Camping Caños de Meca

Matig

2 reviews over Camping Caños de Meca in het Nederlands

Matig

gkloos, 2-5-2016

Om te beginnen: goed zijn de douches in het toiletgebouw.

Minder: de staanplaatsen zijn klein, een beetje camper of caravan past er niet op. Door de bomen is satellietontvangst onmogelijk.

De camping werd hoofdzakelijk door Spaanse families bezocht, die hun kinderen tot laat in de avond op de camping laten spelen.

De muren rond de camping maakten vrij uitzicht onmogelijk.

Gereisd met partner in maart 2016

Topper!!

Claudia, 17-8-2009

Super camping.

Langer gebleven dan de bedoeling.

Strand wel een stukje wandelen(om de camping heen) maar geen probleem voor ons. Goede supermarkt, heerlijk warm brood 's morgens. prima zwembad, gedeelde tentplekken, geen probleem. Zelfs koelkasten verhuur!!

omdat wij een gedeelde plek hadden, konden we niet op het terrein parkeren. maar een stukje verder op een dag en nacht bewaakte plek. voor maar 1 euro (van de camping zelf). Daardoor waren wij maar 20 euro kwijt per nacht.(anders duurder doordat je auto voor je tent staat)

Prachtige zonsondergang gezien op een prachtig relax strand...topper dus

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caños de Meca in Barbate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caños de Meca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Caños de Meca scoort een 6.43 uit 10 op basis van 2 reviews.