Hotel Siroco ****

7,7

518 reviews over Hotel Siroco in het Nederlands

mooie kamers

familie vdg, 18-8-2017

wij hadden mooie kamers, eten gevarieerd en goed, enig minpunt...de handdoek leggers aan het zwembad,is precies een ziekte...

wij hadden er een mooie vakantie

Gereisd familie in augustus 2017

niet meer voor ons

Tom, 15-8-2017

Waren er voor de tweede maal ,en weer een kleine kamer gekregen achteraan hotel met balkon van 1,2 mop 1,6 meter ,uitzicht parking en zijgevel ander hotel...voor standaardkamer.Vorige keer promokamer goedkoper en veel mooier ...Onmiddelijk mits van bijbetaling overgeboekt naar superieurkamer...heel mooi en grote bedden

( is waarschijnlijk bedoeling dat mensen overboeken want kamer was dag na aankomst beschikbaar voor 12 dagen dat in het hoogseizoen) Wifi heel slecht..

Management zou meer personeel moeten inzetten op piekmomenten aan cafetaria zwembad..wachttijden tot 10 min in de zon...éénmaal koude croquemonsieur (sandwiches) had die daar al tijdje stonden...

Personeel supervriendelijk,kamers prima onderhouden en een voor onze ervaring waarschijnlijk een van de beste restaurants op onze reizen.

Voor koppels met kleine kinderen prima hotel.

4 sterren zijn nipt,maar je ziet aan de inzet van personeel en managment dat ze er alles aan doen om mensen tevreden te stellen...

Gereisd zakelijk in augustus 2017

Geachte Tom,

Bedankt om over ons hotel te schrijven op Zoover. We nemen uw opmerkingen mede voor verbetering en wat betrefd de promo en standard kamer is het duidelijk dat niet iedereen een prachtig zeezicht kamer kan hebben zonder upgrade. Ze zijn er inderdaad allemaal van voorzien. Bedankt om ons personeels inzet en hun werk aan te moedigen, ook zal ik uw berichtje op het pinboard spijkeren zodat ze de klantvriendelijkheid zelf kunnen opnemen.

Nogmaals bedankt en hopende tot een volgende keer

Met vriendelijke groetjes

Best Siroco 4****

Fantastisch schoon hotel

Rob, 11-8-2017

Wij waren hier van 26 Juli t/m 9 Augustus.

Hadden een superior room met prachtige ligging op de 4e verdieping met zwembad en zee-zicht.

Bij aankomst en de hele vakantie kamer lekker koel (airco werkt prima) en echt super schoon ! Wordt prima bij gehouden.

2 prima kingsize bedden met goede matrassen , koelkastje , ruime badkamer en ruim balkon.

2 weken heerlijk gegeten op basis van half-pension. Elke dag voldoende keus en variatie en zeer vriendelijk personeel.

Fijn zwembad met voldoende ligbedden , mooie tuin alleen te weinig verplaatsbare parasols , moet je 's morgens vroeg bij zijn om er een te hebben.

Hotel wordt zichtbaar goed onderhouden en schoongemaakt.

Enigste nadeel waar ze echt aan moeten werken is de WIFI , die werkt absoluut niet !

Ligging is top , en inderdaad veel trapjes en hoogte verschillen dus goed ter been moet je wel zijn.

Algemene bevinding : Een aanrader , komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Beste Rob,

Met vriendelijke groet

Dit nooit meer

DJ, 25-7-2017

Zeer slechte wifi. 6,5 uur moeten wachten op de kamer bij aankomst. Spanjaarden die later kwamen kregen de kamer wel direct. Vocht plekken in de wanden onder de airco met muffe geur tot gevolg. Animatie spreekt alleen Spaans of gebroken engels. Veel rotzooi rond het zwembad en bij de bar. Veel etensresten op de vloer in het restaurant.
Gereisd familie in juli 2017

Beste Dj

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. V

an dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet

Schoon hotel en zandstrand op 103 traptreden.

H. de Jong, 28-6-2017

Elke dag schone kamer en handdoeken. Mooie ruime kamer (superieur met zijzeezicht) op 1e verdieping met uitstekend zicht op evenementenplein. Zeer goede kingsizebedden en lekkere zeer schone douche.Elke avond entertainment. Entertainment kan soms een update gebruiken. Zeer uitgebreid en goed ontbijt. Wel druk in eetzaal. Tuin en zwembad zien er mooi uit. Mooi strand op 200 meter loopafstand met zeer behulpzame strand boy ( laatste parasols bij Gloria bendita). Minpunten strand: 103 treden en teveel tasjes en doekenverkopers en masseuses. Wifi op strand goed maar in hotel slecht. Al met al een hotel wat zijn sterren waard is. Wij hebben genoten. Mensen die slecht ter been zijn kunnen beter een ander hotel kiezen.

Geachte H. de Jong,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel Best Siroco! We zijn blij dat je hebt genoten van uw verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Het management Team

Best Siroco 4****

Leuk hotel met mooie tuin.

Fons Mariën, 24-6-2017

Hotel Siroco was een driesterrenhotel maar is nu vier sterren. Het ligt in Benalmadena, op wandelafstand van de zeedijk. Het hotel staat bekend voor zijn mooie botanische tuin. De zwembaden zijn echter relatief klein. De bezoeker moet weten dat het hotel op een heuvel ligt, naar zee gaan betekent veel trappen doen en terugkeren is trappen op. Voor wie niet goed te been is, is dat lastig of onmogelijk. Ik had halfpension en was erg tevreden over het eten. Ik had als single een tweepersoonskamer geboekt voor alleengebruik en kreeg een kamerlmet mooi uitzicht over de tuin en met zeezicht!
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geachte Heer Mariën,

We zijn U zeer dankbaar voor de tijd en genomen moeite om dit commentaar over uw verblijf in ons hotel Best Siroco te delen met andere reizigers. Naar onze mening is de visie van onze klanten de sleutel tot het verbeteren van de klanttevredenheid en zijn we ons ervan bewust dat dit de beste manier is om de superioriteit en excellentie in onze diensten te bereiken. Het is inderdaad zo dat het hotel een beetje hogerop ligt, maar er is weliswaar een uitgang en een tunneltje voorzien naar het strand en de boulevard.

Met beleefde groet en tot spoedig weerziens

Het Hotel management

wij waren hier voor de tweede keer gewoon top

mc de ruiter, 24-6-2017

schone kamers kingsize bedden elke dag schone Handdoeken enz wij hadden front zeezicht geweldig. leuk balkon vernieuwt met doorzichtig glas. elke dag werd het hotel grondig schoon gemaakt. het eten voor een ieder wat warm en goed .personeel behulpzaam en vriendelijk. . zwembad twee stuks zout water niet diep je kan je eigen nat maken worden wel goed schoongemaakt. drankjes. goed en betaalbaar. leuke fitnes ruimte. mooie nieuwe ligbedden. mooie bomen en planten en grasveld rondom zwembad.

wat minder was.

Wi-Fi drama. animatie oubollig. en het bekende al vroeg s morgens handdoekje leggen ook als gasten weggaan soms hele ochtend of middag gewoon de ligbedden bezet houden

dit stukje Spanje zeer de moeite waard. mooie kuststrook leuke bergdorpjes alles makkelijk te doen met openbaar vervoer. als je wat wilt ondernemen ga bij de plaatselijke reisbureau zijn er zat en veel goedkoper

als je slecht ter been bent goed over nadenken om deze kant op te gaan veel trappen haast alles berg opwaarts maar ja er zijn voldoende taxi s en openbaar vervoer zeer betaalbaar

echt een topvakantie

Beste Fam. mc de ruiter,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van uw verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

geweldig

Van Roy Beatrijs, 23-6-2017

geweldig verblijf, proper, kindvriendelijk, wat druk voor mij persoonlijk, maar de vriendelijkheid van het personeel maakte veel goed, mooie kamers en prachtig uitzicht.

vlakbij de zee en dijk, en ook niet zo erg ver van de haven puerto marina, op een twintig minuutjes van het centrum dat zeker ook de moeite waard is

Gereisd met partner in juli 2015
Werner Francis,

Geachte Mevr. Beatrijs Van Roy , Dank u voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om uw opmerking te plaatsen en deze te delen met andere reizigers. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf had en dat u genoten hebt van de ligging van het hotel. Wij hopen u weer van harte welkom te mogen heten in de toekomst.

Met beleefde groeten

Het management team

Niet voor herhaling vatbaar.

Elisabeth, 23-6-2017

Als alléén staande geplaatst in een zeer kleine kamer. De bezems stonden er nog net niet in. Ik ben 1 dag ziek geweest. 's Avonds was mijn water op en heb ik naar de receptie gebeld of ze a.u.b.. een fles water konden brengen omdat ik ziek was. Dit was niet mogelijk, ik moest er maar één aan de bar beneden kopen...En op de dag van vertrek was er geen ontbijt welke ik de vorige dag besteld had i.v.m. vroeg vertrek naar de luchthaven. Dus voor mij geen Siroco meer. Verder is Benalmadena een prettig vakantie oord met een mooi strand en haven.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Beste Elisabeth,

Het spijt ons ten zeerste dat een van de diensten die het meest en best beoordeeld door andere klanten, Onze gastronomie, niet naar uw tevredenheid was en dat de toegewezen kamer niet naar uw zin was, maar we zijn blij om te vernemen dat de behandeling door ons personeel heel professioneel was en u hield van de stranden van Benalmádena.

Groeten

Ignacio Moreno

Manager

Fijn hotel

Laurens, 22-6-2017

Wij vonden het een fijn hotel maar minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij hadden een hele mooie kamer met zijzeezicht. De halsbandparkieten zaten voor ons balkon een nestje te bouwen. Er is een hele mooie tuin.

De keuze voor het eten ,zowel 's morgen als 's avonds: voor ieder wat wils. Alleen de messen waren best wel bot en moeten nodig geslepen worden. Er werd gelukkig niet zoveel handdoeken neer gelegd bij het zwembad toen wij er waren.

Het hotel licht wel aan een drukke weg aan de zwembad kant.

Het is heel fijn dat je bij vroeg vertrek al om 6 uur kan ontbijten. Dat hebben we nog bijna nergens meegemaakt.

Geachte Laurens,

Het doet ons plezier om te lezen dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad. De messen zullen we bijslijpen wanneer mogelijk en wat betreft de mensen die slecht te Been zijn worden via de touroperators ingelicht dat het hotel op een kleine bergop wandeling staat.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten

Ignacio Moreno

Hotel manager

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Siroco**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siroco in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siroco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siroco scoort een 7.73 uit 10 op basis van 519 reviews.