Appartement Benalmadena Playa Good Places **

Appartement Benalmadena Playa Good Places
Benalmadena Playa Good Places

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Benalmadena Playa Good Places bij:

2 reviews over Appartement Benalmadena Playa Good Places in het Nederlands

Prettig en comfortabel hotel

Vakantieganger, 28-3-2017

Wij hebben een top vakantie gehad! Dit pas gerenoveerde appartement biedt geen overbodige luxueuze faciliteiten, maar hier waren wij ook niet naar opzoek. De vernieuwde kamers zijn wat aan de kleine kant, maar van alle gemakken voorzien. Wij verbleven in de topfloor kamers (incl. dakterras en barbecue), deze kamers waren voorzien van een wasmachine, gerenoveerde keuken met vaatwasser, koelkast en magnetron. De accommodatie ligt op slechts 100 meter van het strand en via de boulevard loopt u zo naar het gezellige centrum van Benalmadena. Of terwijl zoekt u een simpel appartement op loopafstand van Benalmadena? Dan is deze accommodatie misschien wel wat voor u.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima komen zeker nog een keer terug.

Anne Zevenbergen, 10-10-2016

Appartement was goed niet groot voor 2 pers. voldoende ruimte en pas gerenoveerd dat was aan de keuken wel te merken vaatwasser wasmachine magnetron koelkast (helaas zonder vriesvak) was bijna luxe te noemen miste een gewoon koffiezetapparaat. Wij waren er 8dgn en 2x een schoon bed en handdoeken. De badkamer waren ze helaas vergeten mee te renoveren niet vies maar de voegen konden wel nieuw kit gebruiken en ook de douchekop was aan vervanging toe erg jammer zeker een minpunt. Ligging was prima strand supermarkt en centrum alles op loopafstand erg gezellig en nog zeer druk. Met de lijnbus naar Malaga Torremolinos en Fuengirola is goed te doen en niet duur. Wij hebben er een fijne week gehad een aanrader!!
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benalmadena Playa Good Places in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benalmadena Playa Good Places zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Benalmadena Playa Good Places scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: