Hotel Riviera ****

WebsiteLink naar website

11 reviews over Hotel Riviera in het Nederlands

Goed, maar rustig

Griet, 28-7-2017

Bij onze aankomst en check-in werden we aan de balie verrast door een Vlaams sprekend meisje die zeer behulpzaam was. We kregen een mooie kamer op het tweede verdiep, met goeie airco en wifi, maar met geen uitzicht op het zwembad. Onze kamer had wel zicht op de zee maar we keken onderaan uit op het dak van het binnenzwembad en nagebouwde kasteelmuren/gebouw dat leeg stond. De hoofdingang van het hotel ligt aan een zeer drukke straat wat wel voor geluidshinder kan zorgen als je kamer aan deze zijde van het hotel ligt. Het viel op dat er tijdens onze aanwezigheid in het hotel veel oudere mensen logeerden. De geschatte gemiddelde leeftijd moet 65+ geweest zijn en meestal Engelsen. Naar het einde van onze vakantie vertoefden er gelukkig wat meer jongere mensen. Het hotel is m.a.w. afgestemd op zulk publiek en dat blijkt ook uit de shows die er ’s avonds werden georganiseerd. Aan het zwembad viel niks te beleven, geen muziek, geen animatie met uitzondering van auqagym voor ouderen. Op het ontbijt en diner viel niets op te merken. In het restaurant was er tijdens het diner steeds jazz muziek te horen wat ik na enkele dagen niet meer aangenaam vond. Het eten was voor ons voldoende uitgebreid en lekker. Tijdens het diner is een lange broek voor de heren verplicht. Helaas hier ook handdoeken leggen om de betere plaatsen aan het zwembad te bemachtigen. De ligging van het hotel was prima, aan het strand, op wandelafstand van de drukbezochte haven, vlakbij bushaltes van waar je uitstappen kan maken. Zowel Marbella en Malaga zijn vlot te bereiken met het openbaar vervoer. Wij hebben ons verblijf als positief ervaren. Zoek je rust en vind je de aanwezigheid van ouder publiek niet storend dan zal je het hier naar je zin hebben. Ben je op zoek naar vertier en animatie in het hotel dan zal je waarschijnlijk niet tevreden zijn.
Gereisd met partner in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Costermans Etienne, 12-2-2017

De ligging was goed. Vlak aan de wandelboulevard en op wandelafstand van de jachthaven. Mooi strand. Dichtbij bus en taxi halte.

Het hotel daarentegen viel voor ons tegen. Douche in ligbad achter glazen scherm was voor ons heel moeilijk om in en uit te stappen. Handsproeier zakte steeds naar beneden. Parket in kamer kraakte enorm bij elke stap.

Wat betreft het eten: Ontbijt goed, avondeten kon veel beter. Vriendelijkheid van het personeel was ver zoek, ondanks fooi! Het merendeel van de gasten waren Engelsen.

Volgende keer zeker ander hotel..

Gereisd met partner in oktober 2016

Niet aan te raden

Plovie Fernand, 5-2-2017

Volledig Engels bastion. De keuken is dan ook volledig afgestemd op het Engels clienteel. De bufetten zien er spectaculair uit op de fotos maar zijn in werkelijkheid zeer beperkt en bedroevend.

De keuze van brood bij het ontbijt is heel beperkt, het dessertbuffet ook, eentonigheid troef.

Wij hadden een kamer met zeezicht, extra veel voor betaald met als resultaat: een kleine kamer, zeer slecht afgewerkt, spleten en kieren in het laminaatparket. Overal vlekken op de deurstijlen, de afdichting rond het bad was quasi onbestaande met als gevolg:schimmelranden.

Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam wat dan weer de teleurstelling verzacht.

Bvn op tv bekomen na een krachtig protest bij de touroperator-medewerkers.

Kortom: niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riviera bij:

Zeer goed hotel, voor herhaling vatbaar

Tommy, 4-9-2016

Alles aan dit hotel klopt gewoon. Het eten was zeer lekker en gevarieerd, wie hier zijn ding niet vind zal het nergens vinden. De kamer zijn zeer verzorgd en ruim. De locatie was langs de kustpromenade kortbij de jachthaven. Het klopt inderdaad dat er veel Engelse medebewoners zijn maar aangezien het een adult only hotel is was het heel rustig en aangenaam. De animatie was Engels gericht maar wij werden ook altijd uitgenodigd.De laatste avond vertrok ons vliegtuig zeer laat en mochten we met de complimenten van het hotel gratis dineren.Kortom, wij komen hier zeker nog terug.
Gereisd met partner in augustus 2016

fantastisch, mooi en goede ligging om te wandelen

Maria en Linda, 31-5-2016

de verschillende niveau's in de tuin, bloemen, ruime kamers, lekker eten, netheid, aan de receptie de verwelkoming in het Nederlands

minpunten zijn:

de airco die soms te hoog staat, waardoor het te fris wordt in de eetzaal, zeker de kant van de zee.

het animatiemeisje heeft enkel belangstelling voor de Engels talige gasten, ons de Belgen bekeek ze zelfs niet

Gereisd met vrienden in mei 2016

Zeer goed

Arre, 31-5-2016

hotel is goed gelegen, proper en vernieuwd.Mooie kamers en eten was zeer goed. Bus stop voor hotel en voor een prijsje kan je overal heen.Een echte aanrader.
Gereisd met partner in mei 2016

Zeer goed hotel op Toplocatie

sven-cindy, 15-5-2016

Hotel is ondertussen Sensimar geworden.

Zeer mooi recent gerenoveerd, Zeer Lekker eten, goede hygiene, Vriendelijk personeel en op een geweldige locatie(op 5min wandelen van jachthaven van benalmadena en aan kilometerslange boulevard van benalmadena tot Torremolinos waar barretjes,winkeltjes,restaurantjes in overvloed zijn

Gereisd met partner in mei 2016

hotel om terug te komen

Christiaan, 22-11-2014

pas vernieuwd in 2013. Ligging is super (vlak voor de promenade). Het eten is super!
Gereisd met partner in november 2014

post, 21-7-2008

hier geweest maart 2007 super hotel als je voor de rust komt,heerlijk eten en show cooking.

het gehele hotel was schoon en aan de boulevard gelegen

het gehele hotel was engels georienteerd.en in de winter veel bejaarden

Gereisd met partner in juli 2008

Prima Hotel

J.de Kluijs, 28-6-2008

Het hotel heeft een zeer goede ligging, aan zee en strand meteen naast de levendige jachthaven. Het beschikt over alle te verwachten faciliteiten.Een eigen gratis parking.De kamers mogen wat aangepast worden.Het hotel is rechtstreeks te boeken,de meeste gasten zijn Thomson klanten.De opgegeven preferenties worden keurig nagekomen.
Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riviera bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riviera scoort een 8.06 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: