Hotel Best Benalmadena ****

7,5

84 reviews over Hotel Best Benalmadena in het Nederlands

Aanrader!

Thijssen, 4-9-2017

Best Benalmadena heeft mooie, grote kamers en het uitzicht is adembenemend! Eten is écht voortreffelijk en ook voor de moeilijke eter (ik spreek namens mezelf) is er vol op keuze! Het personeel doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Het animatieteam is gedurende de dag met allerlei verschillende kinderspellen bezig en s'avonds stat er voor zowel de kinderen als de ouder(s) een andere show op het programma.

Benalmadena is een top locatie, heerlijk rustig geleden, maar wel voldoende eet- en drinkgelegenheden. Men kan de drukte opzoeken door met de bus naast het hotel te reizen (erg goedkoop ten opzichte van de Nederlandse tarieven) Benalmadena heeft een mooi strand, wel opletten met kleine kinderen er kunnen namelijk scherpe grote stenen in het water liggen waaraan kinderen zich kunnen bezeren.

Wij hebben genoten van deze vakantie en raden ook iedereen Best Benalmadena aan .

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig hotel prijs/kwaliteit

Pascale Hermans, 7-8-2017

5 dagen Best Benalmadena. Zeer tevreden over het hotel. Eten was heel lekker, ontbijt en avondmaal heel uitgebreid. Ik heb nog nooit zo goed geslapen in een hotelbed. Als enige minpuntje, wij hadden all in, en toen we de lunch misten gingen we naar de zwembadbar voor een snack, er was enkel keuze uit hotdog, hamburger of sandwich. Dit vond ik erg pover, bovendien moest je dit bestellen aan de bar en werd het voor je gemaakt. Weinig plaats aan het zwembad, maar dat wisten we op voorhand, en weinig schaduw in de namiddag. Maar verder zeer tevreden!De bus stopt voor het hotel, dagje naar Malaga en bezoekje aan de markt in Benalmadena.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Het Management, Director, 14-9-2017

Geachte Pascale,

Hartelijk dank dat u BEST Benalmádena heeft gekozen om uw vakantie door te brengen. Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons hotel heeft gehad. Uw tevredenheid is de grootste beloning voor de inspanningen van ons team. Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groete

prijs / kwaliteit : schitterend

NiMa, 25-6-2017

goed : lekker eten en goed aangevuld - ligging (zicht op zee) - avondanimatie (bijna iedere dag live muziek met dans) - vlak aan bushalte

minder : liften - weinig parkeerplaatsen - slechts 1 bar (zowel poolbar, coctailbar, salonbar ... dus te druk en hectisch)

Gereisd met partner in april 2017
Het Management, Director, 16-8-2017

Geachte gast,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in ons hotel Best Benalmadena.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Benalmadena bij:

Heerlijk hotel met fijne grote bedden aan zee

Karin, 18-5-2017

Het hotel ligt aan zee. En heeft zelfs a-merken in all-inclusief. PR Manager verwelkomt alle nieuw gasten aan het zwembad en is altijd bereid om tips te geven over uitjes etc.
Gereisd met partner in april 2017
Het Management, Director, 28-5-2017

Geachte Karin,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed om ons op de hoogte te stellen van uw bevindingen via Zoover. Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad. Alle commentaar helpt ons om onze inspanningen te verbeteren. Het is ons doel om onze service elke dag naar een beter niveau te brengen en om de tevredenheid van onze gasten te verhogen. Wij hopen u spoedig opnieuw te verwelkomen in BEST Benalmádena.

Director

We gaan dit jaar weer

Judith de Rooij, 14-3-2017

Een heel goed hotel,aan de boulevard en heel bereidwillige mensen en heel goed verzorgt,een aanrader
Gereisd met partner in mei 2016
Raul Ariza, Director, 16-3-2017

Geachte Judith de Rooij,

Hartelijk dank dat u Best Benalmádena heeft gekozen om uw vakantie door te brengen. Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons resort heeft gehad. Wij hopen u spoedig weer te verwelkomen.

Manager

Fantastisch hotel aan de zee.

Ronald, 3-3-2017

Dit hotel van de Bestketen is prima opgeknapt. Mooie kamers met meest balkon op zuid. Direct aan zee gelegen. Zwembad en ligstoelen prima. Vanuit het hotel loopt je in 10 minuten naar het centrum van Benalmedena. Tegenover het hotel is een grote supermarkt. Wij parkeerden onze huurauto achter het gezondheidscentrum tegenover ons hotel.
Gereisd met partner in maart 2017
Raul Ariza, Director, 13-3-2017

Geachte Ronald,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed om ons op de hoogte te stellen van uw bevindingen via Zoover. Het doet ons plezier te weten dat u een prettig en ontspannend verblijf in ons hotel heeft gehad. Alle commentaar helpt ons om onze inspanningen te verbeteren. Het is ons doel om onze service elke dag naar een beter niveau te brengen en om de tevredenheid van onze gasten te verhogen. Wij hopen u spoedig opnieuw te verwelkomen in Best Benalmádena.

Manager

Goed maar betere hotels gewend

Costa, 17-9-2016

Hotel wat gedateerd heeft wel een renovatie onderhoud nodig.
Gereisd met partner in augustus 2016
Hotel Direktie, Director, 19-9-2016

Beste gast,

Bedankt voor uw opinie bij zoover over ons hotel, we hopen dat u een geweldige vakantie heeft gehad hier bij ons. We proberen te steeds te verbeteren en weten dat ons hotel opgewaardeerd moet worden, net zoals wat gebeurd is met de hervorming van ons zwembad dit jaar.

We hopen dat u de volgende jaren nog eens terug zal komen en de nieuwe veranderingen zelf kan waarnemen.

Beste wensen.

Het Hotelmanagement

heerlijk all inclusive hotel

Yvonne, 11-7-2016

waren heel blij met onze keuze voor dit hotel. Ruime, schone kamer met prachtig zeezicht, lekkere buffetten, snelle en vriendelijke bediening in restaurant. Veel te doen in omgeving, Malaga zeker bezoeken (lijnbus voor de deur en goedkoop), Alhambra niet te missen (niet met excursie, duur en maar 1,5 uur in alhambra, rest in stad en vooral bus...) dus beter met huurauto. Strand op loopafstand, 2 bedjes en parasol voor 10 euro, mooi en rustiger dan bij zwembad.

Enige minpuntje vonden wij dat, op ene Eva na, de receptie niet erg vriendelijk was.

Behalve dit niets slechts te melden , we hebben het heerlijk gehad, gaan zeker terug

Gereisd met partner in juni 2016
Hotel Direktie, Director, 18-7-2016

Beste Yvonne,

Bedankt voor de tijd die je hebt gewijd om uw mening op deze website te delen en we zijn zeer blij om te weten dat u tevreden bent over de keuze van ons hotel Best Benalmadena.

Het is steeds weer leuk om te lezen dat onze gasten tevreden zijn met de aangeboden buffetten en de kamers.

Wij hopen u spoedig weer te zien in de Costa Del Sol.

hartelijke groeten

Juan Palacios

Hotel manager

Prima hotel met een aantal nieuwe faciliteiten.

Brapost, 26-6-2016

We zijn 2 weken in het hotel geweest. Dit was voor ons de tweede keer.

Toen we aankwamen wisten we niet wat we zagen.

Er was een nieuw zwembad, een supermooi nieuwe jacuzzi waar je met 30 personen in zou kunnen.

Nieuwe parasols,nieuwe vloeren, wanden opnieuw bekleed buiten.

Een buitenpodium voor de entertainers, kortom verrassend.

Het was weer goed vertoeven, ook 's avonds buiten bij de poolbar.

Het eten is goed en veel variatie. Elke dag iets anders. ( b.v. 's morgens lekker een gebakken omeletje door de kok vers gebakken )

In deze twee weken hebben we maar een minpuntje, dat is dat de borden in het restaurant nat en niet altijd even schoon waren.

We hebben dit ook gemeld aan de restaurant chef, die haalde ze wel gelijk weg.

We hebben weer super genoten, het all inclusieve gebeuren was echt oké.

We hebben veel verschillende drankjes gehad, die allemaal all inclusief waren.

We zijn veel met de bus geweest, deze is zeer goedkoop en bushalte is voor de deur.

Kamer met zeezicht is ook top en goed schoon.

Ook kun je badhanddoeken huren, dus neem ze niet mee. Je borg krijg je op het eind terug.

Gereisd met partner in juni 2016
Hotel Direktie, Director, 28-6-2016

Geachte heer Brapost,

Eerst en vooral wil ik U bedanken voor de tijd en moeite genomen om ons uw opmerkingen door te sturen via de website van Zoover daar deze ons altijd helpen om te verbeteren. We zijn erg blij dat onze investeringen en verbeteringen die we in deze winter over het zwembad en de tuin hebben gedaan goed zijn bevonden. We zullen blijven doorwerken op deze lijn, zodat u ons altijd kunt komen bezoeken je thuis voelt me uw familie.

Wij wensen dat u een aangename en fijne zomer door zult brengen.

Met beleefde groet

Het management Team

Best Benalmadena

Ok, maar niet voor herhaling vatbaar !

Sabine, 30-5-2016

Enkele pluspunten:

- zeer propere en ruime kamers;

- zeer rustig gelegen;

- veel keuze van eten;

- vriendelijk onthaal aan receptie;

Enkele minpunten:

- ver afgelegen (voor ouderen);

- veel vuile borden aan buffet;

- veel volk rond zwembad (=massatoerisme)

- niet "alles" = "all in";

Uiteindelijk hebben we genoten van onze vakantie ...

Maar nogmaals teruggaan zal er niet inzitten ....

Gereisd met partner in mei 2016
Hotel Direktie, Director, 28-6-2016

Geachte mevrouw Sabine,

We zijn zeer verheugd dat u ons hebt gekozen voor een vakantie aan de Costa del Sol door te brengen. Ook waarderen we de door u genomen tijd om ons uw aanmerkingen door te sturen, die ons altijd weer helpen een hoop te kunnen verbeteren. We willen onze verontschuldigen aanbieden voor die aspecten die niet aan hun verwachtingen hebben voldaan. Ik zou u ook graag mededelen dat tegenover het hotel een openbare bus stop is, die aansluit op de Costa lijn elke 30 minuten. Wij hopen u snel weer te zien in ons midden.

Met bellefde groeten

Het Management team

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Benalmadena bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Benalmadena in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Benalmadena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Benalmadena scoort een 7.47 uit 10 op basis van 87 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: