9,7

Uitstekend

Zoover award

343 reviews over BedAndBreakfast Casa Agradable in het Nederlands

Fantastische BB en een geweldige verzorging

B.J. Kreijkes, 20-8-2009

Het is ondertussen twee maanden geleden dat we in Casa Agradable waren. Inmiddels zijn we ook bij een aantal andere BB geweest maar hoewel heel goed, geen één was als bij Hans en Anneloes. De kamer, het zwembad, de verschillende terrassen, het uitzicht, het ontbijt, en niet in de laatste plaats jullie verwennerij van de gasten, het was in één woord: geweldig!

Hans en Anneloes nogmaals bedankt en we houden jullie prachtige BB in gedachten! Een heerlijke plek om van te genieten en uit te rusten.

Gerrit, Bea en Daan Kreijkes

Gereisd familie in juni 2009

Een plek waar ze ons nog eens terug zien!

M. Jacobs, 7-7-2009

Een absolute aanrader!!!

Fantastische uitzichten, heerlijk om te ontspannen. Mooie gezellige patio, verschillende zitjes. Mooie kamer, goede bedden en een geweldige verzorging.

Hans en Anne-Loes zijn erg gastvrij, alleen maar lof. Wij gaan zeker nog eens terug.

Helemaal fantastisch

Chantal, 28-6-2009

Het B&B van Hans en Anneloes is helemaal geldig en keurig netjes verzorgd.

Het is een verschrikkelijk mooie panorama daar boven op die berg!!

We zijn er geweest met de kinderen en die hebben zich opperbest vermaakt, heerlijk in het zwembad.

De kamers daar sta je versteld van hoe netjes deze zijn ingericht, erg smaakvol en goede kwaliteit.

Daar kan menig hotel of vakantiehuisje een puntje aan zuigen.

Hans en Anneloes zorgen er wel voor dat je zeker niets tekort komt.

Gereisd familie in mei 2009

Helemaal super een geweldig uitzicht

Miriam, 22-6-2009

We zijn 4 dagen daar geweest en het was helemaal super, een geweldig uitzicht en een heel gezellig B&B, met gezellige kamers en een heerlijk ontbijt erbij.

De gastheer en gastvrouw Hans en Anneloes zijn echte brabanders die van gezelligheid houden, niks is te veel voor hun.

Dus het is een aanrader om daar eens een kijkje te gaan nemen, lekker rustig, je kunt van daaruit overal heen met de auto.

Fantastische casa

André Broeders, 12-6-2009

Op onze zoektoch naar een B&B-locatie in Andalusie kwamen we op het internet Casa Agradable tegen. Eigenlijk gaf de informatie op de site meteen al antwoord op onze vragen en dat zie je niet vaak. Meteen een goede eerste indruk!

Enfin, geboekt en vertrokken. In de praktijk heeft Casa Agradable onze verwachtingen ver overtroffen! Allereerst de eigenaars, tevens gastvrouw en gastheer Anne-Loes en Hans: enhousiast, gastvrij, attent en accuraat. Na een jaar hard werken is Casa Agradable helemaal hun ideaal: hún B&B in Andalusie.

Complimenten voor hun casa: dankzij de wat hogere ligging van deze B&B biedt het terras een onvergetelijk, prachtig weids panorama. Dan de sfeervolle veranda, het zwembad met ligbedden en het dakterras. En niet te vergeten de ruime en comforta-bele kamers. Bedden van hoogstaande kwaliteit waar menig sterrenhotel niet aan kan tippen. Na het uitgebreid ontbijt is Casa Agradable een ideaal startpunt voor een wandel- of dagtiocht of een stranddag. Kortom: chapeau!

Geweldige lokatie

Hennie Merks en Marga uit Nuenen, 25-4-2009

B&B Casa Agradable is een aanrader. Enthousiaste eigenaren Anne-Loes en Hans hebben een geweldige lokatie met uitstekende faciliteiten. De kamer, het zwembad, het ontbijt; eigenlijk was alles prima. Een huurauto is wel nodig want boven op de berg is het uitzicht prima maar naar boven en beneden rijden is alleen met een auto te doen. Kindvriendelijkheid zal wel goed zijn, maar nu moeilijk te beoordelen want het jongste kind was 42 jaar jong. Hans, Anne-Loes bedankt voor de service, het was geweldig
Gereisd met partner in april 2009

fantastische plek om bij te relaxen

Femke Hoefnagels, Helmond, 15-3-2009

We hebben heerlijke dagen gehad in Casa Agradable. Een combinatie van rust, natuur, schitterende vergezichten en toch de mogelijheid om binnen 25 minuten lekker aan het strand te liggen. De stad Malaga ligt op 35 minuten rijden. Mooie kamers, schitterend huis, heerlijk ontbijt, mooie zwembad kortom we komen hier zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in maart 2009

Prettige B&B op een prachtige plek

Marian van den Elzen, 15-3-2009

Wij zijn in november 2008 vijf dagen te gast geweest bij Hans en Anne-Loes in Casa Agradable. Deze B&B ligt op een prachtige plek in Andalusië, op een heuvel met aan alle kanten mooi uitzicht. Vanaf het terras keken we zo op de Middellandse Zee! En het is er heerlijk rustig. Het enige dat je hoort is af en toe een passerende auto.

De kamers zijn prima ingericht. De bedden zijn nieuw en slapen dus goed. Verder had onze kamer een spiksplinternieuwe en-suite badkamer, met een heerlijke douche. Verder is Casa Agradable een knusse kleine plek, met een aantal terrasjes, een mooi zwembad en een ruime veranda voor de gasten. Het ontbijt is prima verzorgd.

Het is wel zeer aan te raden om een auto te huren. Om een hapje te eten moet je namelijk de berg af. Daar zijn dan wel hele leuke restaurantjes te vinden.

Helaas was het toen wij er waren wat minder weer, dus hebben we geen gebruik gemaakt van het terras en zwembad. Een goede reden om nog eens terug te gaan. De reis is al geboekt!

Gereisd met partner in november 2008

Fantastische plek

M. Soeters, 31-1-2009

Wij hebben genoten van de rust, het uitzicht, heerlijke bedden, goede verzorging en verwennerij door de enthousiaste eigenaars, Hans en Anne-Loes. Je wordt als gast echt in de watten gelegd en er is alle gelegenheid om rust, inspanning, cultuur en gezelligheid te combineren.

Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in december 2008

Indrukwekkend!!!!

Liesbeth Wouterse, 28-1-2009

Het wijdse uitzicht. De tot in de puntjes verzorgde kamers met fijne bedden. Een uitgebreid ontbijt buiten genieten van de rust in de omgeving. Werkelijk een aanrader om bij te" tanken". Wil je de omgeving verkennen is een auto een must.

Je kunt kiezen voor het autentieke Spanje of toerisme. Echt een heerlijke plek!!

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Agradable in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Agradable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Agradable scoort een 9.67 uit 10 op basis van 349 reviews.