Appartement Diamond Sahara Sunset ****

Appartement Diamond Sahara Sunset
Diamond Sahara Sunset
7,6

23 reviews over Appartement Diamond Sahara Sunset in het Nederlands

Goed appartement voor redelijke prijs

Yvette, 30-4-2017

De appartementen zijn deels gerenoveerd. Wij hadden een niet gerenoveerd appartement. Zeer schoon. Geen vaatwasser. Je kunt "lid" zijn van Diamond Resorts. Dit levert enkele voordelen op zoals gratis handdoeken, gratis WiFi, gratis kluisje en gratis gebruik binnenzwembad en gym. Lid betekent time sharing! Je wordt hier diverse keren voor benaderd gedurende het verblijf. Wij hebben geen gehoor gegeven aan verzoek om een gesprek met gratis ontbijt of lunch om de time sharing toe te lichten. Dat was verder geen probleem. Totale extra kosten voor handdoeken, WiFi en kluis voor 1 week ongeveer 80 euro. Strenge badmeester: eerst douchen voordat je in zwembad mocht, geen balletjes in zwembad. Zwembad was ijskoud eind april. Binnenzwembad tegen betaling en verplicht met badmuts. Omgeving is matig. Beetje vergane glorie. Toch leuke restaurantjes te vinden in de buurt. Malaga is een topstad! Zeker een keer naar toe gaan. Lekker tapas eten en naar de haven. Kortom: goed verblijf voor hele redelijke prijs (appartement met 2 slaapkamers, 1 week voor 840 euro met 3 volwassenen en 1 kind van 14 jaar)
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Mooie locatie!

Maxie, 29-4-2017

Entree oogt iets wat gedateerd. Receptiemedewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.Concierge is opdringerig en wil je paaien voor een lunch om member te worden (time sharing???). Appartement is netjes ingericht, keuken is goed uitgerust, mooie slaapkamer, fijn balkon alles is erg fris. Locatie is fantastisch. Kleine zwembad (Royal Dunes) lekker rustig en fijne bedjes. Jammer dat je voor WiFi 5,95 per dag moet betalen. Echt niet meer van deze tijd
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldige accommodatie

Amber Ronteltap, 21-2-2014

We hadden een 1-slaapkamer appartement voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Dit was comfortabel, ruim genoeg en heel compleet ingericht: o.a. magnetron, oven, broodrooster, kinderservies, DVD-speler, iPod station, 2 TV's, ligbad, ruim balkon met fijne ligstoelen, verduisterende gordijnen, extra beddengoed, ruim voldoende handdoeken, zakjes koffie en thee bij aankomst. Personeel was vriendelijk. Prima binnen- en buitenzwembad (water was aan de koude kant), heerlijke jacuzzi. Winkeltje met aardig assortiment en handige openingstijden. Nog veel opties die we niet hebben gebruikt (entertainment team, gym, spa, massage).

Benalmadena Costa zelf is Costa del Sol zoals verwacht: eindeloze rijen lelijke hotels en appartementencomplexen, souvenirshops, en voor de kwakkelende Noord-West Europeaan op leeftijd op elke hoek een apotheek, rolstoelopritten op het strand en stoelliften in het zwembad. Maar lekker strand en prima uitvalsbasis om de prachtige natuur en steden in de omgeving te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Diamond Sahara Sunset bij:

Leuk complex dicht bij het strand

Hans, 27-7-2013

Netjes appartementencomplex op 100 meter van het mooie zandstrand. Goed onderhouden algemene ruimtes en tuinen. Appartement wordt bijna iedere dag goed schoongemaakt, regelmatig schone handdoeken en beddengoed. Wij hadden een nog niet gerenoveerd appartement, inrichting ook dan prima. Goede bedden. Aantal ligbedjes bij het zwembad in de winterperiode voldoende. Ook bedjes bij binnenzwembad, lekker koesteren in de winterzon. Vriendelijk personeel, receptie adviseerde ons andere autoverhuurder dan waar ze folders van hebben staan. Paar keer lekker gegeten bij restaurant Casbah op het complex. Daar is ook de animatie overdag en 's avonds. Veel gasten die vaker hier zijn geweest. Wij snappen wel waarom!
Gereisd familie in december 2011

Je krijgt waar voor je geld!

Marianne, 23-12-2011

Afgelopen week in Sahara Sunset verbleven. Een heel fijn complex, zeer centraal gelegen. Wij hadden met zn drietjes een 3 kamer appartement. Volledig ingericht, ruim voldoende. 1 mogelijk minpuntje: ons balkon lag boven het speeltuintje en basketbalveldje. Het was nu stil, dus het gedreun van de zware bal tegen het net was vol te houden, maar als het drukker is.........?

Er wordt veel (gratis!) georganiseerd vanuit het complex. Niets dan lof voor het personeel, heel vriendelijk. We hebben enorm geboft met het weer, gemiddeld 20 gr en alleen maar zon! Zwembad was jammer genoeg zeer koud, maar in de jacuzzies was het goed te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

geweldig complex

LIESBETH WILLEMSE, 25-10-2011

wij zijn vanaf 8 oktober een weekje in dit complex geweest. het was fantastisch. het werd heel goed schoon gehouden, de inrichting was erg gezellig, een zeer ruim terras en het was er heel rustig dus we hebben prima geslapen. ook de bedden waren heel goed. Verder is het ideaal dat er een kleine supermarkt is en een pinautomaat in de hal bij de receptie. De ligging t.o. het strand is perfect en loopafstand tot het mooie haventje is ca.20 minuten.Wij zullen hier zeker nog eens terug gaan.

De enige domper op een fantastische vakantie is het feit dat we niet zijn opgehaald door de bus op weg terug naar het vliegveld. We hebben na ruim een uur wachten op de boulevard, zelf een taxi moeten nemen om nog op tijd op het vliegveld van Malaga te komen. Ben benieuwd of we hier ooit nog een reactie van touroperator op zullen krijgen. Tot nu toe geen reactie op mijn mailtje ontvangen.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

voor herhaling vatbaar!

aste-rix, 23-9-2011

Appartementen zijn zeer netjes en compleet ingericht.

Personeel is heel vriendelijk

Het hele complex is ziet er goed verzorgd uit en wordt goed onderhouden.

Het restaurant bij het complex is aan te bevelen en hanteert schappelijke prijzen

Gereisd met vrienden in september 2011

Leuk appartement

dianaenronald, 15-8-2011

Wij zaten in Royal Dunes. Het appartement was ruim en schoon, niets op aan te merken. Complex heeft 2 zwembaden, maar helaas moet je 's ochtends al vroeg je handdoek neerleggen anders is er geen zonnebed meer beschikbaar. Het is echt asociaal dat mensen handdoeken neerleggen en vervolgens de hele dag niet op komen draven. Verder is alles vooral op Engelsen gericht, die zijn er dan ook in grote getale. Benalmadena is een aardig stadje met veel restaurants en terrasjes. Alleen jammer van de drukke weg langs de boulevard.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

hele leuke vakantie gehad mooi complex

naomi, 2-8-2011

hallo, ik ben een meisje van 14 jaar ik ben vorig jaar (2010) naar dit complex geweest,

ik heb het er erg naar me zin gehad tijdens deze vakantie, er is veel te doen voor de kinderen zowel jong als oud.

heel goed animatieteam die elke dag wel iets organiseerde...

het personeel was erg vriendelijk en gastvrij, er was ook een hamam:

soort van massage,sauna en bubbelbad in een,

minpuntje was dat wij in een ander gebouw zaten van het complex en dus elke keer de straat over moesten steken,maarja we hebben vakantie

er is een mooie boulevard leuke winkeltjes terrasjes.

aan de boulevard verkopen ze neptasjes en nepzonnebrillen etc.

wat me zus erg leuk vond haha,

ik heb genoten van deze vakantie voor herhaling vatbaar :)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

mooi app complex

van dommelen, 17-6-2011

Het is een mooi app complex, mooie kamers, ruim van opzet, alles erop en eraan. schoonmaak, redelijk!!

ligging goed,straat over en je zit aan het strand met een leuk strandtentje.

lopen kun je naar de haven.

veel engelsen in het complex, wat mij heeel erg tegen is gevallen is dat de kinderen niet in het zwembad mochten met een balletje,band etc.. waardoor het zwembad voor onze kinderen(8 en 11) erg saai was, echt een minpunt!! want daar kom je toch voor. binnenbad super met bubbelbad in bubbelbad moesten de kinderen van de badmeester altijd met begeleiding......ook niet fijn, wat mag wel.... !!! ik vind het een complex voor wat ouderen of stellen zonder kinderen.

kinderanimatie was er wel maar niet duidelijk aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Diamond Sahara Sunset bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diamond Sahara Sunset in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diamond Sahara Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Diamond Sahara Sunset scoort een 7.57 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: