8,6

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mac Hotel Puerto Marina**** bij :

488 reviews over Hotel Mac Hotel Puerto Marina in het Nederlands

Zeer goed hotel,nederlandstalig,rustig.

Peleman Willy, 29-6-2017

Meer geschikt voor zestigplussers,geen negative opmerkingen

Schitterende locatie

Ad Willigers, 27-6-2017

geweldig hotel , vriendelijk personeel in een woord top

Nog steeds uitmuntend, komen al voor het 6 jaar

Fam. Blankespoor, 25-6-2017

Zou niet weten wat. Alles is perfect . EN wat je niet weet kun je vragen aan de mensen van de receptie. Je wordt er uitstekend en vriendelijk geholpen. DIkke pluim

fantastisch

marry, 24-6-2017

persoonlijke aandacht, kleinschalig en gezellig
Gereisd met partner in mei 2017

prachtig hotel mooie omgeving goede service

jo geijselaers, 24-6-2017

lekker ontbijt en diner dicht bij strand en haven leuke bediening vriendelijke bediening
Gereisd met partner in juni 2016

Mooi

Hugo Vanhove, 24-6-2017

Zeer goede keuken, proper, mooi en gelegen aan een prachtige haven.
Gereisd met partner in januari 2017

Heb er een " thuisgevoel "

Bosch E., 24-6-2017

Onwaarschijnlijk mooie ligging. Aanbevolen voor strand,zand en waterliefhebbers. Alsook cultuursnuivers en natuurliefhebbers kunnen genieten van mooie uitstappen. Gezellige bars en restaurantjes zijn er in overvloed. Wat het hotel betreft heb ik zeker geen opmerkingen. Alle personeelsleden, ongeacht hun functie, zijn super gemotiveerd, vriendelijk en behulpzaam, waarvoor mijn dank en waardering.

Bij leven en welzijn....hopelijk tot in 2018.

Gereisd met partner in juni 2017

super vakantie met alles op loop afstand.

Ronny, 24-6-2017

strand was minder dan 50 m loop afstand vanaf ons hotel. leuke boulevard met leuke kraampjes s' avonds. aan de boulevard heb je cafés/bar/restaurants. de mensen zijn aardig en vriendelijkheid. wij hebben genoten van het lekkere eten in verschillende restaurants. het eten werd goed bereid en alles zag er schoon/hygiënisch eruit (hotel). het personeel was vriendelijk en aardig/beleefd.

er zijn leuke activiteiten/excursies. wat minder was dat wij naar Marokko waren gegaan en dat wij weinig tijd hebben gehad om leuke dingen te bekijken/kopen. alles moest zo gehaast. dat was geen leuke ervaring voor ons.

ons hotel had een rustige omgeving om samen lekker te genieten.

tip of aanraden is een huur auto omdat er buiten ons verblijf ook nog andere leuke steden waar je naar toe kan gaan.

Gereisd met partner in juli 2016

2e maal nog beter!

marleen erpe-mere, 12-6-2017

tweede jaar op rij dit hotel gekozen en het was nog beter! we kregen zelfs een traktatie van het hotel hiervoor.Het personeel was super vriendelijk en gedienstig.

Het restaurant was ook lekker en proper. De tafels werden vlug opgeruimd.

Wat spijtig was dat de zetels aan het zwembad vroeg bezet werden (met handdoeken) en als wij in de namiddag toekwamen moesten wij zoeken. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Marianne, 27-5-2017

Geweldig hotel echter wel het meest voor volwassenen. Geen entertainment overdag, alleen 's avonds een optreden in de bar.

Wij hadden een suite en die was heel mooi en vooral schoon !

Halfpension was heel goed, zowel 's ochtend als 's avonds veel verschillende gerechten, alleen de variatie van de smaken van het ijs kan nog wel beter.

Goede ligging van het hotel, vlakbij de jachthaven waar het 's avonds ook goed vertoeven is. Veel barretjes en restaurants.

Wij vinden de wandelboulevard van Torremolinos, die overigens heel dichtbij is omdat de plaatsen in elkaar overlopen, mooier en gezelliger dan die van Benalmadena,

Kortom een fijne vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mac Hotel Puerto Marina in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mac Hotel Puerto Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mac Hotel Puerto Marina scoort een 8.64 uit 10 op basis van 495 reviews.