Appartement Monte Carlo

Monte Carlo

1 review over Appartement Monte Carlo in het Nederlands

uitmuntend appartement

Joep Joosten, 6-10-2010

In september 14 dagen in dit appartement van particulier. Wat een ruimte en wat een prachtige voorzieningen.

Alles is aanwezig: wasmachine, oven, magnetron, koffiezetter, waterkoker toaster enz enz.

Ook bestek en borden, handdoeken, lakens slopen alles in ruime mate aanwezig.

Televisie met Nederlandse zenders en Belgische. Ruim balkon met twee heerlijke stoelen die je kunt zetten in verschillende ligstanden.

Je zit op 2 minuten afstand lopen van de winkels en 5 minuten lopen van het prachtige strand.

Je zit direct dan aan de fantastische jachthaven.

Als je dan toch een minpuntje moet zoeken:

In de nacht van vrijdag op zaterdag komt er uitgaansjeugd langs, dit kan je even uit de slaap houden, maar wij sliepen altijd met de raam open, dus dicht doen kan ook een oplossing zijn. Daarom heb ik ligging 8 gegeven, maar kan ook een 9 zijn hoor.

We hebben dit appartement gehuurd van particulier. Voor inlichtingen mail mij.

Het is een absolute aanrader.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Carlo in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Carlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monte Carlo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: