dat onze receptie u heeft kunnen helpen om het probleempje snel op te lossen en erin geslaagd is dat u uw verblijf op het overal goed hebt gevonden en was U in staat om te genieten van een welverdiende vakantie in ons Best Triton hotel en dit om onze faciliteiten, onze diensten en de efficiëntie van onze medewerkers te hebben weten te waarderen.

We Hopen u binnenkort weer te zien!

Het management

geweldig hotel aan het strant

anja blankenspoor-martens, 20-4-2017

goede service en bedden, mooie zwembaden

het eten was goed maar lauw

Gereisd met partner in oktober 2015

Geachte Anja,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site.

Wij hopen u snel weer te zien hier bij ons of in eender welk Best hotel!

Vriendelijke groeten

Het Management team

best Triton 4****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Triton**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triton in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Triton scoort een 7.81 uit 10 op basis van 574 reviews.