Appartement Mediterra

9,2

31 reviews over Appartement Mediterra in het Nederlands

Prachtig appartement!

familie Mulder, 28-8-2017

Werkelijk een prachtig appartement. Groot, mooi terras, goed uitgeruste keuken, grote slaapkamers, bijkeuken met wasmachine etc. Beschrijving op site is ook de werkelijkheid. Mediterra is een groot complex met drie zwembaden. Toch was het, ondanks het hoogseizoen, altijd vrij rustig aan het zwembad. Park is keurig netjes. Het complex ligt in een buitenwijk van Benalmadena, wat wij een verademing vonden in vergelijking tot de drukke kust. Het enige nadeel vonden wij dat je een huurauto nodig hebt voor bijna alles, zoals bezoek aan een supermarkt. Wel op loopafstand de golfbanen en (leuk om te doen als je van (tennis) sport houdt) padel banen. Ook niet duur om een baan te huren! Bij deze banen ligt ook het enige restaurant op loopafstand Finca los Caballeros (goed en betaalbaar).

Wil je relaxen, genieten van zon, zwembad en tevens verblijven in een accommodatie met alle comfort? Dan is dit appartement zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Het appartement is fantastisch

Jack Wagtmans, 15-8-2017

Het appartement is fantastisch. De ligging is 10 min. Van de drukke costa vandaan, met de auto. Je hebt wel een auto of taxi nodig. In het appartement ben je van alle gemakken voorzien. Alle tips worden door de eigenaar goed op parpier vermeld. We zijn nu 2x in het hoog seizoen geweest en dan is het er ook niet zeer druk bij het zwembad. Voor ons is dit een fantastische vakantie, de combinatie van zon, lekker eten en de locatie ( wel met een auto ) verkennen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische plek

mary, 6-3-2017

Nadat wij ons mooie appartement in Spanje hadden verkocht lag onze norm hoog om een appartement in de buurt te huren. Het appartement van de familie Bunt voldoet aan de eisen

die wij stelden. Het is van alle gemakken voorzien,brandschoon, ruime slaapkamers, heerlijke bedden een prachtige tuin en ga zo maar door. We hebben een heerlijke tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2017

Aanrader !

Edwin & Hilde Hoogenberk, 12-10-2016

Het luxe appartement op het Mediterra complex in Benalmadena van de familie Bunt is zeker een aanrader.

Prachtig gelegen, erg ruim met een groot balkon en voorzien van van alle gemakken.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch!

Ger en Herma, 30-9-2016

We hebben weer genoten van alle luxe, het geweldige uitzicht, de rust, en van de omgeving!
Gereisd met partner in september 2016

Geweldig appartement

Gerard van Veen, 19-8-2016

Geweldig appartement. Het is super schoon, heerlijke bedden, aan alles is gedacht en er ontbreekt echt helemaal niets. Het uitzicht op het balkon is prachtig en een heerlijke plek om te zitten. Overdag de drukte van het strand en 's avonds de rust op je balkon. Echt top. De tips en informatie die verstrekt wordt door de heer Bunt is ook echt heel bruikbaar. Alles is top geregeld. Wij hebben enorm genoten van het appartement en onze vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk vakantie adres.

Paul, 11-8-2016

Mooi, goed onderhouden appartement op een fraai complex. Van alle gemakken voorzien. Aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig

Ans Jager, 27-2-2016

Alles was prima. Het is een absolute aanrader
Gereisd met vrienden in februari 2016

Top appartement!

Frank Bos, 8-11-2015

Fantastisch appartement van alle gemakken voorzien.

Heerlijke bedden, lekkere keuken, goeie badkamers en ruim balkon met een prachtig uitzicht!

Zwembaden en fitness ruimte is bonus.

Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastisch appartement

Bert,Franka en Sjors, 20-8-2015

Net terug, alle zover recensies kloppen als n bus.

Prachtig appartement, het ontbreekt je aan niets, echt alles is aanwezig !! Top zwembaden en mooie tuin.

Wat wel aan te raden is; het huren van een auto.

Wij willen zeker weer gaan in 2016,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mediterra in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mediterra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mediterra scoort een 9.19 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: