7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Polynesia**** bij :

26 reviews over Hotel Holiday Polynesia in het Nederlands

tof mooi hotel

petra van der haegen, 15-3-2017

Hotel is heel mooi en proper

kamers zijn heel groot en supermooie. Veel ruimte proper

bediening aan de bar waren super vriendelijke en toffe mensen, echt veel lol mee gehad, kortom super bediening!

Receptie waren ze vriendelijk en erg behulpzaam

eten, kon veel beter. Ontbijt was supergoed. Andere maaltijden waren goed maar veel hetzelfde, dat kan veel beter

ligging, je kon via shuttlebus tot aan de olifanten ,te voet gaan ging,maar terugkomen van daar is zwaar! Laatste dag was er geen busje voorzien om de berg op te gaan,jammer

van daar kan je links de bus nemen ,heel goedkoop of taxi maar die loopt al snel op! Duur!

Of zoals wij 2x konden doen, als er mensen van het hotel mee staan te wachten...deel de taxi, dan komt het op elk een 4 a5 euro! Tip

Als je graag rustiger ligt, dan kan je aan de zijkant voorbij het zwembad de trap opgaan, weinig mensen wisten dit blijkbaar,er is een klein zwembad en bubbelbad aanwezig daar.

Gereisd met partner in maart 2017

Mooi hotel ruime kamers

Harry, 21-8-2016

Mooi hotel ruime kamers, erg handig is de waterkoker op de kamer en de magnetron voor als je een baby bij je hebt, kamers zijn ruim opgezet maar worden niet al te best schoongemaakt, verder heeft het hotel een mooi aqua park waar je met de pendel bus heen kunt, als je wilt eten bij het aqua park moet je weer terug naar je hotel, of je moet een dag van te voren aangeven dat je bij het aqua park wilt eten.

Niet helemaal all inclusive, zo moet je betalen voor de WIFI en deze werkt ook niet eens op de kamer, kluis op de kamer is ook tegen betaling, handdoeken service is gratis maar je krijgt maar een keer handdoeken als je schone wilt kost dit 1 euro per handdoek, als je er dus 15 dagen zit zoals wij moet je dus 15 dagen met dezelfde handdoek doen of betalen.

Bij aankomst krijg je één fles water dat is het als je een nieuwe fles water wilt kun je deze kopen in het winkeltje.

In het internet café staat een computer waarmee je kunt printen handig als je de boarding passen vast wil printen voor de terug reis kost wel 1 euro per print belachelijke prijs 1 euro voor één A4.

Verder een leuke vakantie gehad erg genoten van de hele dag animatie kids club en geweldige faciliteiten die het hotel bied en het prima afwisselende eten,

Gereisd familie in augustus 2016

Netty, 26-5-2016

Alles was prima, geen minpuntjes, super vakantie gehad! Echt aan te bevelen voor lekker samen met je gezin of met vrienden gaan te genieten van een perfecte vakantie. De appartementen zijn groot en schoon. We vonden het eten super, iedere dag weer een nieuwe sensatie vooral de chocolade fontein was een topper. Het Complex is ook heel groot de eerste dagen verdwaalden wij en konden onze appartementen niet meteen vinden. Maar na 2 dagen lukte dat wel hi hi. Kortom een top accommodatie voor jong en oud!

Uitstekend!

Angelo, 2-5-2016

Mooi hotel, ruime kamers, goed eten en prima zwembaden.

WiFi is waardeloos en erg duur (€12,- voor 7 dagen)

Bedden zijn erg hard

Gereisd familie in april 2016

Let op voor kokende douche

Sil, 30-4-2016

Het is een prachtig hotel. De kamers zijn ook fijn. Wij hadden een familiekamer. We moesten het bed inderdaad zelf opmaken bij aankomst. De badkamer is zeer onpraktisch en ik ben ontzettend blij dat wij ons kind niet alleen onder de douche hebben gezet want plots werd de stortdouche gloeiend heet en kreeg je deze met geen mogelijkheid op een goede temperatuur. Als je jezelf niet snel tegen de muur plakte dan verbrande je levend. Dus laat alsjeblieft geen jonge kinderen alleen in de douche staan. Onze dochter ging steeds in bad, maar haren wassen was lastig aangezien we het nergens mee uit konden spoelen.

Het eten was geweldig en het animatie team was top!! Het personeel aan de receptie was nogal traag en onvriendelijk. Toch hebben wel een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd familie in april 2016

correct, maar zonder teveel waarde

gd, 5-8-2015

Niets in de omgeving te bezichtigen/shops,geen supermarkt enkel in het hotel.

Uitzicht is super, Supergroot hotel, heel mooi ingericht maar niet mijn smaak.

Hotel is goed onderhouden, maar slecht gepoetst, overal vette vingers, tot in de kamer toe zelfs bij aankomst, Smerige douche/badkamer,kamer werd zelden goed gepoetst, familiekamer is met sofa, is de grootte van een kindje en kan eruit rollen, stond zelfs niet klaar bij aankomst,

Kinderclub een echte afknapper!! personeel onbekwaam: slechte organisatie, werken tegen hun zin.

animatieteam zwembad was super en zeer enthousiast!!

Personeel is behulpzaam maar niet echt kindvriendelijk, aquapark is met shuttledienst, zeer goede service en zeer proper zwembad!

Te weinig kindvriendelijk, niet aan te raden voor kinderen onder de 7j, glijbanen vanaf 1m40,vele zwembaden zijn zelfs te diep vr kinderen,zelfs piratenboot,vr kinderen vanaf 1m, redders zeer onvriendelijk.

Dranken zijn lokale merken, eten gevarieerd, onbijt uitstekend!

Gereisd familie in juli 2015

Waanzinnig mooi hotel

Tiny, 9-5-2015

Wij,4 volwassenen en 2 kleine kinderen hebben het Super gehad afgelopen 10 dagen het personeel erg vriendelijk eten,heel afwisselend en erg lekker.Inderdaad 'n minpuntje en dat zijn de matrassen die zijn best wel aan de harde kant maar verder zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in april 2015

Zeer goed hotel!

Kelly, 27-7-2014

Holiday polynesia is een erg goed hotel. Het eten is goed en gevarieerd. De kamers zijn erg ruim van alle gemakken voorzien. Enige kantekening zijn de erg harde bedden! De kidsclub is erg professioneel geregeld en er is de hele dag door animatie als je daar behoefte aan hebt. Er rijdt elke 10 minuten een bus naar de beachclub en naar het dichtstbijzijnde strand. Het complex waar 4 hotels deel van uit maken is bewaakt.
Gereisd familie in juli 2014

Niet aan te raden

AM Hage, 10-5-2014

Hotel is duur en je krijgt er weinig voor terug. Ze slaan de plank op alle gebied mis. Hotel oogt triest, nergens bloemen alleen kunst bomen en planten. Zelfs de schildpadden in het hotel leven tussen de kunstplanten. Op het resort palmbomen die halfdood zijn. Eten voornamelijk ongezonde vette hap, geen verse fruitsappen gezien en alleen oploskoffie in all inclusive. Fruit ligt vaak weg te rotten maar bij het diner wordt dit weer geserveerd. Lunch bij beachclub is echter wel goed te doen. Geen strand bij hotel!! All inclusive is zo karig, je moet bijna overal voor bijbetalen. Bedden zijn hard, in badkamer alleen stortdouche; geen handdouche, bad alleen kraan ook geen handdouche. Ligbedden bij zwembad zijn niet in hoogte te verstellen. Voor dit geld kun je zooooo veeeel beter krijgen. Dus ons advies; kies een ander hotel.
Gereisd familie in april 2014

mooi, best goed, weinig gasten

meneer van ras, 10-3-2014

elke dag naar een ander stadje met de bus van het hotel, gratis voor al-inn gasten.

in maart is er veel dicht:de beachclub, 2 van de 3 restaurants, bars. ligt wat afgelegen.

eten best goed, prima service ,personeel heel aardig, bedden hard, het is heel groot, met weinig gasten haast te groot

Gereisd familie in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Polynesia in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Polynesia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Polynesia scoort een 7.72 uit 10 op basis van 29 reviews.