Aparthotel Sunset Beach Club ****

Aparthotel Sunset Beach Club
Sunset Beach Club
7,8

53 reviews over Aparthotel Sunset Beach Club in het Nederlands

Leuk appartement wel erg groot

Wm, 11-8-2017

We hebben hier 10 dagen verbleven.Dit appartement is erg netjes en schoon.Alles is aanwezig zelfs een oven.In het complex zit een supermarkt maar deze is heel erg duur. Aan de overkant van de weg is een supermarkt met normale prijzen.Ja er zijn heel erg veel engelse.wij vonden dat geen probleem. Een hotel alleen met nederlanders zitten wij niet op te wachten. Ja het is gehorig maar dat heb je in ieder complex waar je bovenburen hebt.Iedere dag zuivere handdoeken en wordt er gepoetst. Airco werkt perfect in beide kamers.Het enige nadeel vond ik de bedbank. Deze lag niet fijn. Zwembad was goed , alleen erg druk. Wij lagen aan het strand en het was daar goed vertoeven. Je hebt binnen 10 minuten lopen heb je heel veel restaurantjes aan het strand liggen. Aan de overkant van het complex een burger king.Als je langs het strand blijft lopen heb je.Na het Rode kerkje een soort boulevard met heel veel restaurantjes .We hebben een goede vakantie gehad en weinig te klagen over het complex.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Dit nooit meer!

Berry korver, 10-5-2016

Waardeloos hotel dat zich vooral richt op bruiloften en vrijgezellen feesten, waardoor je veel last hebt van dronken en luidruchtige mensen zowel overdag als s'nachts. Het ontbijt is niet gevarieerd, Het is vooral gericht op Engelse. De ligging van het hotel was voor ons ook niet ideaal, het staat op de grens van benalmadena waardoor bijv de loopafstand naar de gezellige haven al snel 25min lopen is en de taxi kosten naar de haven 15€ zijn. Wij vonden de omgeving geweldig en komen hier dan ook zeker terug maar dan in een klein hotel of huur appartement.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016
Justin Thompson, Commercial Director, 11-5-2016

We're very sorry that your experience at our hotel did not meet your expectations. Unfortunately, we have had an influx of small groups which have caused excessive noise and disturbance. We are aware of this and will be increasing security throughout the hotel in an effort to put a stop to anti-social behaviour.

We have also made a note of your comments about the breakfast buffet and will certainly keep these in mind when it's time to make changes to it.

I apologise once again for any inconvenience caused during your stay.

Kind regards,

Justin Thompson

Community Manager

Nooit meer

Christel, 9-5-2016

Door de weeks prima hotel, in het weekend vol met dronken Engelsen, herrie en dat gaat de hele nacht door.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Geweldig hotel!

Familie klinkhamer, 6-12-2014

Wij zijn zeer lovend over dit hotel. We zitten er een week

en zijn echt over alles tevreden. Voor ons is dit de tweede keer

in dit hotel.

Vriendelijke behulpzame medewerkers., schone kamers,in één

Woord geweldig! Zeer een hotel om aan te bevelen. Wij hebben een kamer op de 14 de etage, met een waanzinnig uitzicht op de zee. Het is heerlijk wakker

worden en ontbijten. Er is een supermarkt in het hotel voor de belangrijkste bodschappen. Aan de overkant supermarkt Supercor.

De bus naar Malaga stopt min of meer naast het hotel. Voor 1,65 brengt

bus 110 je naar Malaga.

Wij komen zeker weer terug de komende jaren.

Wij zouden met gemak hier een paar maanden kunnen vertoeven.

Gereisd met partner in november 2014

Mooi verzorgd en netjes complex

Bianca, 4-10-2013

Wij zijn hier eind september voor 6 dagen geweest. Via touroperator een last minute geboekt. Bij aankomst bleken alle 'standaard' kamers vol te zijn, waardoor wij een suite kregen, een extra grote kamer. Het zag er allemaal netjes en verzorgd uit. Keukentje met koelkast, kookplaat en oven. Wij hadden uitzicht op zee, dit is wel het mooiste. Aan de andere kant van het gebouw zit je aan een drukke weg of in een bedompte hoek waar weinig zonlicht komt.

Er komen veel Engelsen, hier is ook alles op gericht. Wij hebben hier geen probleem mee gehad, want we wilden toch alleen maar relaxen. Zwembad zag er keurig uit. Buiten het seizoen zijn er voldoende bedjes.

In het complex zit een klein supermarktje (duur) Aan de overkant van de weg zitten 2 supermarkten.

Restaurantjes aan de boulevard van Benalmadena vonden wij wat ongezellig. Haven is levendig. Torremolinos is per bus makkelijk te bereiken +- 15 min, hier ziet het er wat gezelliger uit.

Gereisd met partner in september 2013

gewoon goed

Marjolein Snelders, 13-6-2013

het was goed , al ben ik niet veel in het hotel geweest. de kamers waren mooi. alleen de slaapbank zakte een beetje door. alleen door de hoge bosjes bij je balkon had je slecht uitzicht op het zwembad. verder een hele mooie omgeving
Gereisd met vrienden in januari 2013

Leuke plek

Jim, 1-10-2012

Zorg dat je zeezicht of bergzicht hebt, anders zit je de hele periode in een donker hol. Erg deprimerend terwijl het buiten mooi weer is. Zorg er ook voor dat je niét boven de discotheek zit anders kan je tot 01.00 uur niet slapen. Bij drukke momenten op de dag sta je erg lang op de lift te wachten.

Verder prima lokatie en service.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Prima locatie aan het strand

Ruud, 6-8-2012

Mooi hotel, 2.5 uur vliegen en transfertijd van 25 minuten. Alleen opletten met investeringsmaatschappij! Op zondagochtend is er een welkomstbijeenkomst, dit lijkt van het hotel maar is van de investeringsmaatschappij. Zij proberen voor 2100 euro drie weken vakantie aan te bieden maar kunnen dit niet waarmaken. Het getoonde 2-kamer appartement kun je bij doorvragen helemaal niet in de zomer boeken, de genoemde bonusweken ook al niet. Deze bonusweken zijn of pas 6 weken vooraf te boeken of zijn buiten de schoolvakanties om. Ik heb voor liefhebbers het (gelukkig niet getekende) contract waarbij ze je laten tekenen dat je er niet meer vanaf kunt (nederlandse colportagewet proberen ze uit te sluiten). Het verhaal klinkt mooi maar is één grote zeepbel. Niet intrappen en goed doorvragen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Leuk vakantie adres

Katja, 23-6-2012

Leuke vakantie gehad. Kamers zijn wel klein, maar keurig.

Zwembaden zijn goed, alleen jammer dat je er pas vanaf 10 uur gebruik van mag maken,

Supermarkt ook Goed! Miinpunt is dat je wel een eind moet lopen voordat je in het centrum bent. Taxi's staan gelukkig voor het complex.

Al met al een prima plek voor een vakantie,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Zeer goed hotel

Floor, 17-6-2012

Net 10 dagen in Sunset Beach Club geweest. Zeer goed hotel, vriendelijk personeel. Bij aankomst werd ons verteld dat ze een appartement op de eerste verdieping voor ons hadden, maar wij wilden zo hoog mogelijk zitten. Wij kregen toen zonder probleem een appartement op de 13e verdieping. Appartement heeft een aparte slaapkamer en een klein keukentje met alles dat je nodig hebt. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Het hotel is zeer schoon, je ziet de hele dag schoonmakers rondlopen. Enige nadeel is dat je, als het druk is, erg lang op de lift staat te wachten. Het ontbijt, waarvoor wij bonnen hadden gekocht (5 voor 30 euro) was goed, veel variatie. Helaas was het eten er verder niet lekker, 2 keer lunch geprobeerd en dat viel beide keren tegen. Gelukkig zijn er in de buurt tal van eetgelegenheden waar je goed kunt eten voor weinig..
Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunset Beach Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunset Beach Club in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunset Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sunset Beach Club scoort een 7.81 uit 10 op basis van 55 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: