9,7

Uitstekend

Zoover award

343 reviews over BedAndBreakfast Casa Agradable in het Nederlands

aangenaam verblijf in een prachtig landschap.

Joke Duif, 23-7-2016

Met heel veel zorg voelden we ons echt welkom. Met elke vraag wordt er meegedacht. Nog niet eerder kon ik op een vakantieplek de zon zien wegglippen en de maan zien verschijnen als een smile achter de bergen vandaan. Zo mooi.
Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig

Syb Teppema, 23-7-2016

Fantastisch B&B in een prachtig gebied. Eigenaren leuke en vriendelijke mensen die alles voor je doen. De weg ernaar toe vanuit Arenas is de eerste keer misschien wat spannend omhoog maar je wordt dan begeleid/voorafgegaan door Hans die de weg kent. Heerlijk zwembad aanwezig en met de overige gasten kun je ontbijten en een paar maal per week is er een gezamelijke maaltijd/bbq

Wij zijn er nu 2x geweest en we gaan er vast nog een keer terug.

Alles bij elkaar: Wat een heerlijk B&B met zeer leuke eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2014

Super

Lieve vereecken, 23-7-2016

Leuke ontvangst, super uitzicht, mooie nnette kamers!
Gereisd familie in juli 2016

Heerlijk ontspannen in fraaie omgeving.

José van Dijk, 23-7-2016

Gastvrijheid, heerlijk ontbijt, fijne kamer en goede informatie over de omgeving.

Iets te weinig privacy, met name 's avonds. Het voelt wat vervelend om niet aan de grote tafel op het terras aan te schuiven.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijke plek om weer even tot jezelf te komen!

Aimée, 23-7-2016

Heerlijke B&B op een heerlijke locatie. Hier vind je alles wat nodig is voor een geslaagde vakantie: een goed bed, een heerlijk ontbijt, overdag kun je de drukte aan de kust opzoeken en 's avonds weer genieten van de rust boven op de berg.

Hier vind je alle ingrediënten voor een geslaagde vakantie.

Gereisd familie in augustus 2015

WC de Poter, 23-7-2016

Gastvrijheid, prima accomodatie, heerlijk rustig!

Weg ernaar toe zal niet ieders "cup of tea zijn".

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig uitzicht, lieve eigenaren

N., 23-7-2016

Omgeving, ik-ben-thuis gevoel, gastvrijheid, rust. B&B zit wel aachteraf bovenop op een berg in Arenas. Om in wat levendigheid te komen moet men wel steeds de berg op en af (ca. 15 min).
Gereisd familie in juli 2016

Fantastische,gastvrije en zeer vriendelijke mensen

timmermans, 23-7-2016

Ontbijt zeer goed, ligging fantastisch, weg erna toe wat minder. Echte aanrader
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

Mart de Ruijter, 23-7-2016

Het ligt op een geweldig mooie locatie, met een geweldig uitzicht. Als je de 1e keer naar boven gaat lijkt het wat moeilijk, maar dat valt reuze mee.

We zij er al voor de 6e keer naar toe geweest, zonder dat we tot hun kennissenkring behoren. Dat zegt denk ik wel voldoende.

Gereisd met partner in mei 2016

Paradijselijk gelegen met uitmuntende service

yvonne lutke schipholt, 23-7-2016

Alles was tot in de puntjes verzorgd. De kamers, het ontbijt, de service laten niets te wensen over. Een heerlijke tuin met zwembad en het terras met spectaculair uitzicht. Een avond mogen genieten van een heerlijke maaltijd die verzorgd was door gastvrouw Anne-Loes. Vanuit de b&b kunnen mooie wandelingen gemaakt worden. En leuke plaatsen in de omgeving zijn met de auto te bereiken.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Agradable in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Agradable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Agradable scoort een 9.67 uit 10 op basis van 349 reviews.