Appartement Arcosur Principe Spa ****

Appartement Arcosur Principe Spa
Arcosur Principe Spa
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Arcosur Principe Spa bij:

24 reviews over Appartement Arcosur Principe Spa in het Nederlands

Geweldig appartement

wilma_pex, 23-5-2013

Ruime appartementen met voldoende ruimte en veel apparatuur in keuken.

Zwembadwater in mei is nog behoorlijk koud.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Prachtig appartement!

Robendop, 8-8-2011

Mooi appartementencomplex +/- 200m van het strand en diverse winkeltjes en restaurants. Appartement is zeer goed onderhouden met om de 3 dagen schone handdoeken en een schoonmaakbeurt ook de openbare ruimtes zoals zwembad en toilet beneden zijn kraakhelder, receptiepersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar zeker terug!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Super vakantie

Fam Campfens, 30-7-2011

Wij hebben twee weken in dit appartement gezeten en dit was de eerste keer dat we in zo mooi appartement hadden. We zaten op de 8ste verdieping aan de zwembad kant en hadden uitzicht op het strand, heerlijk!.

De badkamer was lux en was erg schoon, drie keer in de week schone lakens voor de bedden en voldoende handdoeken. Verder een wasmachine en vaatwasser wat wij als gezin ideaal vonden. Supermarkt en een heerlijk bakkertje om de hoek. Alleen een nadeel was dat de badmeester vaak handdoeken van de ligbedden haalden als je in de middag wat ging eten, dit was ons 2 keer gebeurt. Verder een top vakantie en komen gauw terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Superappartement we gaan zeker terug!!

Fam van der Hooft, 29-7-2011

Mooi appartement van alle gemakken voorzien, mooi badkamer met luxe bad/douche, keuken met wasmachine/droger, magenetron,waterkoker, broodrooster en voldende servies en pannen. Het onderhoud is erg netjes met 3x in de week schoonmaak en nieuwe laken en handdoeken. De ligging is goed naar het strand +/- 200 meter en een hele grote supermarkt (mercadona) om de hoek onder het complex kun je elke ochtend vers brood en een nederlandse krant halen van dezelfde dag! ook voor uitstapjes ligt het erg centraal en de bushalte is om de hoek en erg goed!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

super!

roos, 13-7-2011

we zijn 8 dagen met 4 meiden in dit appartement verbleven, super mooie kamers, groot balkon een keuken waarin je van alles kon vinden. al was het om eerlijk te zijn misschien net iets te zijn voor met 4, we hadden namelijk 1 slaapkamer met een 2 persoonsbed en een slaapbank. wel was de mogelijkheid om voor 30 euro extra per nacht een grotere kamer te krijgen met 2 slaapkamers. Het personeel was ook zeer vriendelijk en ze hebben ons zeer goed geholpen met van alles! zwembad was ook top en strand was op een afstand van 5 min lopen. De ligging was ook zeer goed, met een taxi was het wel gemakkelijker ergens te komen, maar de taxi naar puerto pueblo en puerto marina was 5 euro dus zeer goedkoop. kortom we hebben een top vakantie gehad en komen zeker weer terug! uitgaanstip: 24 hours square en puerto marina
Gereisd met vrienden in juli 2011

Super plek!

Linda, 11-6-2011

Heerlijk appartement van ( Pierre en Vanances ).

Ligt dichtbij het stand. De haven van Benalmadena wat ik persoonlijk het gezelligste deel vindt, is wel een eindje lopen. Appartement is van alle gemakken voorzien, zoals degene hiervoor me ook al beschrijft. Bij ons was echter wel een koffiezetapparaat aanwezig.

Het zwembad is inmiddels ook iedere dag geopend. Er is altijd een badmeester aanwezig. Ik en mijn vriend hebben het er heerlijk gehad, voor mensen met kinderen die vermaakt willen worden is het minder geschikt, er is geen animatie of iets dergelijks.

Gereisd met partner in juni 2011

goed adres

Joep, 4-6-2011

appartement geboekt via internet van particulier. Het ligt in een groter complex . Alles is in het appartement aanwezig( behalve koffiezetter) magnetron-oven, vaatwasser, wasmachine, grote koelkast met diepvriesvak. Airco die geheel geluidsarm is.

Bedden vond ik te zacht( maar dat is erg persoonlijk).

BVN zender en ruim balkon. Er is een 24 uurs receptie in hetgebouw.

Bakker en grote supermarkt op kleine loopafstand. Het ligt 500 meter van boulevard en strand.

Een plek om terug te keren.

Gereisd met partner in mei 2011

Mooie accommodatie

nvt, 16-5-2011

Wij zijn hier geweest in de meivakantie. Heel mooi ingerichte appartementen! Laminaatvloer, complete keuken met vaatwasser en wasmachine. Matrassen wat minder (spiraal). Het enige grote nadeel van deze accommodatie vonden wij het zwembadbeleid...tm mei alleen geopend in weekend vanaf 11.00 uur en er zit een badmeester die toezicht moet houden op het feit dat er geen speelgoed meegenomen wordt in het water....ons zoontje van 8 heeft zich behoorlijk verveeld zonder bal/luchtbed/waterpistool etc....het bleek een nieuwe wet te zijn (?!) waarbij in zwembaden geen plastic en of opblaasbaar speelgoed gebruikt mag worden..
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Niet geschikt voor kinderen

zandje, 11-5-2011

Het buitenzwembad is alleen geopend op vrijdag vanaf 11.00 uur, zaterdag en zondag. Van maandag t/m donderdag is het zwembad gesloten.

Het binnenbad is van een bedrijf. Kosten 15 € per 4 uur. Je kan dan gebruik maken van het zwembad, fitness en sauna. Je moet wel ouder zijn dan 16. Het appartement is van alle gemakken voorzien, vaatwasser,wasmachine, waterkoker enz

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Super vakantie gehad.

Pien, 4-8-2010

Net terug van een weekje Arcosur is net van eigenaar veranderd. Wij hadden twee kamer appartement kinderen op de bed bank. Bedden waren prima!! Kinderbedje moesten daar nog huren voor 9 euro. BVN-TV. Liften erg traag en klein. Borg van Appartement moesten we ons credit-card nummer doorgeven bij vertrek krijg je dat briefje terug.

Wasmachine+droger,vaatwasser blokjes voor de vaatwasser liggen klaar. Alles op loop afstand. Weinig Nederlanders veel spanjaarden prima. Genoeg ligbedjes en parasols helemaal geen hand doekje leggen gewoon normaal zoals het hoort. Badmeester bij het zwembad aanwezig gehele dag. Heerlijk gegeten bij het strand "Santa Ana". Kort om al deze beoordelingen kloppen super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arcosur Principe Spa in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arcosur Principe Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arcosur Principe Spa scoort een 8.41 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: