Hotel Siroco ****

7,7

526 reviews over Hotel Siroco in het Nederlands

leuke vakantie

john, 24-9-2017

eten was gezellig men zorgt bijna elke dag voor een thema zelf de bediening is dan aangekleed maar niet alleen leuk alles (goed warm voor ons Hollanders belangrijk) maar ook smaakvol.

heb elke dag met plezier gegeten. kamers zijn netjes en goed schoon.

avonds zijn er bij de bar shows ja wat zal ik daar over zeggen laat ik het leuk houden soms erg goed en soms niks aan maar dit vind echt zo n persoonlijke smaak.

naar het strand is de weg onderdoor en dan 200 meter naar beneden een soort pad met trappen (leuk) niet hinderlijk.

kortom een prima vakantie en een leuk hotel.

Ik zou zeggen staat voor 7.7 is het waard.

(kindvriendelijk niet beoordeeld hadden geen kinderen bij ons)

Hotel Direktie, Hotel Management, 26-9-2017

Beste John,

We zijn blij dat u ons hebt gekozen om uw vakantie door te brengen aan de Costa Del Sol en we zijn verheugd te weten dat u een aangename vakantie hebt gehad, dat u de maaltijden en thema-diners perfect vond en de schoonmaakdienst goed bevindt.

We hopen u in de toekomst weer te zien.

Zeer goed hotel

José Utberg, 24-9-2017

De ligging is perfect, vlakbij het strand de kamers zijn keurig netjes schoon, het eten is uitmuntend!!!!
Gereisd met vrienden in mei 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 26-9-2017

Beste José Utberg,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw reactie neer te schrijven en te delen met ons en andere reizigers. We zijn verheugd dat u een geweldige vakantie had en dat u van het hotel, de lokatie, het eten en netheid van het hotel genoten hebt

Wij hopen u spoedig weer te zien.

Groetjes

Het management team

zeer goed (zoals we gewoon zijn)

De Weirdt Anouchka, 17-9-2017

Prijs/kwaliteit is dit een heel goed hotel. Niets op aan te merken.

Eten prima, met bijna elke avond een thema. Wie hier zijn gading niet vindt, zal nooit tevreden zijn. (je moet ook altijd de prijs aanzien !)

Het hotel is ook zeer mooi gerenoveerd.

Enige nadeel : de muggen. Vroeger (ben reeds meerdere malen hier geweest) was er op iedere kamer zo'n toestelletje om in het stopcontact te steken tegen de muggen. Nu echter niet meer. Heb wel een spuitbus gekregen van het kamermeisje.

Maar of dit echt hielp??? Aan de vele rode puntjes te zien op mijn armen en benen...niet echt dus.

Wat ik echter wel bijzonder spijtig vind is dat wij een "superieure" kamer in de linkervleugel van het hotel toegewezen kregen. Kamer 309 en 311. Niets op aan te merken op die kamers met frontaal zeezicht maar vorige keren kregen we telkens een superieure kamer in de rechtervleugel. kamer 251 - 151 - 150- ...

Ook het kamermeisje gaf mij gelijk toen ik zei dat het daar toch beter was.

Vooral als je het daar gewoon was.... Blijkbaar zijn ze chauvinistisch ingesteld en gingen die kamers in eerste plaats naar vele spanjaarden. Toch zou ik het hotel aan iedereen (die goed te been is) aanraden.

Geweldig,Vacantie gehad .

Hannie Alleleijn, 17-9-2017

Mooie tuin,vriendelijk hardwerkend personeel ,zeker in het Restaurant .Het eten was top ,Kamer was netjes .Het personeel zag er zeer verzorgt en netjes uit .S,avonds entertainment was af en toe zeker de moeite waard .Prijzen van de drank netjes .Tip ga de tocht maken Caminito,del Rey,geweldig ,of naar de stad Ronda .,markt in Fuengirola.
Gereisd met vrienden in september 2017

meer dan voor herhaling varbaar

abbeloos carlo, 8-9-2017

wij hebben een zeer mooie 10 dagen doorgebracht in hotel siroco.

eten was zeer lekker en voor ieder wat wils.onze dochter was niet uit de zwembaden te krijgen.

zeer democratische prijzen aan de bar.prachtige kamers.

vriendelijk en behulpzaam personeel.zeer centrale ligging,vlakbij de haven en via een tunnel 2 minuten van de zee.het hotel ligt wel in een steile straat maar dat was voor ons geen minpunt gezien er een ingang langs de tuin was.

1 minpuntje:het gele papiertje dat je elke dag moet laten zien om in het restaurant te kunnen ziet er na 10 dagen echt niet meer uit.misschien vervangen door een plastieke badge.

twas toppie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 13-9-2017

Lieve Heer abbeloos carlo,

Bedankt voor de tijd om uw vakantie ervaring neer te schrijven en ons deel te laten nemen aan uw evaluatie. We zijn blij dat u een fijne vakantie hebt genoten en dat u van onze faciliteiten, locatie, enz. Genoten bent. Ook een dikke BEDANKT voor de puntenwaardering met een 10.

We hopen u snel weer te zien.

Vriendelijk groeten

Het Management team

nooit meer

anita, 7-9-2017

Vieze borden onder het balkon kattekeutels en sigaretten heel vies geen obers alleen buiten zelfbediening sta je in de rij binnen in het hotel niks te krijgen geen 4 sterren waard
Gereisd met partner in september 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 9-9-2017

Geachte Anita,

Wij betreuren het zeer dat uw vakantie ervaring niet helemaal bevredigend was en dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We blijven hard werken om onze faciliteiten en diensten verder te verbeteren, en hopen dat we in de toekomst een tweede kans kunnen krijgen.

het hotel management

geweldig

ton, 5-9-2017

zeer goed hotel voor die prijs,goed gevarieerd eten,vriendelijk personeel, mooie kamer nr.062 suprier waren daar van 240817 gaan volgend jaar weer terug
Gereisd met partner in augustus 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 13-9-2017

Beste Ton,

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen. We zijn blij dat u een heerlijk verblijf gehad hebt en u zich hebt kunnen ontspannen en dat u als wel het eten, de kamer en de vriendelijkheid van onze medewerkers goed hebt bevonden.

We hopen u snel weer te zien hier bij ons.

het management team

Weinig te beleven

Evers, 2-9-2017

Zelf bediening!! Op je vakantie kun je zelf je drank halen en lopen geen obers. Binnen in hotel geen drinken te krijgen wel buiten! Hygiene ook niet super. Bij restaurant veel vieze borden. Goed kijken welke je pakt. Achterkant hotel ligt vol rommel. Word alleen op het oog gepoetst.. geen 4 sterren waardig wel 2..niet te vergelijken met andere 4 sterren hotels..omgeving wel super!!!!
Gereisd met partner in augustus 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 8-9-2017

Beste Evers,

Bedankt voor de tijd om uw vakantie ervaring met ons te delen. Ons hoofddoel is dat al onze klanten een aangename ervaring, rust en plezier hebben tijdens hun verblijf in het hotel. Graag onze verontschuldigen als we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en we zullen rekening houden met enkele details die u heeft opgemerkt.

Het Management team

mooie kamers

familie vdg, 18-8-2017

wij hadden mooie kamers, eten gevarieerd en goed, enig minpunt...de handdoek leggers aan het zwembad,is precies een ziekte...

wij hadden er een mooie vakantie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 24-8-2017

Geachte Familie Vdg,

Bedankt voor uw tijd en voor het aanprijzen van ons hotel, de kamers en ons buffet restaurant . Wat betreft de handdoek leggen is geen ziekte maar een virus...je ziet er een tje het doen en de meeste volgen dit...maar ik beloof dat we er steeds alles aan doen om dit te vermijden..... er is nog geen antivirus voor deze epidemie.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot spoedig weerziens

Ignacio Moreno

Manager hotel

niet meer voor ons

Tom, 15-8-2017

Waren er voor de tweede maal ,en weer een kleine kamer gekregen achteraan hotel met balkon van 1,2 mop 1,6 meter ,uitzicht parking en zijgevel ander hotel...voor standaardkamer.Vorige keer promokamer goedkoper en veel mooier ...Onmiddelijk mits van bijbetaling overgeboekt naar superieurkamer...heel mooi en grote bedden

( is waarschijnlijk bedoeling dat mensen overboeken want kamer was dag na aankomst beschikbaar voor 12 dagen dat in het hoogseizoen) Wifi heel slecht..

Management zou meer personeel moeten inzetten op piekmomenten aan cafetaria zwembad..wachttijden tot 10 min in de zon...éénmaal koude croquemonsieur (sandwiches) had die daar al tijdje stonden...

Personeel supervriendelijk,kamers prima onderhouden en een voor onze ervaring waarschijnlijk een van de beste restaurants op onze reizen.

Voor koppels met kleine kinderen prima hotel.

4 sterren zijn nipt,maar je ziet aan de inzet van personeel en managment dat ze er alles aan doen om mensen tevreden te stellen...

Gereisd zakelijk in augustus 2017
Hotel Direktie, Hotel Management, 18-8-2017

Geachte Tom,

Bedankt om over ons hotel te schrijven op Zoover. We nemen uw opmerkingen mede voor verbetering en wat betrefd de promo en standard kamer is het duidelijk dat niet iedereen een prachtig zeezicht kamer kan hebben zonder upgrade. Ze zijn er inderdaad allemaal van voorzien. Bedankt om ons personeels inzet en hun werk aan te moedigen, ook zal ik uw berichtje op het pinboard spijkeren zodat ze de klantvriendelijkheid zelf kunnen opnemen.

Nogmaals bedankt en hopende tot een volgende keer

Met vriendelijke groetjes

Best Siroco 4****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Siroco bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Siroco in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Siroco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Siroco scoort een 7.73 uit 10 op basis van 527 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: