Hotel Palia la Roca ***

Palia la Roca
7,4

41 reviews over Hotel Palia la Roca in het Nederlands

We hadden er meer van verwacht, helaas!

Anoniem, 10-9-2017

Wij plaatsen eigenlijk nooit een review maar bij dit hotel wil ik het toch plaatsen. Over het algemeen zijn wij totaal geen moeilijke eters maar wij vonden het eten echt teleurstellend, slechte kwaliteit vlees, niet mals, je bleef kauwen.. Kip paar keer niet gaar! Dan ben je er meteen klaar mee. Ontbijt was prima maar smiddags en savonds viel echt enorm tegen! Smiddags als je niet meteen om 13;00 ging eten maar later kwam waren alle tafels vies.. Niet opgeruimd! Te weinig personeel was na ons idee de reden. Mensen stonden vaak met hun bordje van oké waar gaan we nu zitten? Aan een vieze tafel dus. Hotel kamer was prima. Zwembad was ook goed, voordeel vonden wij dat je pas om 10;00 je handdoek mocht leggen! Verder vonden wij dat je overal nog even voor moest betalen,koelkast kamer,wifi..Weegschaal voor je koffer...Overal vroegen ze geld voor!Ligging hotel is prima, alleen voor mensen die slecht ter been zijn is de heuvel te stijl!Wij gaan nooit meer hier heen!!!!!!!!!!!!!
Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch

motoroma, 7-9-2017

De kamers in het hotel waren heel netjes en ook alles eromheen zoals de gangen, het zwembad en het terras werden heel goed schoon gehouden.

Het eten in het restaurant zou wel beter kunnen, dat was niet echt lekker maar de toetjes daarentegen smaakten weer goed. Jammer was dat je niets meer kon krijgen na 23.00 uur, dus was je eigenlijk verplicht om dan maar naar je kamer te gaan of verder naar een ander café ofzo.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super hotel en personeel

M de vries, 20-8-2017

Ik kan niets slechts bedenken.

Morgens het bedjes gevecht en de vele autoritaire Fransen na dan . verder super hotel nooit zo lekker gegeten en schoon vele drankjes bij all inclusieve hele dag wel wat te eten. Schoon uitzicht top

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palia la Roca bij:

Wel gaan hier niet meer terug.

M. Van lierop, 29-7-2017

Van Hotel Palia la Roca hadden we iets meer van voorgesteld. Ligging ligt goed. Langs drukke weg moet je omhoog lopen op mij het hotel aan te komen. Bus zet je niet af. Zwembad is te klein voor het aantal gasten. Om 10.00 uur wordt het zwembad geopend en dan moet je in de rij staan om een bedje te bemachtigen anders heb je pech. Overigens liggen de bedjes belabberd!!Kamers zijn redelijk alleen ruik je de riolering vanuit wasbak en toilet. Eten is redelijk alleen moet je zelf alles opruimen. Karren staan vol met borden etensresten. Als je op balkon zit hoor je de airconditioning om de minuut. Maakt behoorlijk wat herrie. Kortom voor het vele geld wat betaald is verwachten mij meer. Voor ons geen tweede keer meer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

3 sterren waardig

Koninkx, 26-7-2017

Vanaf 16 juli 11 dagen verbleven in dit " franse" hotel. Bijna volkedig gericht op franse toeristen. Animatie is voor zowel volwassenen als kinderen prima, maar alles franstalig en soms beetje gebrekkig engels. Schoon maar gehorig hotel, dichtbij de gezellig drukke boulevard en strand. Geen wit zand maar grijzig strand met kiezelstenen ( viel beetje tegen). Om de hoek een zeer mooi park ( paloma park), een bezoekje aan het hoger gelegen Mijas is zeer de moeite waard. Een dagje naar Malaga is echt een must, een geweldige stad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi hotel, maar nooit weer!

Hilde, 20-7-2017

12 dagen in Palia la roca verbleven, het eten dag in dag uit slecht, niet gaar, vieze borden en weinig keuze. De kamers super mooi en geen opmerkingen over, wordt goed schoongemaak!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Verrassend goed hotel voor 3 sterren

Ingrid en Willem, 11-7-2017

Kamers met gerenoveerde badkamer. Bijna allemaal (zij)zeezicht. Goede schoonmaak. Zwembad gaat 10.00 uur open, dan kun je pas een bedje reserveren. Voldoende plek. Kleinschalig, gezellig. Iedere dag animatie ook in de avond. Eten bijzonder goed! Voor ons top 3 en wij zijn ook 5 sterren resorts gewend. De hele dag ook gemengde pinda's en olijven. Bedden prima. Heerlijk geslapen. Veel te doen in de omgeving, je hoeft je niet te vervelen. 60% is Frans, 30% Engels en dan nog een handje vol overig, heel weinig Nederlanders. Verwacht geen luxe maar wel een gezellig, schoon hotel met vriendelijk personeel en heerlijk eten! Een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2017

Goed hotel

Roos, 11-6-2017

Korte transfer van/ naar vliegveld. Prima ligging: weg over naar boulevard, Wel van straat klein stukje omhoog lopen. Bustransfer beneden maar goed te doen. Wij kwamen 09.30 uur aan: konden niet op kamer maar kregen wel meteen bandje om voor ontbijt en lunch. Voor kinderen genoeg te doen in de omgeving. Bezoek aan de haven ook aan te raden: leuke winkeltjes en sfeer. Wandel naar Torremolinos in ong. 30 min. Bus naar Fuengirola E 1,65 p.p. in 20 min. Mooi stadspark schuin achter hotel zeker de moeite waard. Kamers goed met uitzicht op zee, elke dag handdoekwissel, wel bedden wat doorgezakt. Geen BVN op tv. Zwembad prima, voldoende plek, geen handdoekservice. Eten goed voor ***hotel, veel vers fruit. Helaas geen koelkast op kamer en betalen voor wifi ( E20,- voor 7 dagen en dan voor 1 toestel), ook voor kluis moet je betalen: jammer! Animatie/ muziek tot 23.00 uur, daarna rustig. Om 24.00 sluit de bar (van 23.00-24.00 uur geen all-inclusive),. Leuk:bezoek de markt in Benalmadena, arroyo de miel (15 min. lopen)
Gereisd met vrienden in juni 2017

heerlijke vakantie gehad super animatie

Sabina, 24-2-2017

we vonden alles super schoon, vriendelijk, een super animatie, vanaf 4 juni werd het drukker en daardoor wel wat onrustiger en zoeken naar een plekje om te liggen.maar het ontbrak ons aan niets. jongens van 16 jaar hebben ook genoten.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Prachtig hotel

Diane, 26-6-2016

Hotel is helemaal gerenoveerd. Kamers zijn groot met een prachtige badkamer met inloopdouche. Wij hadden een voordeelkamer maar is geen verschil met een andere kamer. Ook het uitzicht op zee was geweldig. Eten is voor 1 week nooit hetzelfde geweest. Alle maaltijden waren heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. Veel Fransen wat ons niet gestoord heeft. Ook Engelsen en Belgen. Animatie is in het Frans Spaans en Engels dus prima te verstaan. Wij gaan zeker een keer terug.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palia la Roca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palia la Roca in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palia la Roca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palia la Roca scoort een 7.42 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: