Hotel Los Patos ***

7,9

50 reviews over Hotel Los Patos in het Nederlands

Super leuk deel 2

Wendy, 22-7-2017

Zodra het hek open gaat speurten ze al gooiend met handdoek naar een ligbed. Dus wil je goed liggen je staat dan sowieso in de rij. Wat dan wel goed is, is dat een hotelmedewerker foto's maakt van bedden die lang leeg zijn maar waar wel een handdoek op ligt. De handdoek kan dan door die medewerker verwijderd worden. (Heb gezien dat ze foto's namen maar niet dat er een handdoek werd weg gehaald)

Veel Spanjaarden en ook Engelsen.

Het ontbijt is goed. Vele soorten beleg. Broodjes. Warme gerechten. Drinken koud/ warm. Fruit en zoetigheid.

Lunch je hebt niet veel keuze: chicken burger, hotdog, kipnuggets en patat. Redelijk geprijsd dat wel.

Maar als je de straat uitloopt kun je ook broodjes en beleg etc kopen. Is wel fijn voor de afwisseling want elke dag dat als lunch is niet lekker.

Avondeten is ook goed. Goede saladebar en veel vis en vlees ons is het niet tegen gevallen. Ook niet dat het koud was.

Top vakantie aanradertje

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goed verzorgde en gezellige accommodatie!

Rob, 30-4-2017

Pluspunten:

- Accommodatie (kamers, zwembad, toiletten, openbare ruimtes) waren echt zeer goed onderhouden en schoon!

- Kamers zijn niet echt groot (voldoende om te slapen) met goede stevige matrassen en bedden.

- Elke dag schoonmaak kamer en opmaak van de bedden!

- Zwembaden erg leuk voor kinderen (glijbanen, speelmogelijkheden)

- Leuke animatie voor kids en volwassenen

- Drankjes aan de bar zijn goedkoop, bv. coca cola, koffie en thee €1,50

- Bushalte 200 meter lopen

- Stand erg dichtbij

- Supermarkt dichtbij

- Pinautomaten dichtbij

- Dichtbij de luchthaven, 25 minuten transfertijd

Minpuntje:

- Het eten is weinig gevarieerd, simpel gepresenteerd en niet goed op temperatuur (vaak te koude producten, wel gaar maar afgekoeld!). Dit komt doordat het eten alleen maar met lampen wordt warm gehouden.

- Zwembaden zijn niet verwarmd, dus in voor- en najaar koud zwemwater!

- Weinig leuke restaurantjes in de buurt van het hotel

- Vriendelijkheid enkele medewerkers bediening

Kortom: Goed hotel, schoon maar zou volgende keer besluiten om elders te dineren.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Leuk verzorgt hotel met vriendelijk personeel

Celina, 24-10-2016

Mooi netjes hotel !!

Kamer wordt netjes schoongemaakt zijn wel klein en gehorig.

Zwembad erg leuk wel te weinig ligbedjes en handoeken leggers 45 min voor opening. Zwembad is niet verwarmt in najaar koud Vd kids

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Veel Engelsen :(

Eten genoeg keus en elke dag iets anders

Saladebar erg goed en diversen soorten brood en veel diversiteit aan vers fruit.

Kinderclub en shows begonnen erg laat

Heerlijke week gehad zeker moeite waard om all incl te nemen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Nooit meer, Vies hotel

M Dijkstra, 6-10-2016

De ligstoelen en tafeltjes aan het zwembad worden niet goed schoongemaakt, alles kleeft, kunstgras erg smoezelig, lange rijen voor het hek om in het zwembad te mogen, belachelijk, lijkt wel vee. hotelkamer heel erg klein, bedden verschrikkelijk slecht. Ontbijt was het enigste wat er mee door kon gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig, echt goed voor een familievakantie

Lin, 25-5-2016

Een mooi hotel, goede ligging en geweldig vriendelijk personeel. Ook het eten was van goede kwaliteit. Een klein puntje is wanneer je op een kamer ligt met 2 volwassenen en 2 kinderen dat deze aan de kleine kant is
Gereisd met vrienden in mei 2016

Paradijs voor kinderen!

Ilse, 8-11-2015

wat een fantastisch zwembad. Onze kinderen hebben hier een fantastische tijd gehad. Met minder weer een leuke kinderclub met lieve juffen.

Geen probleem voor ons dat het handdoekje leggen pas om 10uur begon (tenminste daar niet vroeg voor op te staan). Zorg dat je om 9.45 voor het hek staat dan kan je mooie plek uitzoeken.

Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Proper, vriendelijk

Greet verhoeven, 27-10-2015

Het hotel is en echte aanrader voor gezinnen met kinderen,

rond het zwembad is het zeer proper en er staan veel watertoestellen in.

Het personeel er vriendelijk en attend.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Redelijk hotel

Bornem, 28-7-2015

Wij verbleven in juli 2 weken in hotel Los Patos.

+ Het zwembad was heel leuk voor de kids met de glijbanen. Ze moesten er wel alleen af. Ook waren er zeer veel redders aanwezig rond de zwembaden. De kindjes mochten ook met alles in de zwembaden.

+ Het hotel is goed gelegen, niet ver van het strand.

- De kamers zeer klein om met 4 in te logeren.

- Het eten was voldoende maar alle dagen hetzelfde. Het koud buffet (salad bar) stelde niets voor (worteltjes uit blik, ...).

- All in : voor redelijk veel drankjes en ijsjes moest nog eens een supplement betaald worden!

- De animatie was voor ons een grote teleurstelling. Onze oudste zoon (4,5) heeft vorig jaar echt genoten van de miniclub en keek er ook dit jaar enorm naar uit. Maar daar aangekomen bleek de mini-club pas vanaf 5 jaar en dat half jaartje verschil was echt onoverkomelijk voor hen. Hij mocht dus niet meedoen.

Het hotel was zeker niet slecht. Maar dus eerder een goede 3 sterren, maar zeker geen 4!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super goed hotel !

NancyMarie, 20-7-2015

Ik ben in hotel Los Patos Park met mijn dochter geweest (11j) en het was weer Super ! We zijn in 2014 ook geweest. De glijbanen zijn fantastisch en de redders zijn heel vriendelijk, ze hebben alles gezien. Het geeft een gerust en veilig gevoel. De kamer is netjes, de badkamer wat aan de kleine kant. Het eten was heel lekker. Het personeel is echt heel vriendelijk. We hebben een geweldige vakantie gehad !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Degelijk hotel

Wendy, 18-7-2015

Het hotel is niet luxueus. Af en toe lang wachten op de piep-kleine liften. In het zwembadgedeelte (glijbanen + prachtig kinderzwembad-gedeelte) hebben onze kinderen van 4 en 7 zich goed geamuseerd daar. Natuurlijk veel mensen die hun handdoek leggen op de ligbedjes, maar dat heb je overal. Wij doen daar niet aan mee, ik heb toch altijd een plaatsje in de schaduw kunnen vinden en mijn man een plaatsje in de volle zon. Er was geen Nederlandstalige kinderanimatie in het hotel, dat pas vanaf 5 jarige leeftijd was, maar ze deden echt moeite om bezig zijn met de kinderen, dus mijn 7-jarig kind was superblij. Van 11u tot 13u30 en van 15 u tot 18u kon ze daar terecht! Wow! Zeer tevreden daarover. Het eten vond ik wat minder. Vooral de salad-bar en het desserten-buffet vond ik niet goed. Er waren weinig verse groentjes en veel dingen uit een bokaal. De gefrituurde dingen waren slap en niet knapperig. Toch heb ik vrij goed gegeten :-) De bus kost €1,55 p.p naar Torremolinos, Malaga.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Los Patos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Patos in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Patos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Los Patos scoort een 7.91 uit 10 op basis van 53 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: