Appartement First Flatotel International ***

Appartement First Flatotel International
First Flatotel International
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor First Flatotel International bij:

20 reviews over Appartement First Flatotel International in het Nederlands

Rumoerig, verouderd

Werns, 5-6-2017

Hotel ligt buiten centrum. Veel marmer, waardoor geen enkel geluidje wordt gedempt. De hele nacht geluid van thuiskomende gasten die met de deuren slaan. Je zit elke keer rechtop in bed. Je moet hier niet voor je rust heen gaan.

Ontbijt matig. Kamer netjes. Geen aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima gezien prijs kwaliteit verhouding

Marjolijn, 3-2-2017

Mooi hotel, wat ver van gezellige café 's, restaurantjes en boulevard. Ontbijt is goed, avondeten vaak koud en geen aanrader.
Gereisd met partner in januari 2017

zeer aangenaam verblijf

Marc van Aken, 20-10-2016

uitzicht op zee, vriendelijk personeel
Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi gerenoveerd, weinig sfeer en vertier

Trudy, 3-7-2016

Kamers prima. Bedden om de paar dagen opgemaakt. Buffet is niet echt uitgebreid en matig van kwaliteit. Personeel verstaat en spreekt geen Engels, is niet echt behulpzaam op het onvriendelijke af. Mooi strand is niet dichtbij, boulevard en winkels met restaurants op 2-2,5 kilometer afstand. Bus stopt voor de deur daar hebben we elke dag gebruik van gemaakt. Fuengirola, Málaga, Marbella en Mijas bezocht. Laatste plaatsje is aanrader. Prima vakantie gehad maar het hotel biedt geen animatie en bar is dan ook vaak leeg omdat het niet gezellig is. Ook in nabijheid is er niets.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Niet slecht, maar hier zien ze me nooit meer terug

Zonnetje, 25-6-2016

De kamer was netjes en werd goed schoon gehouden.

De omgeving van het stadje was afschuwelijk, betondoos na betondoos.....

Gereisd met partner in juni 2016

Eten was eenzijdig en niet warm

Jan en Tiny, 24-6-2016

De kamer was prima, pas gerenoveerd, fris in de lak, bedden waren goed ,douche was prima en schoon. Slechts om de 3 dagen schoon gemaakt. Zwembad leek op foto best groot maar was erg klein. Het warm eten stond zeer waarschijnlijk al uren klaar!!! De vis en het vlees was van zeer matige kwaliteit. Soep was iedere dag het zelfde, alleen een andere kleur.De ligging is ruim een half uur lopen naar het centrum of je neemt de bus.Als je van rijstepap houd ,die staat iedere dag op het menu. Het personeel is over het algemeen wel aardig maar zeker niet allemaal. Wij waren bij toeval 2 keer als eerste in de eetzaal en moesten we de vliegen letterlijk weg slaan. Dit hotel was ons aangeboden als 4 sterren maar krijgt er van ons maar 2 .
Gereisd met partner in juni 2016

vergane glorie met zeer wisselend personeel

Syl, 6-5-2016

groot appartement, 3e bed op de bank. Onvoldoende serviesgoed, geen schoonmaakspullen en het was erg echt vies. Mijn eerste actie was bij de Lidl schoonmaakspul en doekjes halen. Heerlijk balkon, prachtig uitzicht.

Verder is het echt vergane glorie: er zijn mankementen aan van alles. Bv de lift, de airco, van alles gedeukt en afgebladderd, er lag kots op de parkeerplaats dat na 3 dagen nog niet was opgeruimd. Onze deurpasjes werden afgesloten zonder communicatie. We moesten opeens meer geld betalen voor de handdoeken (ja ik weet dat er een lagere prijs op de deur staat maar we wachten op nieuwe letters). We hadden geboekt met ontbijt maar vertrokken de laatste nacht al vroeg. Ze wilden ons geen geld terug geven (€18) maar we konden wel een picknick krijgen. Die stond 's nachts echter niet klaar. De nachtwaker was wel zo vriendelijk dat hij de keuken in gegaan is en wat voor ons is gaan pakken.

Er loopt daar zeer vriendelijk en klantgericht personeel rond maar er loopt ook een bitch rond alsof ze de baas is van het hotel, behandelt gasten denigrerend, grof en onvriendelijk.

Kortom: ik zou volgende keer niet naar deze blokkendozenkust gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Riante 2-kamerappartementen

Yvonne van Tellingen, 4-10-2015

Flatotel ligt geïsoleerd tussen Benalmadena Costa en Fuengirola. Bus stopt wel voor de deur 2x per uur, maar een auto is onmisbaar. Parkeren in de parkeergarage is gratis. Riant appartement met groot balkon en zijdelings zeezicht. Schoonmaak 2x per week. Receptie vriendelijk, problemen/vragen zoals koffiezetapparaat en reparatie lamp balkon gelijk opgelost. Omgeving voor rustzoekers. Er is geen ned.tv
Gereisd met partner in september 2015

Super mooi en groot appartement

A.Heere, 1-10-2008

Het was veel groter dan we verwacht hadden, netjes en goed voor dat geld... Met meer persoenen had het nog veel beter betaabaar geweest
Gereisd met partner in september 2008

Randy, 16-6-2008

De kamers zijn ruim, voor 2 pers prima om in te verblijven.

Zicht op de zee, bergen en het zwembad, keuken is voorzien van basis benodigdheden al moet je zelf wel zorgen voor spons, afwasmiddel e.d.

Het app/hotel mag wel een flinke opknapbeurt gebruiken, o.a. het zwembad en de kamer vertonen gebreken.

Omgeving is rustig, een huurauto of het OV zijn nodig om strand en winkels te bereiken.

Het ontbijt is simpel maar goed verzorgd.

De prijs mag wel omlaag van de kamer, te duur voor een 3 sterren app/hotel.

Gereisd alleenreizend in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement First Flatotel International in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement First Flatotel International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement First Flatotel International scoort een 7.11 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: