Bed and Breakfast Casa Agradable *****

Zoover award

346 reviews over Bed and Breakfast Casa Agradable in het Nederlands

thuis-komen !

jean en veerle, 19-9-2009

Een mooie plek met een zorgzame, discrete maar heel persoonlijke service! Heel rustig met prachtig uitzicht en alles wat er nodig is om tot rust te kunnen komen.
Gereisd met partner in mei 2009

Gastvrij

Hans Ahlberg, 19-9-2009

B&B van 5 sterren kwaliteit.

Zelden eigenaars van een B&B ontmoet die zo gastvrij zijn en de zaken op orde hebben als Anne-Loes en Hans, trefwoorden: Gastvrij, gezellig, optimaal verzorgend en veel humor!

Gereisd met partner in september 2009

Geweldig uitzicht & fantastische service.

Hanny & Alexander, 16-9-2009

Anne-loes & Hans maken het zo, dat iedereen zich er thuis voelt.

Geweldige B & B met een tintje brabantse gezelligheid.

Gereisd met partner in september 2009

Gewelgde ligging met een grandioos uitzicht.

Riet Snoeks, 15-9-2009

Hans en Anne-Loes hebben het woord gastvrijheid weer een echte betekenis gegeven.

Wij gaan volgend jaar zeker terug.

Riet/Nico, Oss.

Super!

Claire, 14-9-2009

'Casa Agradable', in een woord geweldig! Anneloes en Hans zijn een gezellig en zeer gastvrij (Brabants) stel. De eerste keer in een B&B voor mij, maar door deze super ervaring zeker vaker de moeite waard. Teruggaan naar deze mooie, knusse, huiselijke plek, met een fantastisch uitzicht, is zelfs een goede optie! Heerlijk ontbijt, lekkere ligbedden bij het zwembad, luxe bedden en een top douche. Heb er weer een favoriet adresje bij. Geen negatieve punten te bekennen!
Gereisd met partner in juli 2009

Supertijd

Petra van Alebeek, 14-9-2009

We zijn alweer een tijdje terug uit het geweldige Andalusië. Het fotoboek is klaar en dan ga je toch weer even terug in de tijd.

We hebben bij Hans en Anneloes (fantastische mensen) een supertijd gehad.

Een heerlijk bed, lekker ontbijten, een fijn zwembad om even bij te tanken, en een omgeving waarvoor woorden tekort schieten. Kortom een vakantie om zo nog een keer over te doen.

Hans en Anneloes; we komen zeker nog eens terug.

Ron en Petra van Alebeek, Boxtel

Gereisd met partner in augustus 2009

Super mooie en gastvrije B&B!

Patrick en Marian van Weert, 3-9-2009

Al voor de tweede keer zijn wij te gast geweest bij Hans en Anne-Loes. Het was wederom fantastisch! Hans en Anne-Loes zijn echt een geweldige gastheer en gastvrouw. Ze hebben werkelijk aan alles gedacht, zijn geïnteresseerd in hun gasten, maar respecteren ook je privacy.

Wat wij vooral heerlijk vinden aan Casa Agradable is de rust, de goede bedden en het zwembad. Een auto is wel nodig en reken erop dat ie een beetje vies wordt door de zandweg naar boven. Maar het verblijf in Casa Agradable maakt dat meer dan goed.

Een aanrader voor iedereen die wil genieten van de rust en mooie cultuur in Andalusië!

Casa Agradable is Casa Formidable

René en Anja de Nijs, 30-8-2009

We zijn een week in Casa Agradable geweest.

Prachtig, een omgeving waar je niet op uitgekeken raakt,

en er is een rust om je heen waar je zelf stil van word.

Als je bij hun boven op de berg zit dan vraag je je af hoe ze dit hebben kunnen vinden.

Hans en Anne-Loes zijn erg gastvrij en het ontbijt op het terras was in een woord geweldig.

De kamers zijn mooi, schoon en ruim.

In de omgeving is zoveel te zien en te doen dat we zeker teruggaan,

en dan weer naar Casa Agradable, want ben je er één keer geweest, dan ga je graag naar

hun B&B terug.

Echt een vakantie adres waar je heerlijk kunt relaxen, en waar je met plezier aan terugdenkt.

René en Anja, uit Brabant.

Gereisd met partner in augustus 2009

Een prachtige B&B in een stukje ongerepte natuur!

Familie Fahy-Stroobants, 27-8-2009

We zijn trots dat we als eerste Belgen een stukje beoordeling kunnen noteren over deze B&B die we echt in ons hart hebben gesloten.

We zijn net een weekje terug uit het warme, hartelijke Spanje en blikken met veel heimwee terug op ons verbijf in deze prachtige B&B. Dankzij de zeer stipte routebeschrijving slaagden we erin om zonder de deskundige begeleiding van Hans, die ons normaal zou opwachten in het dorpje Arenas, zelfstandig tot aan ons verblijf te komen. Het wauw-effect kwam en is sindsdien nog niet weggegaan. Hans en Anne-Loes bezorgden ons en de kinderen 2 fantastische weken. De gedrevenheid, steeds met een lach, de hartelijkheid en hun betrokkenheid waren echt typerend.

Het fenomenale uitzicht, de prachtige kamers, het culinaire aspect, het zwembad, de rust ...maakten het plaatje gewoon compleet.

Casa Agradable, met Hans en Anne-Loes als charmante gastheer en lieve gastvrouw, is een perfecte uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Hasta luego!

Bart, Ethel, Lars en Wout

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

fantastisch, een aanrader

marian en peter van tongeren, 27-8-2009

voor ons het ideale verblijf, wij voelde ons direct thuis. Hans en Anne-loes zijn zeer gastvrije mensen die privacy respecteren.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Agradable in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Agradable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Agradable scoort een 9.68 uit 10 op basis van 352 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: