1 review over Appartement Andalucia III in het Nederlands

Drie maal zijn we er geweest .

fr_woning, 4-1-2012

-305- We zijn er een aantal jaren achter elkaar geweest . Meestal voor een maand . We werden er ontvangen door de huismeester Manolo , deze verdeelde de studio's onder de aangekomen gasten . Andalucia III lag gunstig ten opzichte van de zon . De inrichting was netjes maar niet uitbundig . Je keek op een grote tuin met zwembad , die door een tuinman onderhouden werd . Je mocht bijvoorbeeld niet met je stoel op het gras zitten . Manolo onderhield ook de studio's , had je de boel netjes , dan was hij in zijn nopjes . Maakte je er een janboel van dan liet hij dat ook merken . Vanaf het complex was je een paar straatjes door , weldra op de boulevard . Je kreeg een sleutel mee om het buitenhek af te sluiten . Naar de Supermarkt was tien minuten lopen .
Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Andalucia III in Benalmádena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Andalucia III zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Andalucia III scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.