Appartement Benalmádena Palace ****

Appartement Benalmádena Palace
Benalmádena Palace
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Benalmádena Palace bij:

49 reviews over Appartement Benalmádena Palace in het Nederlands

Was een leuke vakantie

devisser, 30-6-2017

Met onze 2 jongens van toen nog net geen 2jaar oud hier een hele leuke vakantie gehad met een hele goede kidsclub.

Zwembad is gewoon simpel voor kleine kinderen te simpel.

Maar voor de rest hebben wij het hier super aan ons zin gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Jacqueline Smit, Comercial, 8-7-2017

Beste familie de Visser,

Vriendelijk bedankt voor uw verblijf in ons Hotel en voor uw feedback.

Fijn om te lezen dat alles helemaal naar uw zin was en dat ook de kleintjes hebben genoten oa in de kids club.

Wij hopen u nogmaals de mogen verwelkomen. Zonnige groeten van het Benalmadena Palace team.

Voor herhaling vatbaar!!

Cora, 24-5-2017

All incl. was erg goed en uitgebreid, super gezellig en vriendelijk personeel, animatie is erg uitgebreid en voor de kleintjes is het een aanrader, we hadden 2 dagen regen en met het binnenbad, de miniclub en overdekte speeltuin ging het prima, nadeel is dat het zo hoog ligt en helling erg steil is naar het hotel, en naar het strand/boulevard moet je een busje nemen en dan is nog een eind lopen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Gezellig kindvriendelijk hotel

Marco, 8-5-2017

Benalmadena Palace is een leuk hotel met ruime appartementen.

Deze zijn niet gehorig en hebben geweldige bedden!

Personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. De helling waar het hotel op ligt valt reuze mee. Je bent zo aan het strand. En via de ingang van de garage zo terug. Wij waren met twee kleine kinderen en een buggy. Geen probleem (tenzij je echt slecht ter been bent). Wij hadden via het hotel (goedkoop) een kleine auto gehuurd. Erg handig. Konden hem later gewoon weer bij het hotel laten staan en de sleutel bij de receptie inleveren. Het eten is prima. Niet hoogstaand maar ruime keuze en er zit altijd wel iets bij. Denk wel dat het na een week wat kan vervelen. Ontbijt ook goed (verse jus etc..).

Voor kinderen is er naast het buitenbad en leuke binnenbad ook een speelruimte, bioscoopje en spelletjeskamer. Beny de hotelmascotte was favoriet. Wij vonden de minidisco leuk maar de tijd (19.30 uur) niet zo geschikt. Wanneer je halfpension hebt start het avondeten om 19.00 uur. Voor de minidisco eten is dan te krap en er na vaak voor de kinderen te laat.

Minidisco om 19.00 uur ofzo zou beter zijn of later kunnen ze daarna naar bed. Al met al een leuk hotel op een locatie dicht bij het vliegveld en in de buurt van de belangrijke uitvalswegen naar mooie plaatsen als Grenada, Cordoba, Ronda, Sevilla, Marbella, Gribraltar etc.

Tip: vlak bij het hotel ligt aan het strand op ongeveer 500 meter een geweldig restaurant (La Cala) met top uitzicht en lekker (betaalbaar) eten.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Jacqueline Smit, Comercial, 8-7-2017

Beste Marco,

Bedankt voor uw bezoek aan ons Hotel en voor uw positieve feedback, die wij met veel genoegen hebben gelezen. Wji stellen het zeer op prijs dat u uw ervaring wilt delen via Zoover. Tevens willen wij u bedanken voor alle complimenten voor de appartementen, bedden, het ontbijt, de zwembaden, speelruimte etc.

In het hoogseizoen is onze minidisco om 20.00H. En in het laag- en middenseizoen om 19.30H.

Ik heb uw tip opgevolgd en hebben ook heerlijk gegeten in La Cala!

Vriendelijke groeten van het hele Benalmadena Palace team en vooral van Beny!

Prima hotel voor jong en oud.

n_pellikaan, 27-4-2017

Zeer vriendelijk personeel. Mooi schoon hotel. Wel tegen steile helling gelegen, maar er rijd ieder half uur een pendelbusje. Prijs kwaliteit prima in orde. Eten is prima in orde, iedere dag een ander buffet. De kamers zijn netjes en schoon. Wij zijn geweest zonder kinderen maar deze zullen zich hier niet vervelen.
Gereisd met partner in april 2017
Jacqueline Smit, Comercial, 2-5-2017

Beste gast,

Hartelijke dank voor uw positieve feedback.

Ons team spant zicht elke dag tot het uiterste in. We proberen het iedereen perfect naar de zin te maken. Niets mooiers dan wanneer het lukt om de verwachtingen van de gasten te overtreffen, en wij waarderen het zeer als u uw goede ervaring wilt delen met andere mensen. Graag nog eens tot ziens en zonnige groeten uit Benalmadena (Palace).

Zeer goed aparthotel, voor herhaling vatbaar.

Adriana, 11-2-2017

Echt heerlijk was mijn studio en de voorzieningen van het aparthotel, o.a. het binnenzwembad en bij mooi weer werd zelfs het buitenzwembad geopend, de gym, ook zijn er veel voorzieningen voor kinderen, het (late, wat ik ook erg fijn vond) ontbijtbuffet met de vele variaties, het buffet bij het diner, het Kerstdiner, de ligging van het hotel (mooi uitzicht over de zee), de vriendelijkheid van het personeel etc.

Wat eventueel een nadeel kan zijn voor ouderen en mensen met een lichamelijke beperking is de ligging van het hotel: op een vrij hoge, steile heuvel.

Gereisd alleenreizend in december 2016

Het was voor ons de tweede keer geweldig

Rodenburg en schimmel, 5-1-2017

Eten was heel goed en veel keuze anematie heel goed vriendelijk personeel gewoon goed heel goed
Gereisd met jonge kinderen in december 2016
Jacqueline Smit, Comercial, 7-1-2017

Geachte familie,

Bedankt voor uw tweede bezoek aan ons Hotel en voor uw positieve opinie. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf met de kids, en dat alles naar uw zin was, zoals het eten, de animatie en ons personeel. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen voor een derde bezoek! Vriendelijke groeten van het Benalmadena Palace team.

sprookjes bestaan niet

saskia, 2-1-2017

we hadden al. incl, het ontbijt ging nog maar de warme maaltijden durfden we echt niet aan.

rob de geus had gezegd. hier word ik niet blij van

we gingen gillend naar huis

Gereisd met vrienden in december 2016

nog nooit zoiets gezien. weeg blijven hier

jolande de vries, 2-1-2017

hier eten wil je echt niet en nacht rust krijg je ook niet. gillende kinderen op de gang die ook op je deur staan te bonken terwijl er volwassenen bij zijn. kwestie van opvoeding denk
Gereisd met partner in december 2016

Absoluut niet!

Pi2janne, 31-12-2016

Thuis bij het boeken leek het een geweldig hotel maar eenmaal aangekomen een drama. Eten in de eetzaal raad ik ten strengste af zou ook graag zien dat rob geus hier een keertje een kijkje komt nemen want het enige wat op de menu kaart staat is salmonella. Eieren worden zolang gekookt dat ze groen uitslaan!! Verder heel erg veel engelsen in het hotel die overal lak aanhebben, heel veel geschreeuw op de gangen savonds en het personeel vind hetniet fijn als je bij de bar eten besteld dan wuiven ze je gewoon weg alsof je niets waard bent. 4 sterren is dit hotel zeker niet zou er nog niet gratis naartoe willen echt een drama!! Hoop mensen kunnen te behoeden voor de ellende die je te wachten staat.
Gereisd met vrienden in januari 2016
Jacqueline Smit, Comercial, 3-1-2017

Geachte Pi2janne,

Allereerst bedankt voor uw bezoek aan ons Hotel en voor uw opinie. Wij betreuren het ten zeerste niet in staat te zijn geweest om al aan uw verwachtingen te voldoen. Wij nemen uw klachten heel serieus en zullen al uw opmerkingen goed amalyseren om onze fouten te herstellen. Met vriendelijke groet,

Help mijn vakantie is een drama

Boze toerist, 30-12-2016

Hotel is niet geschikt voor hollandse bezoekers aangezien hier alles ingestelt is op engelse, een avondje darten kan je hier niet kyken want dan zappt het personeel gewoon verder omdat er dan zogenaamd andere gezinnen een dag eerder gevraagt hebben of voetbal aankan!? Eetzaal is absoluut niet schoon! Als Rob Geus hier langs komt ben ik bang dat hij het hotel sluit. Niet boeken mensen!!!
Gereisd met vrienden in januari 2016
Jacqueline Smit, Comercial, 4-1-2017

Geachte gast,

Wij willen u bedanken voor uw bezoek en we vinden het zeer spijtig dat uw vakantie geheel niet naar wens is verlopen. Wij betreuren dat uw peilingen over ons restaurant zo laag en negatief zijn. Wij doen ons best om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken, en zullen zeker gaan overleggen om een verbetering te zoeken. Onze excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benalmádena Palace in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benalmádena Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Benalmádena Palace scoort een 7.4 uit 10 op basis van 53 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: