Beoordelingen Tivoli World

6,4
8 beoordelingen
Beoordelingen Tivoli World
Avda Tivoli, 29631, Benalmádena

Wil je weten wat anderen vonden van Tivoli World in Benalmádena? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Tivoli World.
Tivoli World scoort een 6,4 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Tivoli World in Benalmádena? Op deze pagina lees je beoordelingen van Tivoli World. Je kunt 5 vakantiefoto's van Tivoli World bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Andalusie (Costa del Sol / de la Luz). Bekijk alle accommodaties in de buurt van Tivoli World in Benalmádena.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

7 beoordelingen over Tivoli World

6,4
8 beoordelingen
6,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, Juni 2013
"Leuk voor jong en oud"vertalen
Raymond Langoor Ste...

02-04-2014 Tivoli world

Tivoli world park benamaldena
Tivoli world benamaldena
tivoli amusement park
Tivoli world park benamaldena torremolinos

Er is ook een leuk pretpark in de buurt van Torremoinos genaamd Tivoli World. Het pretpark heeft een groot aantal attractie voor jong en oud. Er zijn echter ook een aantal negatieve punten bekend, zo zijn de attracties aan de oude kant en daardoor kan het zijn dat u de entree prijs van € 10,- wat aan de hoge kant kunt vinden.

Adres

met partner, 2012
"Oud, gevaarlijk, afzetterij"vertalen
AstridP
1,0

14-07-2012 Tivoli World was echt een vreselijke ervaring. Overal in de brochures stond 7 euro inkom, we betalen dit dus bij de inkom. Dan zie je 50 meter verder in het park een hele rij mensen staan wachten voor nog een kassa. Hier dus 14 euro per persoon nog eens extra betalen en dan krijg je een bandje en daar stond bij toegang tot alle attracties en shows. We lopen in het park, ziet er echt oud uit, niet onderhouden, de attracties kraken, Ben in een attractie kei hard met knie en pols tegen kant gevlogen en gekneusd, Liepen we verder gingen we ergens in, hield een man ons tegen en zei dat deze attractie 5 euro per persoon was. Dit zat niet inbegrepèn, dan beetje verder weer van hetzelfde, Echt niet naartoe gaan dus, we zijn daar nog geen uur binnengeweest en heeft ons veel gekost

alleenreizend, Juli 2012
"Attractiepark"vertalen
heer van der Stoel
7,0

20-07-2012 erg gedateerd, oude niet degelijk uitziende attracties, eten onder de maat

met jonge kinderen
pien
8,0

07-01-2009 Een heel mooi park, waar je kinderen gewoon midden in de nacht nog in de kinderachtbaan zitten. We hebben genoten!! Als we volgende jaar weer in de buurt zitten gaan we er zeker weer heen.

met vrienden
M. van Ekris
8,0

11-01-2008 Super zo'n park !!
het is meer een grote kermis, maar
wel leuk voor het hele gezin, je kunt er lekker eten, show's bezoeken,
terasje pikken. Dit park is open van 18.00 tot s'nachts 02.00 in het hoogseizoen.

met oudere kinderen
Hans Kruit
9,0

06-01-2008 Super gaaf attractiepark met veel vertier voor jong en oud.
Echt een aanrader om een vakantiedag voor uit te trekken.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?